Vuoden F1-Forumilainen® 2003 -tulokset

mìkæl2

Member
Liittynyt
22.11.2000
Viestit
10
No höh! Koko helvetin objektiivisyys-vaatimus ainakin itseltäni väsähti kun juuri koskaan keskustelu ei pysynyt itse asiassa vaan lipsui käsittelemään niiden kirjoittajia. Mielipiteitä ei saisi sitten olla jos ne on "epämiellyttäviä" tai varsinkaan jos ne on tarkoitettu viihteeliseksi proosaksi. "Oikeita" punaisia mielipiteitä saa sitten kirjoitella miten paljon vaan, ilman että niitä kukaan fiksu viitsii kiroillen tyrmätä.

Tietysti äännestyksen hävinneenä minun on tässä HELPPOA PUHUAKIN, mutta tokkopa tuo tulos aivan tyhjästä tulee. Viime vuodet ovat vain olleet tylsiä ja Fian pilaamia ( nyt tämä orastaa jo parempaa ). Olen sortunut vaikka mihin ja väsynyt käsittelemään asioita asiattomuuksin. Tämä räksytys-tapa on saanut äänekkäämpien kannatusta ja täytyykin sanoa, että foorumin väki on välillä varsin hiljaa joidenkin harvojen vallatessa estradin. Sitten sitä huomaa itseään inhoten olevansa samassa virrassa vietävänä. Jotkut näkevätkin kirjoitukseni nimenomaan mielipidettään uhkaavina sepustuksina - joina ne on tarkoitettukin.

Jatkossa nostan kirjoitusteni romahtanutta tasoa, Kimi ja Montoya taitaa herättää taas mielenkiinnon koko lajiin muutenkin.
 

Juhis

Well-known member
Liittynyt
11.6.2001
Viestit
2341
Sijainti
Joutseno
Onneksi olkoo jälleen kerran PMV:lle!
Oikea hahmo voitti, mutta muistakaa muutkin vähemmän ääniä saaneet hahmot, että ilman teitä olisi foorumi aika kuollut ja jokaisen panos on tärkeä!

PMV:m kirjoituksista pidän sen takia, koska hän kirjoittaa asioista monelta kantilta, ja jokainen mielipide on perusteltu todella hyvin. Faktatietojen hallinta on pelkkää plussaa, sillä moneen asiaan on tullut pemarilta sellaiset perustelut ihan faktojen pohjalta kuitenkin selkokielellä, ettei kukaan muu ole sellaiseen pystynyt. Tämän taidon ansiosta on vaikea olla erimieltä PMV:n mielipiteistä.

Patriotin vaatimus, että vuoden f1-forumilainen olisi täysin objektiivinen kirjoittelija, on täysin mahdoton toteuttaa. Esimerkkeihin kuuluneet Jones ja Mikaelkaan eivät todellakaan kuulu foorumin objektiivisimpiin kirjoittelijoihin. Oma suosikki ei aina voi voittaa!

Ja Topille muutama kyssäri:
Eikös tämän äänestyksen historia alkanut yhden futisforumilaisen hörhön nimeltä Gali toimesta, koska yllätys yllätys hän ei hoitanut äänestystä loppuun, tartuit sinä puikkoihin ja laskit äänet jne..? Vai olenko ihan väärässä, eli hoitiko Gali homman ekalla kerralla loppuun asti?

Ja miten muistelisin, että silloin aikoinaan foorumilla ahkerasti vaikuttanut, ensimmäinen valtuutettu kirjoittelijamoderaattorimme, Amiraali olisi ollut aika korkealla ensimmäisessä vaalissa? Jossain vaiheessa muistelin, että Amiraali oli ensimmäinen vuoden foorumilainen, ja Formulanomi seuraavan vuoden, mutta taisi muisti olla väärässä, sillä vuonna -98 ei tainnut äänestystä olla? Eli oliko Amiraali -99 äänestyksen toinen sitten?

Tuohan oli sitä aikaa vielä, jolloin PMV (ja moni muu) viihtyi vielä varikolla, ja foorumia hallitsivat Amiraali, Formulanomi, Tose, Jones ja muutama muu konkari.
 

pmv

Well-known member
Liittynyt
22.8.2000
Viestit
5787
Sijainti
Perä-Pohjola
Onneksi sentään valitut linjat pysyy. Mikaeli oli kirjoittanut jotain ensi vuoden suunnitelmista 15:35 ja jo puolen tunnin päästä oli lievästi sanottuna eri ääni kellossa. Tuoko se nyt on sitten se patriotin peräänkuuluttama foorumin valtaenemmistön linja ja mielipide?
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Tää on pojat hienoa! Täällä saadaan ilmeisesti väittely mistä tahansa aikaan. Jos joku väittäisi, että Kimin etunimi kirjotettais Kimmy, niin varmasti siitäkin väiteltäisiin n+1 sivua!

Siksi minä viihdynkin täällä niin hyvin :D
Ett silleen!!!!!!!1
 

mìkæl2

Member
Liittynyt
22.11.2000
Viestit
10
jaska:
Tää on pojat hienoa! Täällä saadaan ilmeisesti väittely mistä tahansa aikaan. Jos joku väittäisi, että Kimin etunimi kirjotettais Kimmy, niin varmasti siitäkin väiteltäisiin n+1 sivua!

Siksi minä viihdynkin täällä niin hyvin :D
Ett silleen!!!!!!!1
Tyypillinen tifoson mielipide kun ei edes tiedä miten Kimmin etunimi kirjoitetaan. painu matkoihisi - täällä keskustelevat vain fiksut keskenään.

<small>[ 15-12-2003, 16:45: Message edited by: mikæl ]</small>
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
mikæl:
jaska:
Tää on pojat hienoa! Täällä saadaan ilmeisesti väittely mistä tahansa aikaan. Jos joku väittäisi, että Kimin etunimi kirjotettais Kimmy, niin varmasti siitäkin väiteltäisiin n+1 sivua!

Siksi minä viihdynkin täällä niin hyvin :D
Ett silleen!!!!!!!1
Tyypillinen tifoson mielipide kun ei edes tiedä miten Cimin etunimi kirjoitetaan. painu matkoihisi - täällä keskustelevat vain fiksut keskenään.
Perkele, minua ei haukuta Tifosoksi! :mad:
Ett silleen!!!!!!!!
 

Observer

Well-known member
Liittynyt
23.10.2000
Viestit
14546
Joo mutta eikös objektiivisyys kirjoiteta objektiivisuus? doubtful
 

Observer

Well-known member
Liittynyt
23.10.2000
Viestit
14546
Juhis:
Faktatietojen hallinta on pelkkää plussaa, sillä moneen asiaan on tullut pemarilta sellaiset perustelut ihan faktojen pohjalta kuitenkin selkokielellä, ettei kukaan muu ole sellaiseen pystynyt. Tämän taidon ansiosta on vaikea olla erimieltä PMV:n mielipiteistä.
Mun on ainakin aika helppo olla yleensä erimieltä ainakin mitä Schumacheriin ja punaisiin tulee. :p Siitä täytyy kyllä propsit antaa pmv:lle että "kätkemällä" sopivasti tiedonpalasien sekaan (puna)värisiä mielipiteitä Sgumista ja Maranellolaisista varmaan moni "väriä tunnustamaton" saattaa kallistuakin helposti samalle kannalle. Liekö sattumaa että profiilissa ei kuitenkaan mainita sen paremmin Schumia kuin Ferraria.. :rolleyes:

<small>[ 15-12-2003, 17:00: Message edited by: Observer ]</small>
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
mikæl:
jaska:
Tää on pojat hienoa! Täällä saadaan ilmeisesti väittely mistä tahansa aikaan. Jos joku väittäisi, että Kimin etunimi kirjotettais Kimmy, niin varmasti siitäkin väiteltäisiin n+1 sivua!

Siksi minä viihdynkin täällä niin hyvin :D
Ett silleen!!!!!!!1
Tyypillinen tifoson mielipide kun ei edes tiedä miten Cimin etunimi kirjoitetaan. painu matkoihisi - täällä keskustelevat vain fiksut keskenään.
Perkele, minua ei haukuta Tifosoksi! :mad:
Ett silleen!!!!!!!!
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
JOC:
Onneksi en äänestänyt patriottia. Heti alkaa helvetinmoinen selitys ja valitus. Voi perkele.
Totuus sattuu! wink En kaipaa ääniäsi jatkossakaan!
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Juhis:
Patriotin vaatimus, että vuoden f1-forumilainen olisi täysin objektiivinen kirjoittelija, on täysin mahdoton toteuttaa. Esimerkkeihin kuuluneet Jones ja Mikaelkaan eivät todellakaan kuulu foorumin objektiivisimpiin kirjoittelijoihin. Oma suosikki ei aina voi voittaa!
En ole vaatinut, että voittajan tulee olla objektiivinen! Sen myönnän, että pmv on objektiivisempi arvioidessaan formuloita kuin hahmot Jones-Mikael! Kyse ei ollut siitä!

Pmv ja hänen "tukijoukkonsa" ovat markkinoineet bemaria asiantuntevana ja objektiivisena kirjoittelijana. No asiantunteva hän on, se on totta, mutta viime kaudella olin aika pettynyt, koska arvostin nimimerkkiä aikaisemmin juuri objektiivisuudesta. Mies kallistui lähes kaikessa menneellä kaudella Schumien puolelle! Imago kärsi tässä suhteessa tappion!

Vapaan hahmoista Domppari oli ainakin joku aikaa sitten samaa mieltä! wink

<small>[ 15-12-2003, 16:56: Message edited by: patriot ]</small>
 

mìkæl2

Member
Liittynyt
22.11.2000
Viestit
10
pmv:
Onneksi sentään valitut linjat pysyy. Mikaeli oli kirjoittanut jotain ensi vuoden suunnitelmista 15:35 ja jo puolen tunnin päästä oli lievästi sanottuna eri ääni kellossa. Tuoko se nyt on sitten se patriotin peräänkuuluttama foorumin valtaenemmistön linja ja mielipide?
mitä sää meuhkaat - sama ääni täällä on, ei vain ihan niin tosikko kun toisaalla.
 

mìkæl2

Member
Liittynyt
22.11.2000
Viestit
10
Jaska - tuo edellä viittaamani tifosorinnastus on tietenkin vitsi. Tämä nyt varmuudeksi. Olipahan kuitenkin tyypillinen keskustelun aloitus kun sellaista peräsit vitsin omaisesti omassa replyssäsi.
 

Ace17

Acenteella
Liittynyt
7.7.1999
Viestit
11664
Patriot varmaan haluaisi, että vastaisuudessä äänestys pidetään kaksipuoluejärjestelmänä; Kimi-haterit ja Kimi-loverit (kolmas puolue, Vapaa, suljettu vaaleista).
Voittajan ratkaisee vertausluku, ei suoraan henkilön saama äänimäärä.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Juhis:
Tuohan oli sitä aikaa vielä, jolloin PMV (ja moni muu) viihtyi vielä varikolla, ja foorumia hallitsivat Amiraali, Formulanomi, Tose, Jones ja muutama muu konkari.
Sen muistan ekassa F1-Forum möötessä tampereella vuonna 2000 oli mukana vuoden 99 äänestyksen top 5 lukuunottamatta Amiraalia.
Formulanomi oli ykkönen, Amiraali kakkonen ja minä itse taisin olla neljäs.

Muistaakseni Timoteus, Kortteen Topi, Tose ja formulastarakin sijoittuivat silloin hyvin, mutta en heidän sijoituksiaan muista.

Tilastot ekasta äänestyksestä olisi kyllä mielenkiintoista luettavaa.. :)
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Ace17:
Patriot varmaan haluaisi, että vastaisuudessä äänestys pidetään kaksipuoluejärjestelmänä; Kimi-haterit ja Kimi-loverit (kolmas puolue, Vapaa, suljettu vaaleista).
Voittajan ratkaisee vertausluku, ei suoraan henkilön saama äänimäärä.
Jaa-a. Pitäisikö Topin lisätä ensi vuoden sääntöihin, että Patriot ei voi osallistua äänestäjänä/äänestettävänä. Sen verran kovan hälinän tämä on taas saanut aikaiseksi.

Tähän astiset Vuoden voorumilainen -äänestykset ovat olleet aika hilpeitä 'tapahtumia'. Mitäs tämä tämmöinen riehuminen on ? Ette saa joululahjoja pojjaat tänä vuonna... :mad:

<small>[ 15-12-2003, 17:45: Message edited by: Formulanomi ]</small>
 
Ylös