Vuoden forumisti 2017 - hörinät ja pörinät

Örfil

Guest
Sitä se on, sitä se on kyllä!
Mitä suurimmissa määrin.
Auttaisiko änestämisessä ja tuhottoman määrän arpalippujen kirjoittamisen vähentämiseksi vuoden 2018 osalta sellainen, että laittaisin omaa arpalippuani edustamaan vaikka 100:letta vitoisen seteleitä ja sellaisen hatusta nostettaessa ääni menee ö-miehelle?
 

Örfil

Guest
Näyttää nyt käyvän Anzalle raskaaksi tämä kisa. Se on harmi, epäilinkin että vaikka porukka muuta puhuu, tämä kisa otetaan sittenkin vähän tosissaan ja siksipä - jälleen kerran - mainostan sitä mahista että lippulappunsa voi jättää anonyymisti, niin jää parranpärinät pois.

Toinen hyvä vaihtoehto on Pöhkiksen Orpo-Anni -menetelmä, jossa valinta- ja tulosjärjestysvastuun voi ulkoistaa sattumalle.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
En mä ota tätä mitenkään raskaasti. Mun äänillä ei ratkaista voittajaa, eikä itsellä ole mitään saumoja pärjätä tässä kisassa, kun joutuu toisten kirjoitteluun puuttumaan asiapuolilla. Oikeasti ehkä modejen ei kannattaisi edes äänestää, ihan vaan tasapuolisuuden takia.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
En mä ota tätä mitenkään raskaasti. Mun äänillä ei ratkaista voittajaa, eikä itsellä ole mitään saumoja pärjätä tässä kisassa, kun joutuu toisten kirjoitteluun puuttumaan asiapuolilla. Oikeasti ehkä modejen ei kannattaisi edes äänestää, ihan vaan tasapuolisuuden takia.
Ennen modepestiä olit suvereeni ykkönen vuodesta toiseen
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
En mä ota tätä mitenkään raskaasti. Mun äänillä ei ratkaista voittajaa, eikä itsellä ole mitään saumoja pärjätä tässä kisassa, kun joutuu toisten kirjoitteluun puuttumaan asiapuolilla. Oikeasti ehkä modejen ei kannattaisi edes äänestää, ihan vaan tasapuolisuuden takia.
Minä olen luullut, että kisassa äänestetään postauksista eikä muusta toiminnasta. :confused:
Ennen modepestiä olit suvereeni ykkönen vuodesta toiseen
Niinpä. Vastahakoisesti hän modehommaan suostuikin. :dunno:
 

Iso8

Viisuhullu
Liittynyt
23.7.2011
Viestit
5836
Sijainti
Tampere
Aivan hirveätä :( Äkkii kuvittelis, et joku raja ihmisillä menee Internetin forumin ja oikeen elämän kanssa.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Tuli, kuten suurin osa ”vakavista” länkytyksistä. Kaveri oikea nimi ja työpaikkakin on tiedossa, kun vähän selvittelin.
 

Krtecek

Pirkanmaan tietäjä
Liittynyt
25.5.2015
Viestit
837
Kannattaako silloin äänestää, jossei osaa päättää kenen jutuista tykkää ja kenen ei?
En nyt tiedä. Jos on hankalaa rankata paremmuusjärjestystä esmes tasaisuuden takia, on ihan järkevää arpoa. Koska ihan sama, mikä rivi tulee valittua, niin tunnin päästä olisi järjestyksestä eri mieltä.

Ja toisekseen, kyllähän jengillä muutenkin vaihtelee "suosikit" sattumanvaraisten muuttujien mukaan, joihin kuuluu niinkin triviaali asia kuin mieliala.
 
Ylös