Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Itsekin tuen Alberttia. Maksan luonnossa sitten seuraavilla "vestivaaleilla".
No vaikkapa niillä avuilla että Alppu on pitkän linjan forumisti, silloin kun keskustelee asiaa niin tekee sen räyhäämättä, mööttejen sun muiden oheistapahtumien vakio-osallistuja sekä järjestäjä, sekä osaa hoitaa epäkiitollisen tehtävänsä kilpisjärvitason pilkan kohteena.Ehdottomasti Albertin vuosi soisi tämän olevan. Joskaan en tiedä, että millä avuilla, mutta silti!
Twitterissä kampanja "Albert Oil vuoden forumistiksi" käyntiin hashtagilla #TahdonKovempaa2014? Lupaan olla ensimmäinen retwiittaaja!Ehdottomasti Albertin vuosi soisi tämän olevan. Joskaan en tiedä, että millä avuilla, mutta silti!
Katsoin äänestyskäyttäytymistäni. Olen näköjään antanut Albert Oilille 10 pistettä, joten pohtimisesta ei tässä vaiheessa ole lopputuloksen kannalta merkitystä - en kadu.Mietitääns nyt hetkinen, haluammeko me tosiaan jäädä historiaan niinä hahmoina, jotka valitsivat Albert Oilin Vuoden forumistiksi. Siis miehen vailla tolkun häivää ja housuja. Pohtikaa kukin tahoillanne tätä juttua, nopeasti nyt.
Voldemort?sen yhden nimeltämainitsemattoman nimimerkin
Meinasin just tehdä proteesin Fagerholmia vastaan.:thumbfh:Koska olet sen yhden nimeltämainitsemattoman nimimerkin jatko-osa, niin ei kait tuossa suurta ongelmaa.
Ihan hyvin äänestikin. Paremmin kuin esim. sinä. :frank:Upseeri J F:kin yrittää äänestää 35 postauksellaan.
Ihan hyvin äänestikin. Paremmin kuin esim. sinä. :frank:
Katos! Ykköseksi pääset tuolla taktiikalla mun listalla ainakin.Koska taktiikkani osoittautui toimimattomaksi päätin äänestää vanhalla konservatiivisella taktiikalla. Eli tiimikavereita ja naisia.
Pistin merkille että kirjainta P ei esiinny lain. Mikä on sille täysin oikein ja itse ansaittua! :thumbup:Selvä!
Ohessa äänestyspostauksessa käyttämäni kirjaimien ja merkkien määrä:
0 × 10
N × 9
A × 8
I × 7
E × 7
R × 6
U × 6
J × 5
O × 4
B × 4
H × 4
L × 4
M × 3
K × 3
T × 2
C × 2
S × 2
. × 2
D × 1
R × 1
V × 1
F × 1
G × 1
Y × 1
Ö × 1
Ä × 1
, × 1
1 × 1
2 × 1
3 × 1
4 × 1
5 × 1
6 × 1
7 × 1
8 × 1
9 × 1
Ja kuten nähdään, numeroista yleisimmin esintyy 0 (nolla) ja kirjaimista N (än).