Vuoden foorumisti 2009 - varjoäänestys

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Tekis mieli vetää yhdellä lauseella miinuspohjat. Se on vaan tarkka laji. Banjoa ei, mutta vitunmoisesti miinusta. Vaatii myös taitoa.

Otto Hokkanen

Well-known member
Sijainti
Tampere
Nyt alkoi kiinnostamaan, että tulikos mulle miinusääniä viime vuonna? Jos tuli, niin paljonko ja mikä tuli sijoitukseksi (87 ääniä saaneen joukossa)? Saa kertoa ihan julkisesti.
Noniin. Kertoisin, jos muistaisin mitä sille pistelaskentataulukolle on tapahtunut... En nimittäin löydä äänestystuloksia tästä nyt. Täytyy vielä vilkaista toiseltakin koneelta, mutta noin periaatteessa on kyllä hyvinkin mahdollista, että oon tröpöillessäni tuhonnut sen jossain vaiheessa :eek:

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Vain suosikit eli + pisteitä saavat ne, joiden jutut yleensä lähes aina tulee luettua ja joiden kirjoitukset tavalla tai toisella herättävät mielenkiinnon, saavat hyvälle mielelle, antavat aihetta vastata ja jotka herättävät ajatuksia puoileen tai toiseen.

1. Olga
2. Vesku
3. Sam
4. Moe
5. Pietari
6. Zaikom
7. Mehe
8. Formulanomi
9. kouvotsvoni
10. Balthazar

Olishan tuohon vielä muutaman voinut laittaa mutta em. 10 tuli nyt tällä kertaa ekaksi mieleen. Valitettavasti Runski on tänä vuonna vain kerran kirjoitellut; hänen kirjoituksissaan oli aikoinaan juuri sitä särmää jota tämä Foorumi niin kovasti kaipaisi mutta siitäkin huolimatta, että on vain kerran tänä vuonna kirjoittanut, niin Runskille erityismaininta aikaisemmista kannanotoistaan: Sanotaanko vaikka näin, että Foorumin "Pulitzer" -palkinto aikaisempien vuosien saavutuksista.

Inhokkeja ei mulla ole yhtäkään.

Tällä listalla ei ole mitään tekemistä vuoden forumilainen äänestykseni kanssa ja voiphan se olla, että jää kokonaan iänestämättä vuoden forumilaisessa, kahotaan nyt...

Viimeksi muokattu:

Pietari

HarjunHerra
Sijainti
Etelä-Savo
Minä en vihaa ketään, enkä inhoa. :nope:

Hauska tuo vanha listani, aika moni miinustaja saisi nykyään plussaa. :D

Knoukka

Well-known member
Kyllähän noi kusipää-äänet houkuttaisi antaa.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Herkuttelin mielessäni, että sais jakaa kusipääpistepotin vaikkapa vaan parille-kolmelle hahmolle.
Ja vois olla suht vaikeaa keksiä täältä kymmentä sen verran merkittävää kusipäätä, joille voisi pisteitä antaa. Vastaavasti on vielä vaikempaa keksiä vain kymmentä sellaista joille antaisi "vuoden foorumisti" -pisteitä tai varjoplussia.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Onkos tähän tullut ääniä lain'? Noloa jos oma listani vain pistettäisiin näkysälle:eek: