Vuoden forumisti 2013 jatkohöpinät

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
1. F1-forumin historian asiantuntevin hahmo, joka ansaitsee ihan eri tunnustuksen kuin bannin.
2. Korruptioääni
3. Korruptioääni
4. Korruptioääni + What happenned in Budapest stays in Budapest :)
5. What happenned in Budapest stays in Budapest :)
6. What happenned in Budapest stays in Budapest :)
7. What happenned in Budapest stays in Budapest :)
8. What happenned in Budapest stays in Budapest :)
9.N:)
10. melkein osa tiimiä

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Ainahan voit itse järjestää varjoäänestyksen. Anna mennä. Perusta. Saatana.

Toisaalta mun mielestäni moinen varjoäänestys on täysin perseestä. Vuoden forumistiäänestys on ollut ihan mukava ja positiivinen ilmiö loppuvuodesta tässä meidän "hassussa" yhteisössämme.

Mutta niin vaan jonkun kommeljanttarin piti aikoinaan vastavetona järjestää tuo varjoäänestys.

Joskus voisi olla hyvääkin henkeä liikkeellä näin vuoden lopulla. Eikä aina paskankaivuuta.
Oho, Rytkeri jyrähti

Itsehän laitan rivini perinteen mukaisesti vuoden viimeisillä minuuteilla.

Captain Howdy

Well-known member
CCMK taitaa olla aika vahvoilla tämän vuoden äänestyksessä... ja hyvä niin!

Lunssila

Well-known member
Ainahan voit itse järjestää varjoäänestyksen. Anna mennä. Perusta. Saatana.

Toisaalta mun mielestäni moinen varjoäänestys on täysin perseestä. Vuoden forumistiäänestys on ollut ihan mukava ja positiivinen ilmiö loppuvuodesta tässä meidän "hassussa" yhteisössämme.

Mutta niin vaan jonkun kommeljanttarin piti aikoinaan vastavetona järjestää tuo varjoäänestys.

Joskus voisi olla hyvääkin henkeä liikkeellä näin vuoden lopulla. Eikä aina paskankaivuuta.
Ei mulla niin suurta hinkua ole hahmoille risuja antaa. Vitutti vaan eilen parin trollin viestit sen verta, mistä tuo kommentini. Ja liekkö olisi enämpi kysyntääkään varjoäänestykselle.

Omaa riviäni panttaan vielä. Tein koneelle valmiiksi.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
6. JPP / Suomen ainoa 80-luvun Volvon ratin takaa photoshoppaava levykirjasto.
Ei muuten ole sitä Volvoa enää mulla, ei varmaan vaikuta kauheasti sijoitukseeni kyseinen fakta kuitenkaan.

4. JPP - harvinaisen hauska ja avulias lappeen Rantalaiseksi.
Olenkin syntyjäni loimaalainen, mikä selit... tai ei ehkä sittenkään.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Voiko mihinkään enää luottaa jos 240 Volvo on vaihtanut omistajaa? :nope::frown::(
Ei. Voi luottaa. Mihinkään enää. Tosin maapallo pyörii entiseen malliinsa ihan hyvin vaikka jo melkein vuosi on auton vaihtumisesta. Ja hyvä puoli hommassa on se, että kummipoika isänsä kanssa oli bongannut vanhan kulkineeni autonkuljetustrailerilla matkalla uuteen majapaikkaan eli paaliin ei lie se autoliikkeestä mennyt, mitä hiukan "pelkäsin".

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Ei muuten ole sitä Volvoa enää mulla, ei varmaan vaikuta kauheasti sijoitukseeni kyseinen fakta kuitenkaan.

Olenkin syntyjäni loimaalainen, mikä selit... tai ei ehkä sittenkään.
Kyllä se selittää. Mukavimmat lappeenrantalaiset jotka tunnen ovat muualta tulleita. Paljasjalkaiset ovat palelluttaneet muutakin kuin varpaansa? Ihme juttu. Onkohan WebSlave syntyjään imatralainen?

WebSlave

Trackman
Kyllä se selittää. Mukavimmat lappeenrantalaiset jotka tunnen ovat muualta tulleita. Paljasjalkaiset ovat palelluttaneet muutakin kuin varpaansa? Ihme juttu. Onkohan WebSlave syntyjään imatralainen?
Ruokolahtelainen.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Joko Toleranssin privaboxi pullistelee?
Aika nihkeesti on tänäkin vuonna tullut tota matskua. Aiempiin aikoihin merkittävimpänä erona on se, että miespuolisten ja naispuolisten lähettämiä tissejä on tänä vuonna tullut yhtä monelta lähettäjältä. Ja onhan niitä tullut, mutta ei lähellekään listan lähettämiseen vaadittavaa määrää. Ja vielä kun miespuolisten privat hylätään armotta, niin... Noh, onhan tässä vielä aikaa.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Siinähän ne kymmenen ekana mieleen tullutta (HAHAHHA FINGERPORIIiihhhh!!!!11) hahmoa ois melko sattumanvaraisessa järjestyksessä. Ainoo poikkeus sattumanvaraisuuteen on ykköspaikan pokannut Aziz joka ainakin meikäläisen silmissä on huikeesti ottanu roolia aiempaa enemmän ja kutkuttanu nauruhermoja tasaisin väliajoin.

10:ymmenen kun vaan saa valita ni muutamat hyvät tyypithän siitä jää pois. Tiedätte kyllä. *Nuolee kakkosta ihan osmona*.