Vuoden F1-Forumilainen® 2003 -tulokset

Kortteen Topi

Well-known member
Sijainti
Manse
Juhis:

Kortteen Topi:
Joo, ei oikein -98 olisi vielä äänestys onnistunut. Muisti pätkii sen verran, että on pakko vielä kysyä: Hoiditko sinä sitten 2000 äänestyksen alusta asti, eli oliko GaLi siinä jotenkin mukana häsläämässä?
-----------
Oisko mitenkään mahdoton ajatus, jos tekisit jonkinlaisen tulossivun vuoden foorumilainen -äänestyksestä. Sisältäisi kaikki tilastot jokavuodelta.
Jep, hoidin vuoden 2000 äänestyksen ihan alusta asti. Muistaakseni GaLilta kysyttiin ensin järjestääkö hän sitä ja kun ei miestä napannut niin päätin sitten hoitaa homman. Olen tuota vaalisivun tekemistäkin miettinyt ja jonkinlaisen teen viimeistään vuoden kuluttua kun tulee viisi vuotta täyteen näissä talkoissa.

McMike

Banned
Minäkin olen näemmä saanut yhden äänen. Kiitos äänestäjälleni.

Ensi vuonna kirjoittelen varmaankin enemmän ja toivottavasti on muitakin ikäisiäni sitten kirjoittelemassa.

McMike

Guest
Onnittelut voittajalle ja myös muille ääniä saaneille.

Ensi vuonna kirjoittelen enimmäkseen ralli- ja formulapuolelle, myös muihin tullee muutamia repliikkejä.

Tällä kertaa näkyy poikani saaneen yhden äänen, joten näin siis nuorempi polvi voitti vanhempansa, mulle kun ei vielä ääniä tullut, mutta katsotaan ensi vuonna.

:cool:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Kuule, rahalla siitä selviää wink Maksoin meinaan itteni kipeeksi siitä yhdestä ykköstilasta minkä sain. Ja vaikka olin jo etukäteen lupautunut maksamaan ykkötilasta huomattavan rahasumman, silti vain yksi näki sen houkuttelevampana vaihtoehtona kuin sen, että "tuo mulukku saa mitä on tilannut" eli ei pisteitä :rolleyes:

Kiitos vaan tälle rahan ahneelle kaverille. Ehdottaisin kuitenkin hoitoon menemistä, siitä huolimatta! wink

Ma

Arrogant Opportunist
Sijainti
UP, Michigan
Originally posted by Kortteen Topi:
Ole hyvä!
1. Formulanomi 120p
2. amiraali 109,5p
3. Tose 82p
4. Jacques 80p
5. jones 54p
6. The Flying Finn 20p
7. Davidian 19p
8. Kaasuttaja 13p
9. Formulastara 11p
10. misa1 10p
11. Titania 9p
12. Targa 7p
13. GaLi 6p
13. schumacher 6p
13. Hax 6p (=Eph)
16. kouvotsvoni 4p
16. ma 4p
18. rami 3p
18. Timoteus 3p
18. kisse 3p
21. Ville99 2p
21. freestyler 2p
21. Hanikka 2p
21. SJM 2p
25. Silveri 1p
25. Ylen Sankia Priha 1p
27. Manboy 0,5p
Heh, on pikkasen Forumistien määrä kasvanut viimeisten neljän vuoden aikana. Tuosta listasta taitaa tällä hetkellä kirjoitella viitisentoista kaveria.

Listalta löytyi muutama nimi jonka olin kokonaan unohtanut. Voiko joku kertoa että mitä on tapahtunut esim. nm:lle Eph, joka taisi olla yksi eniten kirjoittelevia vielä pari vuotta sitten. Taisi olla joku keskustelu vapaan puolella ainakaan jossa kyseinen nimimerkki vittuuntu vai miten.
Ja eikös GaLi ja kaasuttaja olleet futisforumilta? :confused: eek!

<small>[ 16-12-2003, 18:26: Message edited by: Ma ]</small>

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Ainakin vielä jossain määrin kirjottelee, samalla nikillä:

Originally posted by Kortteen Topi:
Ole hyvä!
1. Formulanomi 120p
3. Tose 82p
4. Jacques 80p
5. jones 54p
6. The Flying Finn 20p
7. Davidian 19p
9. Formulastara 11p
10. misa1 10p
12. Targa 7p
16. kouvotsvoni 4p
16. ma 4p
18. Timoteus 3p
21. SJM 2p
25. Ylen Sankia Priha 1p
Juu tais koko livesätti (=suuri osa vapaasta) hermostua eph:n....
Ett silleen!!!!!!!1

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Juhis:
Vain Jones on vanhoista kärkinimistä pysynyt kärkijoukossa :)
Katos, mä olen kuin korkattu viini, mitä enemmän sitä nauttii, sen enempi se kihahtaa nuppiin. Ja kun pullon palauttaa markettiin saa vielä pantin. wink

Ferrari 4ever

Well-known member
Sijainti
Saarimaa
Lopulliset pisteeni ovatkin siis 89 kun Valde lasketaan joukkoon tummaan. Printtaan kyseisen luvun paperille, kehystän paperin ja ripustan sen seinälle. Ah onnea.

Mynttinen

Suhteellisen saamaton
Sijainti
Discovery Channel
Mitäköhän mahtaa Hullulle kahelille aka Montosen pojalle nykyään kuulua? :D Vieläköhän brändi on voimissaan? :rolleyes: :D

<small>[ 16-12-2003, 21:19: Message edited by: Mynttinen ]</small>

Valde

Well-known member
Observer:

En itse asiassa ole Maranellon miehiä. Häkkisen ja Schumin taistoissa pidin useimmiten Mikalle peukkua ja samoin aikaisemmin Hillille ja Villeneuvelle. Sanoisin kuitenkin, että yritykseni kohdata asiat sellaisina kuin ne ovat - tätä kai voisi kutsua objektiivisuuden pyrkimykseksi - on tehnyt tuoloksensa. :rolleyes: Yritin aikoinani nähdä Schumin niin kuolevaisena kuin mahdollista, mutta en ole viitsinyt hakata kovin paljoa päätäni seinään, kun niin monet erilaiset seikat ovat osoittaneet, että kyllä Kerpenin miehen ajotaidot legendan maineensa ansaitsee - tai ainakin huomattavan osan siitä.

Tblair2

Active member
Huolestuttavan pieni aanimaara. Ensi vuonna kommentoin vain ja ainoastaan kilpaveneosastolle. frown

<small>[ 17-12-2003, 12:08: Message edited by: Tblair ]</small>

oltzu

Todella hidas
Sijainti
Oulu
Eikä vieläkään pisteille... :( Niisk.

Onnittelut kuitenkin pisteitä saaneille.

Fisico

Well-known member
Fisicon kykyjä aliarvostetaan näköjään taas huimasti. yuck

Finn75

Well-known member
Sijainti
Jyväskylä
Salaliitto. En ole muka saanut yhtään ääntä. Liekö syy itsessäni? wink

Mundus

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Ooh.. Hiljaisuudestani ja kotipaikan muutoksesta johtuneesta (toivottavasti) tilapäisestä netittömyydestä huolimatta sain yhden äänen. Kiitän laajaa kannattajajoukkoani syvällä kumarruksella.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Sijoitukseni on tippunut parin viime vuoden ja tänä vuonna en saanut pisteitä. SALALIITTO! Se se on tämän takana wink