Vuoden forumisti 2014 jatkohöpinät

Davros

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
5731
Taidan jättää äänestämättä. Tuskinpa edes muistan kymmenen foorumilaisen nimeä.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Myös tänä vuonna naispuoliset hahmot ovat vahvoilla, ja tissikuvilla (privaan siis, kuten tähänkin saakka) varma sijoitus... jos lista tulis tänä vuonna täyteen.
 
Viimeksi muokattu:

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Käytän samaa metodia kuin aiemminkin.
Sopiviksi katsottuja nimiä hattuun se määrä joka niitä muodostuu, - sekoitus, hämmennys, ja yksitellen ulos.

Järjestys on se mikä tulee, en ryhdy teitä taaskaan itse paremmuusjärjestyksiin järjestelemään.
Ettäs tiedätte homot! :frank:
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Lista muodostui seuraavalla perusteella: yks on täyspöhlö, kiintiösellainen; kaks on oikeasti livenäkin hyviä tyyppejä; kolme on sellasia, joiden juttuja lukee mielellään täältä internetin ihmemaasta; kolme muuta on sellaisia ydinkiviä, joiden ansiosta Forum on Forum; ja yks on nyt vähän semmonen, se on listalla säälistä ja kostoksi.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Hattuarpajaiset suoritettu.
noin 15-20 nimeä jäi hattuun arpomisen jälkeenkin, toivottavasti ensi vuonna osuu toisin, jotta hyvät tyypit saa osansa vuorollaan.

Tänään meni näin. Kiits ja anteeksi.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
5k raja lähestyy, joten taidan loput parikymmentä jättää ens vuoteen sarjaa silmällä pitäen. Ajatuksissa on ajaa koko kausi.
 
Liittynyt
1.11.2014
Viestit
3326
Sijainti
Katabolia
Mä taidan tehdä samoin.

Voi mennä tovi, sillä kukaan ei ole vielä mua äänestänyt.:D

Ja haistakaa vittu jo äänestäneet.:frank:
Jos ei tule ääniä niin aina voi laittaa listaan nimimerkkejä jotka ovat joskus vastanneet viestiisi, mielellään vittuilematta ja jotenkin lainattuun tekstinpätkään liittyen, eikä vain jatkaen omaa agendaansa mitenkään lainaukseen liittymättä.
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7203
Ferrari lupasi minulle voittaja-auton jonka takia siirryin Ferrarille täksi kaudeksi, mutta sainkin alitehoisen ja vikuroivan mustan orin jolla ei ole mitään mahdollisuuksia pärjätä varsinkin kun se ei aliohjaavana sovi lainkaan ajotyyliini.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Jos ei tule ääniä niin aina voi laittaa listaan nimimerkkejä jotka ovat joskus vastanneet viestiisi, mielellään vittuilematta ja jotenkin lainattuun tekstinpätkään liittyen, eikä vain jatkaen omaa agendaansa mitenkään lainaukseen liittymättä.
Okei. Saat kakkossijan!

Alpun on vaan pakko voittaa.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Ferrari lupasi minulle voittaja-auton jonka takia siirryin Ferrarille täksi kaudeksi, mutta sainkin alitehoisen ja vikuroivan mustan orin jolla ei ole mitään mahdollisuuksia pärjätä varsinkin kun se ei aliohjaavana sovi lainkaan ajotyyliini.
Hyvä yritys. Saatat päästä pisteille.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
No ei mahtunut nyt Harza kun piti pari selänpesumodea laittaa listalle.

Mutta käsipiste Harzallle, kouholle ja Zervuskalle. OoPeelle sacheri ja kiitos avusta joita ihan yleisesti jakelee kun apuva pyytää.
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
JPP unohtui listalta, en korjaa enää. Onkos FOLLO hävinnyt kokonaan forumilta kun en löytänyt käyttäjälistalta?
 
Ylös