Vuoden F1-Forumilainen® 2003 -tulokset

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Sam:
Kyllä taas tätä lukiessa ihmetyttää, miten jotkut kehtaavat sanoa minua tosikoksi :D
Sinä oot vapaan tosikko. Katsos täällä formulapuolella kaikki ovat tosikoita.
 

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Liittynyt
1.2.2001
Viestit
12872
Sijainti
Ladon takaa
OoPee:
Hienoa, juuri tämän vuoksi päätin olla äänestämättä :D :D :D
Jahas... :mad:

Vuoden Forumilainen -äänestyksen ylläpito:
Saako OoPeen nimen poistaa omalta listalta? doubtful
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
arnold:
Jahas... :mad:

Vuoden Forumilainen -äänestyksen ylläpito:
Saako OoPeen nimen poistaa omalta listalta? doubtful
Ei toki, ens vuonna mä olen jokatapauksessa paras, koska aion keskittyä kirjoittamaan vain sellaisia viestejä, jotka miellyttävät teitä kaikkia, joten ole Arska edistyksellinen! :)
 

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Liittynyt
1.2.2001
Viestit
12872
Sijainti
Ladon takaa
OoPee:
arnold:
Jahas... :mad:

Vuoden Forumilainen -äänestyksen ylläpito:
Saako OoPeen nimen poistaa omalta listalta? doubtful
Ei toki, ens vuonna mä olen jokatapauksessa paras, koska aion keskittyä kirjoittamaan vain sellaisia viestejä, jotka miellyttävät teitä kaikkia, joten ole Arska edistyksellinen! :)
Etä sä ole ainakaan mua viimeaikoina miellyttäny, joten petrattavaa on vielä!
 

Valde

Well-known member
Liittynyt
8.4.2003
Viestit
3148
Patriot on kyllä aika patriootti anti-Schumi Mclarenismissaan, kun menee puhumaan sopimattomia sopimattomassa tilanteessa. Minun näkökulmastani pmv:n maltillisuus asiassa ja Schumin realistinen arviointi tekee varsin hyvää objektiivisuudelle toisin kuin eräiden toisten "selitetään kaikki parhain päin" mentaliteetti. No, tässä sitten taas objektiivisuutta kerrakseen patriotin subjektiiviseen kannanottoon. :D

Itse sain yhden ainoan äänen, mutta se oli sitäkin arvokkaampi, koska se tuli pmv:ltä. Rookien osa ei näytä olevan mitenkään erityisen hyvä näissä äänestyksissä, kun kerran näin vähän ääniä tuli. doubtful Hurmurisija oli muuten unohdettu listasta. Itse ainakin äänestin häntä muutaman pisteen arvoisesti.

Henk. koht. olen kirjoittanut suhteessa eniten rallialueelle ja sinne olisi muidenkin syytä kirjoitella enemmän. Ainakin omasta mielestäni rallin mm-sarjaan on muodostunut sen maukas asetelma, että ralli tuntuu olevan jopa formuloita mielenkiintoisempi nykyään. Keskustelufoorumityyppiselle seuraamiselle se sopii vielä erityisen hyvin, kun kisa kestää monta päivää.

<small>[ 16-12-2003, 12:47: Message edited by: Valde ]</small>
 

Kortteen Topi

Well-known member
Liittynyt
21.1.2000
Viestit
5673
Sijainti
Manse
Oho! Valden lista jäi inhimillisen virheen takia pois laskuista. Katsoin rekisteröintipäivän turhan hätäisesti. Se olikin huhtikuu eikä elokuu (apr, ei aug) Korjataan kun ehditään...
 

Williams-

Senior member
Liittynyt
14.5.2003
Viestit
1224
Sijainti
Hyvinkää
Onnea vaan pmv:lle, ja kaikille muille sijoittuneille! Ja kiitokset minua äänestäneille (tania ja GC Rabella).
 

Observer

Well-known member
Liittynyt
23.10.2000
Viestit
14546
Valde:
Patriot on kyllä aika patriootti anti-Schumi Mclarenismissaan, kun menee puhumaan sopimattomia sopimattomassa tilanteessa. Minun näkökulmastani pmv:n maltillisuus asiassa ja Schumin realistinen arviointi tekee varsin hyvää objektiivisuudelle toisin kuin eräiden toisten "selitetään kaikki parhain päin" mentaliteetti. No, tässä sitten taas objektiivisuutta kerrakseen patriotin subjektiiviseen kannanottoon. :D
Hehheh taidat olla huumormiehiä! :D Niin tota miten sä voit yleensäkin määritellä eri kirjoittajien objektiivisuuden tason? Löytyykö kenties huoneennurkasta punainen hevoslippu? :p Patriot ei toki kirjoita objektiivisesta näkökulmasta kuten ei allekirjoittanutkaan mutta ainakin minä seison kannattamani joukkueen takana selvästi.
 

-ha-

Well-known member
Liittynyt
22.8.2000
Viestit
1319
Sijainti
tornio -> jyväskylä
Olipa hilpeää luettavaa tämä äänestystuloksien kommentointi itsetunto-tölväisyineen kaikkineen. Tämä pitää ehdottomasti arkistoida, arvon moderaattorit. Harmi vain, että jotkut suoraselkäiset ovat editoineet tekstejään. Toivottavasti kyse oli kirjoitusvirheistä eikä tekstien sanankäytön pehmentämisestä.
 

Juhis

Well-known member
Liittynyt
11.6.2001
Viestit
2341
Sijainti
Joutseno
Observer:
Juhis:
Faktatietojen hallinta on pelkkää plussaa, sillä moneen asiaan on tullut pemarilta sellaiset perustelut ihan faktojen pohjalta kuitenkin selkokielellä, ettei kukaan muu ole sellaiseen pystynyt. Tämän taidon ansiosta on vaikea olla erimieltä PMV:n mielipiteistä.
Mun on ainakin aika helppo olla yleensä erimieltä ainakin mitä Schumacheriin ja punaisiin tulee. :p Siitä täytyy kyllä propsit antaa pmv:lle että "kätkemällä" sopivasti tiedonpalasien sekaan (puna)värisiä mielipiteitä Sgumista ja Maranellolaisista varmaan moni "väriä tunnustamaton" saattaa kallistuakin helposti samalle kannalle. Liekö sattumaa että profiilissa ei kuitenkaan mainita sen paremmin Schumia kuin Ferraria.. :rolleyes:
Sehän on ihan normaalia, että jos jostain ei ole samaa mieltä, niin silloin on erimieltä!
Juju on vain siinä, miten asian esittää. Esim. Väittelyn toinen osapuoli väittää "Kimi on parempi kuin Schumi!" ja vastaväittäjä sitten sanoo "todistetusti Schumi on parempi kuin Kimi, koska hänellä on voittoja 70 enemmän, mestaruuksia kuusi ja vaikka mitä muuta. Kun Schumi oli samassa uran vaiheessa kuin räikkönen, oli hän jo voittanut maailmanmestaruuden ja 10 osakilpailua", niin kyllä minä ainakin kallistuisin jälkimmäisen väitteen esittäjän puoleen.

Pmv ja hänen "tukijoukkonsa" ovat markkinoineet bemaria asiantuntevana ja objektiivisena kirjoittelijana. No asiantunteva hän on, se on totta, mutta viime kaudella olin aika pettynyt, koska arvostin nimimerkkiä aikaisemmin juuri objektiivisuudesta. Mies kallistui lähes kaikessa menneellä kaudella Schumien puolelle! Imago kärsi tässä suhteessa tappion!
Täysin objektiivista kirjoittajaa ei ole olemassakaan! Kyse on vain siinä, kuka pystyy käsittelemään asioita edes vähän muiltakin kanteilta kuin omalta, ja tässä asiassa vaalin kärkikaksikko on täysin omaa luokkaansa. Ja kyllä mielestäni jonkun pitää tuoda keskusteluissa esille asiat myös Schumin suunnalta katsottuna, eikä vain Kimin silmin.

Kortteen Topi:
Joo, ei oikein -98 olisi vielä äänestys onnistunut. Muisti pätkii sen verran, että on pakko vielä kysyä: Hoiditko sinä sitten 2000 äänestyksen alusta asti, eli oliko GaLi siinä jotenkin mukana häsläämässä?

On hieman muuttunut vuoden foorumilainen -äänestyksen tuloslista sitten alkuaikojen. Vain Jones on vanhoista kärkinimistä pysynyt kärkijoukossa :)

Oisko mitenkään mahdoton ajatus, jos tekisit jonkinlaisen tulossivun vuoden foorumilainen -äänestyksestä. Sisältäisi kaikki tilastot jokavuodelta. Varmaan Antti antaisi jopa laittaa foorumin palvelimelle sen, ja jonnekkin näkyviin, että jokainen halukas voi sitä käydä katselemassa silloin kun huvittaa. Joku vois myös tehdä F1-forum historiikin :D
 
Ylös