Vuoden forumisti 2017 - hörinät ja pörinät

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Minulle se on oikeastaan ihan sama tulosten laskun kannaltakin, niin helpointa antaa pistää tulemaan mitä kautta haluaa, niin onpahan kaikista yhtä älytön systeemi:eek:
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26844
Ehdotan että joku vuosi äänestys tapahtuu kokonaan privassa, vaalisalaisuus säilyttäen. Säilyypä jännitys loppumetreille saakka ilman "gallupvaikutusta" sekä sovitaan tulosten julkistamiseen tarkka pvm ja kellonaika.
Eiks tätä vois ajatella silleen julkisen tunnustuksen antamisena kymmenelle valitsemalleen hahmolle kuluneen vuoden kirjoittelusta? Kun ei ainakaan moottoriurheilupuolella ole tarpeen mitään yläläpsyjä ruveta heittelemään kesken asiakeskustelun, sääntöjen mukaankaan ei saa keskustelijoista keskustella.
Se kekä pisteitä eniten saa on toisarvoista.
 

Örfil

Guest
Olet vuodesta toiseen mielipiteesi kanssa enemmän tai vähemmän yksin. Hetkenä minä hyvänsä, forumin Väyrynen. Hetkenä minä hyvänsä.
Sanoisin että meikäläisessä ja Väyrysessä on se ero, että esitän kainon toiveen ja perustelut sille. Väyrynen taasen kertoo mitä pitää tehdä - kaikki muu on väärin.
Minkäänlaista ongelmaa tässä ei ole ainakaan meikikselle, koska enemmistön toiveen mukaanhan tässä mennään, mutta käytän kuitenkin jokavuotisen mahdollisuuden esittää tämän vaihtoehdon. Toisaalta onko sellainen henkilö oman elämänsä väyrynen, jonka mielestä mikään ei koskaan muuttua saa? Niin häh!

Eiks tätä vois ajatella silleen julkisen tunnustuksen antamisena kymmenelle valitsemalleen hahmolle kuluneen vuoden kirjoittelusta?
Totta tuokin. Olen kuitenkin valinnut toisen tien tällaisille tunnustuksille, kun aina tulee sama pulma, että mitä tehdään kun tulee se yhdestoista!

Mutta näiden kanssa on yhtä monta tapaa kuin on ukkoa ja akkaa forumilla.

Hajaantukaa, tupiin mars!
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Eiks tätä vois ajatella silleen julkisen tunnustuksen antamisena kymmenelle valitsemalleen hahmolle kuluneen vuoden kirjoittelusta?
...tai jopa turhan kirjoittelun välttämisestä.

Totta tuokin. Olen kuitenkin valinnut toisen tien tällaisille tunnustuksille, kun aina tulee sama pulma, että mitä tehdään kun tulee se yhdestoista!
Eikö salaisessa äänestyksessä tuota ongelmaa ole?
 

Örfil

Guest
Missä vaiheessa aiot salaiset äänesi antaa? Sitten, kun kaikkien muiden äänestyslistat on nähty? :wink:
Katson ne vasta kun oma lista on lähetetty. Se on jo valmis, mutta nukun yön yli vielä.
 

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Liittynyt
28.10.2013
Viestit
4961
Sijainti
Parc Fermé
Mitäs, ei kai vaan täällä yritetä lahjoa?

Itse yritin vetää sillä linjalla et kenen kanssa on tullut höpistyä eniten. Rallipuolimainen listahan tuosta nyt aikalailla tuli. Muutama henkilö on kyllä vapaaltakin muistettu.
 

Iso8

Viisuhullu
Liittynyt
23.7.2011
Viestit
5836
Sijainti
Tampere
Heitin oman rivin. Valintakriteereinä oli se, että muistin nickin sekä avatarin. Ekana muistettu ekana jne.
Melkein sama täällä! :D Itellä vähän mietin hahmoa, et kestä pidän eniten, mut kyl toi osin toteutu myös mulla.
 

Örfil

Guest
Meinasin unohtaa postata listani, mutta sinne läks.

Voittajaksi äänestin henkilöä, jonka päätuntomerkkejä ovat fiksuus, asiallisuus, annos sopivaa itseironiaa ja homman kruunaa hyvä huumurtaju sekä ihmeellinen hermojen kesto. Tosin ei osallistu mihinkään semmoiseen kiivaaseen keskusteluun, mutta kaipa sekin on juuri sitä fiksuutta.

Muut listalla olivat henkilöitä erinäisin muin vastaavin tai vastaamattomin perusteluin. Listan laitoin vaalisalaisuuden suojelemana, ettei tule parranpärinää ja pahaa mieltä kellekään. Tasa-arvovaltuutettu olisi listasta käärmeissään, mutta ykkössijan painoarvoa ei hänkään voisi kiistää ;)

Nyt voin siis käydä katsomassa mitä on äänestetty, vaikka olisi mukavampi lukea kerrankin lista ihan yllärinä 1.1.2018. Esitän asiaa taas ensi vuonna!
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Voittajan tuntomerkeistä löysin itsestäni kaiken muut paitsi itseironian. Kiitti!
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Suomentakaas mitä olen kirjoittanut siihen äänestyksen avauspostaukseen.

"Minä en vain näin näyttänyt, vaan olin hidas."
 
Ylös