Vuoden 2012 forumisti-tarinoinnit

täyttä häkää

Well-known member
Liittynyt
25.3.2012
Viestit
93
Titteli meni ainoaan mahdolliseen osoitteeseen. Olisi ollut hankala kuvitella ketään muuta nimityksen arvoiseksi kaiken sen konkreettisesti foorumin hyväksi tehdyn työn jälkeen. Kiitos copterille vielä kerran. :thumbup:

Omalta osalta kiitän saamastani kannatuksesta sekä muita foorumisteja tiukasta, mutta reilusta kisasta. Tänä vuonna uusin eväin mittelöön. :D
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7202
Nyt kaduttaa kun tein tänne liittyessäni kolmen vuoden sopimuksen Caterhamin kanssa.

Sopimusneuvotteluissa Caterhamin pomo lupasi, että minä saan heiltä kaluston jolla pystyn taistelemaan voitosta joka kilpailussa, mutta totuus oli kaikkea muuta, koska yhdessäkään kilpailussa ei ollut lähelläkään pistesijoja ja jäin sekunnin kierroksella hitaimmista keskitason kalustolla liikkeellä olleista foorumisteista.

Sitten kun erehdyin kauden lopussa haukkumaan tallini kaluston maanrakoon pomo vielä kehtasi väittää, että vika ei ollut kalustossa vaan kuljettajassa.
Minä suivaannuin pomoni väitteestä niin että täräytin häntä nyrkillä täysillä suoraan nenään ja siitä hyvästä sain potkut tallista.

Kostoksi entiselle pomolleni perustin uuden tallin ja tavoitteena on näyttää entiselle pomolleni totuus siitä kummassa vika oli kuljettajassa vai kalustossa.

Tällä hetkellä tilanne on se, että kaluston suhteen on ollut pakko tinkiä, koska ei ollut varaa hiilikuituun ja runko tehdään teräsputkista, kate alumiinista ja moottori on peräisin vanhasta Toyota Corollasta.

Nyt tosin ongelma on se, että kalustosta tulee reilusti muiden tallien kalustoja painavampi, joten moottorista on onnistuttava ottamaan irti 1000 hevosvoimaa korvatakseni voimalla sen minkä painossa häviän, mikä ei kyllä tule olemaan helppoa 20 vuotta vanhalla henkilöauton moottorilla.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Voitto meni ehdottomasti oikeaan osoitteeseen, itsekin olisin copterin ykköseksi laittanut, jos olisin listan tehnyt (mutta kun ne 9 muuta eivät jäsentyneet, kuten ei aikaisemminkaan).

Omasta sijoituksestani olen yllättynyt. Sen verran äänestysrivejä vilkaisin, että tiesin jotain saumaa olevan kymmenen kärkeen, mutta en arvannut noin suurta hajontaa, että peräti kakkoseksi (odotin tippuvani edellisestä sijoituksesta). Ja vielä suht selvästi. Varsinkin kun Vapaalle olen kirjoitellut viime aikoina paljon vähemmän. Siinä valossa myös useimmissa riveissä (yhdessä Pyryfin kanssa) esiintyminen oli yllätys.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Webslavella taitaa olla enemmän kakkossijoja vuoden foorumistiäänestyksessä kuin kenelläkään muulla. F1-Forumin Stirling Moss?
 

copter

Well-known member
Liittynyt
20.10.2006
Viestit
203
Kiitokset kaikille jotka äänestivät minua. Mukava huomata että tehtyä työtä arvostetaan!

F1 kaudesta 2013 tulee varmasti jännittävä ja pidän huolen siitä että tekniikka toimii myös kauden 2013 aikana, jotta sivuston käyttäjillä on parhaimmat mahdolliset puitteet kauden seuraamista varten.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Kiitokset kaikille jotka äänestivät minua. Mukava huomata että tehtyä työtä arvostetaan!

F1 kaudesta 2013 tulee varmasti jännittävä ja pidän huolen siitä että tekniikka toimii myös kauden 2013 aikana, jotta sivuston käyttäjillä on parhaimmat mahdolliset puitteet kauden seuraamista varten.
Iso peukku täältä:thumbup: Modet ja muutkin käyttäjät varmasti yrittävät pitää sisältöäkin yllä.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Unohtui äänestyksessä copter, mutta näin jälkikäteen suuri kiitos copterille siitä työstä, jota ilman foorumia ei olisi. Kiitos! :ahem:
 

speedman

race is in my head
Liittynyt
26.10.2008
Viestit
1294
1. Markus Palttala
Mahtavaa, että yksi Suomen menestyksekkäimmistä autiourheilijoista viitsii kirjoittaa tänne!

Muut enempi tuon Muu Moottoriurheilu-ketjun puolelta.
En seuraa ulkopuolelta moottoriurheilun lainkaan, joten copterille, olisi kyllä ääni tullut, jos olisin tiennyt mitä urakoi.
 

Örfil

Guest
Aika tuntematon hahmo Vapaalla kuitenkin. Mutta täytyy aina muistaa että Vapaahan ei ole kuin 80% Forumista :rolleyes:
 
Ylös