:eek!: Hyvä tietää.Et läheskään.
:eek!: Hyvä tietää.Et läheskään.
Lähetin... Eiku pitiks olla naispuolinen? Ups.Tänäkin vuonna ääneni on ostettavissa privaan lähetettävillä tissikuvilla. Koskee ainoastaan naispuolisia foorumisteja.
Saapa nähdä, kuinka privaboksini pullistelee hetken kuluttua.
No ootte te kaikki oikeasti äänenne ansainneet ja niin olisi moni muukin listalta pois jäänyt. *kalastelee ja kyntää*1d107-noppa ratkaisi. Eli jos olet listalle päässyt, niin pääsit tuurilla, jos taas et ollut listalla, niin ehkä et selvinnyt edes nopanheittovaiheeseen.
...tissikuvilla...
Ei ei! Ei manboobseja! Ei privaan eikä mihinkään muuallekaan!
Käsittääkseni se lausutaan, kuin "undo" eli lähellä kirjoitusasua.Puheasun mukaan.
T: Ändi
Ainahan voit itse järjestää varjoäänestyksen. Anna mennä. Perusta. Saatana.Varjoäänestystä kaipaisin. Miinuslistalle olis tunkua.
Se olisi kieltämättä jossain määrin hassu. Mielenkiintoakin riittäisi, kun olisi kerrankin kilpailu, jonka jopa minä voin voittaa.Varjoäänestystä kaipaisin. Miinuslistalle olis tunkua.
Minä olisin sen mestari varmastikin!Se olisi kieltämättä jossain määrin hassu. Mielenkiintoakin riittäisi, kun olisi kerrankin kilpailu, jonka jopa minä voin voittaa.
Keinottelisin kuitenkin voiton itselleni tavalla taikka toisella.Minä olisin sen mestari varmastikin!