Tyypillinen tifoson mielipide kun ei edes tiedä miten Kimmin etunimi kirjoitetaan. painu matkoihisi - täällä keskustelevat vain fiksut keskenään.jaska:
Tää on pojat hienoa! Täällä saadaan ilmeisesti väittely mistä tahansa aikaan. Jos joku väittäisi, että Kimin etunimi kirjotettais Kimmy, niin varmasti siitäkin väiteltäisiin n+1 sivua!
Siksi minä viihdynkin täällä niin hyvin
Ett silleen!!!!!!!1
Perkele, minua ei haukuta Tifosoksi!mikæl:
Tyypillinen tifoson mielipide kun ei edes tiedä miten Cimin etunimi kirjoitetaan. painu matkoihisi - täällä keskustelevat vain fiksut keskenään.jaska:
Tää on pojat hienoa! Täällä saadaan ilmeisesti väittely mistä tahansa aikaan. Jos joku väittäisi, että Kimin etunimi kirjotettais Kimmy, niin varmasti siitäkin väiteltäisiin n+1 sivua!
Ett silleen!!!!!!!1
Mun on ainakin aika helppo olla yleensä erimieltä ainakin mitä Schumacheriin ja punaisiin tulee. Siitä täytyy kyllä propsit antaa pmv:lle että "kätkemällä" sopivasti tiedonpalasien sekaan (puna)värisiä mielipiteitä Sgumista ja Maranellolaisista varmaan moni "väriä tunnustamaton" saattaa kallistuakin helposti samalle kannalle. Liekö sattumaa että profiilissa ei kuitenkaan mainita sen paremmin Schumia kuin Ferraria..Juhis:
Faktatietojen hallinta on pelkkää plussaa, sillä moneen asiaan on tullut pemarilta sellaiset perustelut ihan faktojen pohjalta kuitenkin selkokielellä, ettei kukaan muu ole sellaiseen pystynyt. Tämän taidon ansiosta on vaikea olla erimieltä PMV:n mielipiteistä.
Perkele, minua ei haukuta Tifosoksi!mikæl:
Tyypillinen tifoson mielipide kun ei edes tiedä miten Cimin etunimi kirjoitetaan. painu matkoihisi - täällä keskustelevat vain fiksut keskenään.jaska:
Ett silleen!!!!!!!1
Totuus sattuu! wink En kaipaa ääniäsi jatkossakaan!JOC:
Onneksi en äänestänyt patriottia. Heti alkaa helvetinmoinen selitys ja valitus. Voi perkele.
En ole vaatinut, että voittajan tulee olla objektiivinen! Sen myönnän, että pmv on objektiivisempi arvioidessaan formuloita kuin hahmot Jones-Mikael! Kyse ei ollut siitä!Juhis:
Patriotin vaatimus, että vuoden f1-forumilainen olisi täysin objektiivinen kirjoittelija, on täysin mahdoton toteuttaa. Esimerkkeihin kuuluneet Jones ja Mikaelkaan eivät todellakaan kuulu foorumin objektiivisimpiin kirjoittelijoihin. Oma suosikki ei aina voi voittaa!
mitä sää meuhkaat - sama ääni täällä on, ei vain ihan niin tosikko kun toisaalla.pmv:
Onneksi sentään valitut linjat pysyy. Mikaeli oli kirjoittanut jotain ensi vuoden suunnitelmista 15:35 ja jo puolen tunnin päästä oli lievästi sanottuna eri ääni kellossa. Tuoko se nyt on sitten se patriotin peräänkuuluttama foorumin valtaenemmistön linja ja mielipide?
Sen muistan ekassa F1-Forum möötessä tampereella vuonna 2000 oli mukana vuoden 99 äänestyksen top 5 lukuunottamatta Amiraalia.Juhis:
Tuohan oli sitä aikaa vielä, jolloin PMV (ja moni muu) viihtyi vielä varikolla, ja foorumia hallitsivat Amiraali, Formulanomi, Tose, Jones ja muutama muu konkari.
Jaa-a. Pitäisikö Topin lisätä ensi vuoden sääntöihin, että Patriot ei voi osallistua äänestäjänä/äänestettävänä. Sen verran kovan hälinän tämä on taas saanut aikaiseksi.Ace17:
Patriot varmaan haluaisi, että vastaisuudessä äänestys pidetään kaksipuoluejärjestelmänä; Kimi-haterit ja Kimi-loverit (kolmas puolue, Vapaa, suljettu vaaleista).
Voittajan ratkaisee vertausluku, ei suoraan henkilön saama äänimäärä.