Vuoden F1-Forumilainen® 2004 -äänestys

Ace17

Acenteella
Onnea Bobakki! :thumbup:

Suuret kiitokset kaikille minut listalleen laittaneille. :)

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Miksi muuten Tose sai 107 pistettä, miksei tasan 100 ?
Ett silleen!!!!!!!!

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Onnittelut menestyjille jälleen kerran.

Omaa äänestyslistaani voisin kommentoida sen verran, että pyrin taas äänestämään vain sellaisia hahmoja, joita en ole aiempina vuosina äänestänyt. Listalle päässeet ovat hankkiutuneet sinne lähinnä monipuolisen asiakirjoittelun tai normaalia laajemman moottoriurheilutietämyksen ansiosta.

Oma "menestys" romahti viimevuotiseen nähden pahasti, vaikka tuli kirjoiteltua enemmän kuin koskaan aiemmin. Toki viimeiset neljä viikkoa olen ollut kirjoittamatta kokonaan. Mukavaa, että edes kolme ihmistä muisti minua listallaan. :)

Kortteen Topi

Well-known member
Sijainti
Manse
Re: Ansiotonta arvonnousua

Olga sanoi:
Lämpimät ja vilpittömät kiitokset kaikille teille!

Sain kyllä Topilta ansiotonta arvonnousua, kun nousin OoPeen rinnalle vitoseksi, vaikka minulla on vähemmän pisteitä. Kerkesinkö työntää turpani rinnalle, vain auttoiko rinnanmitta maalikamerassa? :wink:
Mun moka. Olet siis oikeasti kuudes. Rapatessa roiskuu...

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Sam sanoi:
(ai niin, nyt ollaan asiallisemmassa toikissa, eli ne lukijat jotka eivät ole seurannut UP-keskustelua, niin tämä on molemminpuolista hauskanpitoa!).
Mä en ymmärrä mistä sä puhut :confused:

Kattele kuule itävalloissa pakoileva epäsuomalainen niitä forumin postausmääriä ;)
Minkä takia sä kuvittelet mun kirjottaneen niin helvetisti. Enkä silti voittanu :(

FO110K

Banned
Bobakille onnea, omasta mielestä ansaittu voitto! :thumbup:

itselle sija 63 ja 16pinnaa, kiitos kaikille äänestäneille, yllättäen jopa F4e:n puolelta sain ääniä, kiitos siitä :)
(kukoksikin joku sanoi, tuolla pääsee siguun ;))

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Ohhoh. Tällä tahdilla meikäläisen sijoitus nousee ensi kaudella jonnekin -2:n paikkeille. Toinen Maailma kiittää ja kuittaa. Nyt vedetään henkeä uutta kautta odotellessa.

Onnittelut voittajalle!

Juhis

Well-known member
Sijainti
Joutseno
Onnittelut Bobakille voitosta, koko kärkiporukka oli täysin oikea. Taas tuli todistettua, että kyllä kansa tietää, ketkä oikeasti ne parhaat ovat.

Kortten Topi teki jälleen kovan homman, nimittäin ei taida olla maailman helpoimpia projekteje tälläisen äänestyksen järkkääminen. Topi, pienen korjauksen tuloksiin voisit silti tehdä, sillä kuten edellä todettua, nimimerkit S.A. ja Estate ovat sama hahmo. Estaten 3 pistettä nostaisivat S.A:n 25 pisteeseen sijalle 45, juuri sopivasti tiputtaakseen Patriotia pykälän alemmaksi. :D

elle

-------
Onnea paljon Bobakille voitosta (.. muista murmeli olla ihmisiksi)!

Muutoinkin hauskannäköisiä listoja. Harmittaa kun itse menin hätäpäissäni deletoimaan kaikki tarkemmat perustelut.

(p.s. Hysteerisen pitkä jarna Jacquesilta, mutta älyttömän hyvät perustelut :thumbup: )

Black Leopard

Pantera negra
Sijainti
Läntinen Suomi
Bobakille onnittelut voitosta :thumbup:

Ja todella suuri kiitos kaikille allekirjoittanutta äänestäneille :) :)

Tänään 23.11 kuluneeksi tasan puoli vuotta mukaan liittymisestä

Jatkoa....

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
OoPee sanoi:
Mä en ymmärrä mistä sä puhut :confused:
Millon sä olet jotain ymmärtänytkään:rolleyes:

Mukavaa oli lueskellä perusteluita, vaikka siihen aikaa tuhraantuikin :) Nyt jälkeenpäin ajateltuna ei tämä äänestys tästä paljoakaan oletettavasti muuttunut, vaikka suljettuna järjestettiinkin. Hyvin toimittu siis. Kiitokset vielä Kortteen Topille äänestyksestä ja erityiskiitos Antille ylläpidosta.

Timoteus

Maailman nisäkkäin
Onnittelut Bobakille Vuoden Foorumilaisen tittelistä ja onnittelut kaikille muillekin äänestyksessä menestyneille. :thumbup:

Kiitokset äänestäjilleni, en osannut teiltä ääniä odottaa. Enkä liioin arvannut paria lukujonoa näpytellessäni, että se tuottaisi viisi VF-pistettä. :thumbup: Kaksi muuta pistettä taisivatkin tulla muista (wanhoista?) ansioista. Mutta kaikin puolin eteenpäin on menty kuin Muurisen Antin jalkapallojoukkue. Pistemäärä seitsenkertaistui viime vuodesta ja sijoitus nousi 30 pykälää, vaikken ennen äänestystä uskonutkaan pisteiden mahdollisuuteen. Unelmana on tietysti sijoittua ensi vuonna vieläkin paremmin mutta F1-puolella odottaa varsinainen hornankattila ja Vapaassa totaaliprässi, ja eihän Benettonitkaan Ferraria voita. :jaska:

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Onnittelut Bobakille :thumbup: Oikeaan paikkaan meni voitto!

Ja kiitos kaikille Bobbista äänestäneille, sillä itse missasin koko äänestyksen :frown: :rolleyes: Ja vielä, kun olisin nyt viimein ollut ensimmäistä kertaa äänioikeutettu :rolleyes:

Hieno (tai ainakin värikäs) Foorumivuosi on ollutkin. Kiitos siitä jokaiselle Forumistille. Vaikka sen paljon mainostetun Oikean Elämän kiireet välillä vievät voiton F1-Forumista, niin teidän juttujanne on aina hauska tulla lueskelemaan.

Vuoden aikana on tullut tavattua aimo liuta foorumilaisia, niin sättikavereita kuin ulkomaanpellejä ja kukkahattuhenkilöitä kuin kusihousunörttejäkin. Yhteistä kaikille on kuitenkin ollut, että mukavia ja hauskoja, suorastaan ratkiriemukkaita ovat kaikki olleet.

Ehkä siis parempi, etten ehtinyt listaani laatia. Valinta teidän kaikkien (möötettyjen ja möötteämättömien) foorumilaisten joukusta olisi ollut aika mahdotonta :)

Tose

Kääntyy oikealle
Sijainti
The City
Onnea voittajille :thumbup: ja kiitokset kaiklle minua äänestäneille. :D

vermula

Well-known member
Onnea voittajille!!!

Sainpa paljon ääniä, olen yllättynyt :eek!:

Kiios äänestäjille. :ahem: