Vuoden forumisti 2017 - hörinät ja pörinät

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Olin mä kärkikahinoissa muutaman kerran. Nyt tulee tappouhkauksia ja toivotaan että matut raiskaa äidin ja siskon. Niiltä tuskin ääniä tulee.
Jaa, jotkut ottaa tän homman jopa mua vakavammin. Noista voisi jo rikosilmoituksen vääntää jos olisi kiinnostusta sinulla. Eivät sentään sun kelloa arvostelleet.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
1. hila
2. Spotter90
3. jjv
4. JoneZi
5. Fagerholm
6. Albert Oil
7. Örfil
8. Puolipöhkö
9. kouvotsvoni
10. burb

4 ensimmäistä sijaa meni ihan siitä, että jaksavat tuottaa (asia)sisältöä tänne. Toivotaan että kärkikaksikko sietää myös hieman oikeinkirjoituksen korjaamista. Kuudes meni säälistä (no ei vaan, Visis-isäntä, eikä yhtään paha sälli vain. Pihalla välillä lintulauta tosin), seiskassa otin ekologian ja kestävyysurheilun huomioon. Kunhan pääsis vielä Kokoomuksen ja Saulin käytöstä eroon, kuten lihasta ja viinasta.:frank: Kasi osoitti kuinka pönttöä tällainen äänestys on, ysi tekee hyvää työtä aktiivisena moderaattorina taustalla. Kymppi samoin kirjoittajista.

Viitoisen jutut lapsista ovat tällä hetkellä Vapaan parasta antia. Annan vielä käsi - pisteen ja lupaan 5% bonukset, jos jaksaa niistä kirjoittaa.

Zoe, sitä saa mitä tilaa.;)
Toxille kehoitus jatkaa samalla tyylillä. On oikeasti ihan hauskoja purkauksia. Tunteet pintaan!
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Onko se silloin käsipiste vai kultainen ananas kun pääsee Antsan listalle höpinät-toikissa, mutta ei äänestystoikissa?
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Pyydän anteeksi Fagerholmilta kun oli väärä lista tuolla. Lausun myös 6 Ave Mariaa.

Saattaa olla että ylituomari hylkää koko mun listan. :D
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Pyydän anteeksi Fagerholmilta kun oli väärä lista tuolla. Lausun myös 6 Ave Mariaa.

Saattaa olla että ylituomari hylkää koko mun listan. :D
Olen pitäytynyt katsomasta listaa etteivät kaikenmaailman jälkikäteen editoijat ala sotkemaan pasmoja. Joten en ole vielä hylännyt.
 
Ylös