Onko kukaan muu edes saanut hyväksyntää millään aikavälillä?Hyvähkö pontti. Vaan jos tässä alettaisiin vuoden tulokasta etsiä niin hiljaista olisi äänestysinto kun Lumppari lie kautta aikain ainoa joka on hyväksynnän alle vuodessa saanut.
Onko kukaan muu edes saanut hyväksyntää millään aikavälillä?Hyvähkö pontti. Vaan jos tässä alettaisiin vuoden tulokasta etsiä niin hiljaista olisi äänestysinto kun Lumppari lie kautta aikain ainoa joka on hyväksynnän alle vuodessa saanut.
Kukas hää on tyttönimeltään, kun ei kuulosta tutulta?Vuoden postailuistahan tuo titteli tulee, vai ahdistaako abc:tä, kun kukaan ei muistanut häntä hyvistä kokonaispostausmääristä huolimatta?
Olikos se VJR? Ei tule sotkea JVR:ään.Kukas hää on tyttönimeltään, kun ei kuulosta tutulta?
Sehän tässä korpeaa.Vuoden postailuistahan tuo titteli tulee, vai ahdistaako abc:tä, kun kukaan ei muistanut häntä hyvistä kokonaispostausmääristä huolimatta?
Aatteleppa ite ja omalle kohdalle miten mua korpeaa, kun olen vuosikausia tänne TÄYDELLISIÄ ASIAPOSTAUKSIA postaillut 87 tuhatta eikä kiitosta vaan kuulu!:mad_old:Sehän tässä korpeaa.
Kiitos Mosse kaikista näistä asiapostauksista ja pusu pyllyyn.Aatteleppa ite ja omalle kohdalle miten mua korpeaa, kun olen vuosikausia tänne TÄYDELLISIÄ ASIAPOSTAUKSIA postaillut 87 tuhatta eikä kiitosta vaan kuulu!:mad_old:
Voi vittu että vituttaa. Sekä vähän myös siis korpeaa.
Pitäkää houkat tunkkinen. Rupean burbbaamaan tänne ja pyryfoimaan. Jos se ei riitä, niin otan P1 Rai ja Hartsa76 kommentit käyttöön.
Kyllä jämpti on niin!
Oleppa hyvä! Tulipa hyvä mieli kerralla!Kiitos Mosse kaikista näistä asiapostauksista ja pusu pyllyyn.
Ymmärrän tunteen.. Oli vähän sama tilanne, kunnes väsäsin jonkun joulukalenterin pelkästään vain ja ainoastaan äänten kalastelua varten. Ja niinpä voitin koko kilpailun. (Edit: toki kkwcs-sisäpiiri taisi vaikuttaa myös asiaan)Aatteleppa ite ja omalle kohdalle miten mua korpeaa, kun olen vuosikausia tänne TÄYDELLISIÄ ASIAPOSTAUKSIA postaillut 87 tuhatta eikä kiitosta vaan kuulu!:mad_old:
Voi vittu että vituttaa. Sekä vähän myös siis korpeaa.
Pitäkää houkat tunkkinen. Rupean burbbaamaan tänne ja pyryfoimaan. Jos se ei riitä, niin otan P1 Rai ja Hartsa76 kommentit käyttöön.
Kyllä jämpti on niin!
Pysyt nätisti vanhassa kodissa tämän vuoden, niin eiköhän palkinto odota vuoden päästä!:ahem:Milläs minä onkisin? Kännimoderointi hyväksi havaittu taktiikka.
Siinäpä on vuodelta 2005Ymmärrän tunteen.. Oli vähän sama tilanne, kunnes väsäsin jonkun joulukalenterin pelkästään vain ja ainoastaan äänten kalastelua varten. Ja niinpä voitin koko kilpailun. (Edit: toki kkwcs-sisäpiiri taisi vaikuttaa myös asiaan)
Sulla on ruupenit, joilla voisit koittaa onkia tänä vuonna.
JouluRuupenit Forumisteista!
1) OoPee. Kaveri lähtee kauteen 2005 toiseksi suosituimpana forumistina. Eli oli lupa odottaa paljon. Mitä saimme? 40000 postausta kasassa. Postausten sisältö vähän sama kuin Lederhoseneissa pyörinyt pieru. Hyvin rajoittunutta käyttöä kuvasta jolla hän on nousut tuohon maineeseen. Menee vielä sitten loppuvuodesta (markkinointikikka vain Vuoden Forumisti-äänestykseen) ostamaan itselleen riisikupin. Autossa palaa kyllä ihan täydet valot, mutta palaakohan tällä omistajalla edes parkit? Joululahjaksi H7:t
2) Miguel. Vaihtoi nikkiä salakavalasti jottai enää tulisi kutsuttua kuten aiemmalla nikillä oli Mitätömäksi Luuseriksi. Tässä taas oiva esimerkki siitä miten ’IT-Guruksi’ noustaan käymällä ammattikoulussa voimasähkö-linja ja sen lisäksi kurssit PlanPerfektistä ja Wordistä. Vahvin osa-alue guuglettaminen. Sieltä löytyy asiaan kuin asiaan sopiva kuva. Tai ainakin omasta mielestä. Yleensä vaatii noin 3-4 selventävää postausta että tulee myös muille selväksi mitä sillä kuvalla haettiin. Joululahjaks puhelin jossa puhelinominaisuudet.
3) AJ. Kakkosnilkkini. Tosi aktiivinen ja toimelias kunnes katosi kuin tuhka tuuleen Toiseen Maailmaan. Indyn GPn jälkeen vetäytyi forumilta kuin Michelin kisoista. Pettikö kumi vai kovalevy? Kävikö kaveri vähän lataamassa itseään vaiko päinvastoin katkaisussa? Pimpalla tuskin nyt kuitenkaan on asian kanssa mitään tekemistä. Joululahjaksi Snagit-ohjelma.
4) Myllis. Forumilla kaikkien kaveri. Kunnes tuli ylennys eikä meidän ’proleseura’ enää kelvannut. Osti sitten viikkorahoillaan ranchin Vihdistä. Käy naisissa nykyään Belgiassa. Ei muka kerkeä tiukkojen ’koeajojen’ takia postailla tänne mitään. Lyö saatana se läppäri sen akan selän päälle kun sitä takaapäin koeajat niin pysytään mekin ajan hermolla ja kiihkeimmässä ytimessä. Joululahjaksi Wlan.
5) Sam. Uudelleen syntynyt Äiti Teresa. Kuitenkin selkeästi kaksoiselämän omaava. Saunoo päivittäin Aku Ankan kanssa. Joku muu voi runkata Kaktus ajatuksissaan, mutta Äiti Terska se viettää kaiken ajan Aku Ankan ja Karhupullon ja –koplan kanssa. Todistettavasti pyöri Malmin hautausmaalla kuin eksynyt suunnistaja Jukolanviestissä. Lupasin mielessäni että jos se täältä löytää takaisin mun Pasilan hotellille niin tarjoon sille kaljat. Löysi se sitten perille. Tais tietää että oli kalja tulossa. Vuoden forumistille sopisi joululahjaksi TomTom.
6) Olga. ... poistettu.
7) Jaska. Jasunen on amerikkalaisempi kuin George Daplijuu Bush. Vetää Cokista ja hampurilaisia, rasvaperunaa ja grillipihviä. Ei ihmekkään että riittää energiaa tietää kaikesta kaiken. F1-forumin Jaakko Jahnukainen ja Seppo Heikinheimo. Ajaa mutsinsa autolla ja bensoilla. Syö ja pesettää itsensä ja vaatteensa siellä. Ei ihmekkään kun elää täydellä ylöspidolla että on vielä varaa olla porvari. Jos joutuisi itse noistakin suoriutumaan niin kuuluisi Siimeksen sakkiin. Tai jos edes maksaisi TV-lupamaksun ja dösälippunsa niin jo alkaisi vingunta miten työtätekevää Suomessa riistetään. Kapitaali-porvareiden puolestapuhuja. Jasuselle lahjaksi ruiskakka.
8) McMike. Tässä meillä viimeisen päälle motoristi. Omisti HooDeetä, Mustankia ja vaikka mitä. Todellisuudessa ainoa kumipyöriin viittaava omistus on Kuopion Liikenteen kuukausikortti. Viinakin maistuu kuin opettajahuoneessa yleensä maistuu. McMike tosin vetää yksin sen verran mitä koko muu opettajanhuone yhteensä. Joulalahjaksi Dodge Viperin avaimenperä ja lippis.
9) KnowHow. En jaksa olla korostamatta miten joku voikin olla PAIKALLAANPOLKEMISEN kuningas. Asettuu yleensä jonkun reheväperseisen kelaajan taakse ja alta vartin on Knoukkarilla sillinhaju nenässä ja heppi kovana. Siinä on sitten hieno kertoa muille Treenipäiväkirjan sivuilla miten maximisyke käy 180ssä. Vois samalla kertoa miten lattia on täynnä valunutta kuolaa. Joululahjaksi sopisi BabyBjörnin kuolakaukalo.
10) Jacques. Tässäpä synonyymi käteenvedolle. Kaveri näyttää Johan af Grahnilta, joten ainoa joka jaksaa moisesta kiinnostua on Matxi. Nälissään polkee Hyvinkäälle viikonloppuisin että saisi ruokaa ja vaatteet pestyä. Elikkä siis jonkinlainen ’köyhänmiehen-versio’ jaskasta. Tosin Dsägin fillari on huomattavasti arvokkaampi kuin jasusen Micra. Ja sen fillarin päältä kehtaa jopa nousta julkisella paikalla toisin kuin Micran kyydistä. Ensin yritti kirjoittaa Ruupeneita ja sitten kyhäsi Joulukalenterin.
Äänet laskettu.
No joo.. Vaihda muutama sana ja sama menisi tästä vuodesta läpi.. Ehken näytä enää Johan Af Granilta, koska äiti ei suostunut pesemään vaatteitani ja jouduin pyöräilemään enämpi. Nykyään ei edes Matxi kiinnostu. Fillari lienee edelleen arvokkaampi kuin jaskan auto, tosin se on arvokkaampi kuin monen muunkin auto.Siinäpä on vuodelta 2005
Tuo on hyvä tietää noin yleisemminkin. Jos joku asia luvataan hoitaa mahdollisimman pian, niin se ei tapahdu samana päivänä.
Äänet laskettu. Tulokset julkistetaan mahd. pian.
Muistaakseni olet luvanut kertoa jotain mulle päiväkahveilla vuonna 2035. Jännittää! Ehdotan, että saat banaania vuoteen 2035 asti.Ehdotan että jännityksessä pitämisistä jaettaisiin jatkossa banneja. Pyryfille nyt alkuun vaikka viikon kakku.