kouvotsvoni
Banjottu
Pistelaskenta edennyt ihan hyvin ja jo 5% äänistä talletettu. Huomenna olen ihan pleksit, joten.
Pyörry vaikka.Ai helkkari sentäs. Tämähän päättyy kohta. Pitäis vissiin tehä jotain...
Saman olen itsekin huomannut :frown:. Mutta mainittakoon nyt tässä, että edelleen pidättelen itseäni aika paljon mulkkuus- ja vittuilurintamalla. Onpahan ihmisillä mitä odotella jos vaikka pidättelyni lieventyy ajan mittaan vielä.JPP ainoa listalla oleva mode, mutta kyllähän ko. tyyppikin on ns. moderoijana aikojen saatossa ns. "mulkkuuntunut".
Härre gååd. Mutta eikös Albertin housut ole jo pois?!Tuli vähän kiire nyt, enkä kerkeä miettimään kuka unohtui. Se olet todennäköisesti juuri sinä.
Pirre Kokemäeltä lähetti postia
Tämän katsominen oli vuodesta 2014 se hetki, jonka aikana olin onnellinen.
Search hajosi etsiessäni Bodomjärven tappajaa.Mua huvittanu edes äänestää, mutta äänestin kuitenki.
Oliskohan poliisillekin käynyt samoin?Search hajosi etsiessäni Bodomjärven tappajaa.
Joskus kakaroina oltiin kaverin kanssa paita&perse, mutta nuorna miehinä Kokemäen keskustan läpi ajaessamme kaverin tokaistua "vois täälläkin olla ihan kiva asua", huomasin meidän olevan vähintäänkin eri puusta, ellei peräti eri metsänhoitopiiristä. On se synkän näköinen paikka. Tai oli ainakin silloin.*ottaa taksin kokemäelle*