Vuoden forumisti 2017 - hörinät ja pörinät

Örfil

Guest
Varmaankin mahdollisuus äänestää privan kautta on mahdollista?
 

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Liittynyt
15.8.2015
Viestit
2229
Sijainti
Anywhere in the world
Kun nyt keksis kymmenen foorumista, joissa olis pelkkiä plussia.

Esim. Zoe:

+1: tykkää Felipe Massasta
-3: tykkää Janne Katajasta.
 

Örfil

Guest
Jannekatajasta tulee -10 pistettä, tarttee kattoo jos sen voisi unohtaa jollain keinolla oman äänstysrivin täyttämisen ajaksi. Voi tehdä tiukkaa, mutta kokeillaan nyt ainakin.

Olen aika varma että tonni tai pari hynää suoraan Kelalta piilossa olevalle tililleni tai myyntilaatikollinen Pågensseja auttaisi unohtamaan moisen pikkuseikan :AWINK: :AWINK:
 

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
Jannekatajasta tulee -10 pistettä, tarttee kattoo jos sen voisi unohtaa jollain keinolla oman äänstysrivin täyttämisen ajaksi. Voi tehdä tiukkaa, mutta kokeillaan nyt ainakin.

Olen aika varma että tonni tai pari hynää suoraan Kelalta piilossa olevalle tililleni tai myyntilaatikollinen Pågensseja auttaisi unohtamaan moisen pikkuseikan :AWINK: :AWINK:
Perin ikäväähän se olisi miinukselle jäädä…

*lähtee pipari-Pågens-ostoksille*
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Täällä ei ole piparia tiedossa, mutta joulutorttuva meinasivat kyhätä. Noinkohan 1 vuotias pääsee kanssa pynjäämään?
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Äänestin niitä joilta olen saanut seksiä.

Päätin etten äänestä aiempina vuosina voittaneita. Paitsi hahmoa Sam, koska paluunsa on niin hieno homma.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Taidan antaa kanssa ääneni vuoden 2017 äänestyksessä niille, jotka on ollut kyseisenä vuonna mahdollisimman hiljaa, tai olleet forumilta poissa vuosia. :thumbfh:
:D:D:D
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18204
Ei viittiny mitään mulkkuja äänestää, niin jostain piti valita.
 
Ylös