Vuoden forumisti 2017 - hörinät ja pörinät

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
Pitäisköhän omaa listaa perustella jotenkin? Noh. Äänestin hahmoja, joiden jutut ovat kuluvan vuoden aikana ilahduttaneet hauskuudellaan/asiantuntevuudellaan/samanhenkisyydellään/kirjoitustyylillään/persoonallisella otteellaan jne. yms. Kauhean vaikeaa listan laadinta jälleen oli, ja monta mainiota kirjoittelijaa jäi ulkopuolelle.

Johtunee varmaan osittain ammatistani kirjainten ja tekstien parissa, että olen varsin tarkka kirjoittelun sävystä. En kavahda hassuttelukettuilua enkä rankempaakaan huumoria, mutta ilkeämielisestä piikittelystä ja nälvimisestä en tykkää - kohdistuu se sitten kehen tahansa. Äänestämieni tyyppien jutuissa onkin mielestäni yhdistävänä tekijänä tietynlainen lämminhenkisyys.
 

Örfil

Guest
Johtunee varmaan osittain ammatistani kirjainten ja tekstien parissa.
Mahdollisesti toimittaja? L-kirjaimella alkavassa, lähinnä miehille suunnatussa tarina- ja kuvalehdessä, jota kumman ahkerasti täällä mainostetaankin ja siksipä tämä epäilys heräsi. Ettei nyt vaan olis piilomainontaa harrastettu!
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Mahdollisesti toimittaja? L-kirjaimella alkavassa, lähinnä miehille suunnatussa tarina- ja kuvalehdessä, jota kumman ahkerasti täällä mainostetaankin ja siksipä tämä epäilys heräsi. Ettei nyt vaan olis piilomainontaa harrastettu!
Layboy?
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Pöh! :confused:

Laku Ankka tuli siitä, että vihjattiin Zoehen liittyvän lehden alkavan L-kirjaimella, että se sisältää miehille tarinoita ja kuvia ja Zoe tykkää muistaakseni lakusta.
 

Örfil

Guest
Tykkää? Zoehan suorastaan palvoo lakua. Kuuleman mukaan perinteinen jouluseimensäkin takan reunalla on valmistettu lakusta ja kaikki sen hahmot ovat murjaaneja.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Vuosittainen arvonta alkaa kunhan saan arpajaissumpit keitettyä.
25-30 mieleen painuneinta hahmoa paperilapuille, laput hattuun, sekoitus ja 10 lappua ylös.
Hahmot ja järjestys tulostuu poiminnan mukaisesti.

Valmiinanne... paikoillanne...

Edit
31 nimeä kertyi lappuihin.
Arvonta alkanee kun sokeri on sulanut kahviin.

 
Viimeksi muokattu:

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Ihailtavaa paneutumista kyllä.
Oikeastaan tässä pääsee itsensä kanssa helpolla.
Ei tarvi pähkäillä kuka on ketäkin ylempänä tai kuka toista alempana listalla. Ja vatvoa sitä, että voi helvetti, nyt mulla ei ole tässä listassa Albet Oilia, ei Antsa Rieppoa, eikä Rienarhetteen Mehikköä.
Että keneenkä mä noi vaihdan, vai vaihdanko sittenkään. Tai eiku odotas, jos mä vaihdankin vaan osan, enkä kaikkia. Että eikö Jynsö & Teuras muka kuulu listalle, hä?! Kenen tilalle, vai kenenkään.

Hel-pom-mal-la.

Pääsee.

Ei ehkä henkilökohtaisin ja intiimein tapa, mutta karsin mä silti jo useat tuhannet keskustelijat ulkopuolelle, joista jäljelle jäi vaivaiset 31.
Kyä niistä voi jo järjestyksen arpoa.

Yhteisön keskustelijoiden laittaminen tarkkaan paremmuusjärjestykseen mutulla ja avatar-kertoimen perusteella ei taida olla mun leipälaji.
 
Viimeksi muokattu:

Iso8

Viisuhullu
Liittynyt
23.7.2011
Viestit
5836
Sijainti
Tampere
Onhan tuo vähän irvokasta äänestämistä kun arpomalla vetää nimet.
Ei välttämättä. Jos haluaa äänestää, muttei osaa päättää niin arpominen on helpointa. Jos jaksaisin ensi vuonna niin tekisin varmaan samoin. :D Ei ole helppo päätös päättää 10 henkilöä ja sitten vielä pistää heidät paremmusjärjestykseen.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Ei välttämättä. Jos haluaa äänestää, muttei osaa päättää niin arpominen on helpointa. Jos jaksaisin ensi vuonna niin tekisin varmaan samoin. :D Ei ole helppo päätös päättää 10 henkilöä ja sitten vielä pistää heidät paremmusjärjestykseen.
Kannattaako silloin äänestää, jossei osaa päättää kenen jutuista tykkää ja kenen ei?

Ei sen puoleen, olen minäkin äänestänyt sillä tavalla, etten ole halunnut antaa ääniä eniten niille, joille edellisenä vuonna antanut. Väärinhän sekin on. Enhän silloin äänestä vuoden forumistia vaan vuoden forumistia, joka ei ole ollut lähivuosina minulla kärkisijoilla.

Taidan jättää väliin tällaiset selänpesut nyt kokonaan vallan. Tai Örffään ja pistän salaisena lappuna aulisgerlanderille.

Oikea tapa tälle valinnalle olisi yksi ääni yhdelle ja däts-it.
 
Ylös