Vuoden forumisti 2017 - hörinät ja pörinät

Örfil

Guest
Aika erikoinen juttu, jos ei voi, tai halua äänestää julkisesti Vuoden forumistia. Mitähän salattavaa asiassa on? Mää ihmettelen sitä asja.
Äänestäminen sujuisi paremmin, jos kaikki antaisivat äänensä salassa. Näin ei tule sitä ilmiötä, että ajatellaan "pakko äänestää tuota kun se äänesti minua". Syitä on muitakin, esim. vaikkapa se ettei halua pahoittaa jonkun mieltä jättämällä äänestämättä jotain tuttuaan. Eikö vaalisalaisuus ole tuttu sana? Miksi haluat tietää kuka äänesti ketäkin?
 

mustakaari

"Se on juurikin näin"
Liittynyt
15.1.2001
Viestit
6788
Sijainti
Rysälä
Ja miksi koko äänestys? Mikä tämän pohjimmainen tarkoitus on? Keskinäinen runkkausrinki vai joku muu?
 

Iso8

Viisuhullu
Liittynyt
23.7.2011
Viestit
5836
Sijainti
Tampere
Päädyin nyt sit äänestämään. Hieman helpompi ku vuos sitten, mut ei helppoa täysin kuitenkaan. Kaikki on kivoja niin vaikee valita 10 parasta. :D
 

Krtecek

Pirkanmaan tietäjä
Liittynyt
25.5.2015
Viestit
837
Heitin oman rivin. Valintakriteereinä oli se, että muistin nickin sekä avatarin. Ekana muistettu ekana jne.
 

Örfil

Guest
Ehdotan että joku vuosi äänestys tapahtuu kokonaan privassa, vaalisalaisuus säilyttäen. Säilyypä jännitys loppumetreille saakka ilman "gallupvaikutusta" sekä sovitaan tulosten julkistamiseen tarkka pvm ja kellonaika.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Ehdotan että joku vuosi äänestys tapahtuu kokonaan privassa, vaalisalaisuus säilyttäen. Säilyypä jännitys loppumetreille saakka ilman "gallupvaikutusta" sekä sovitaan tulosten julkistamiseen tarkka pvm ja kellonaika.
Olet vuodesta toiseen mielipiteesi kanssa enemmän tai vähemmän yksin. Hetkenä minä hyvänsä, forumin Väyrynen. Hetkenä minä hyvänsä.
 
Ylös