Vuoden kommentti 2010

WebSlave

Trackman
Zaikomin liikennekoulu

Zaikom sanoi:
Liikennevalot ovat hyviä apuvälineitä ruuhkaisissa paikoissa pysäyttämään liikennettä ja jakamaan ajovuoroja, mutta ei niillä mitään sen syvällisempää tarkoitusta ole, että niitä pitäisi kunnioittaa kuin toteemipaalua

Viimeksi muokattu:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
burb ytimessä:
Kysymys siis kuuluu, että minkä kaunokirjallisen teoksen (romaani, elämäkerta tms) alusta on lainaus. Ei kuukletusta, jos edes auttaisi. Pisteet vähenevät aloituksen jatkamisen myötä 5 pisteestä alaspäin. Yleisimmällä suomennoksella mennään käännöskirjallisuudessa, löytyy 5 ensimmäisellä kotimaisella ja 5 käännettyä näytettä sekalaisessa järjestyksessä. Tiva päättyy tämän viikon perjantaina 21.00.

Osa helppoja, osa vaikeammin avautuvia.
... ...

3. Kuivuutta oli nyt kestänyt kymmenen miljoonaa vuotta, ja hirmuliskojen valtakausi oli aikoja sitten päättynyt.
... ...
Kolmonen on Raamattu, varma tieto.

Sinäputki

Troll
Sijainti
Trollhättan
NouHau antaa rakentavaa kritiikkiä foorumilaisille:

Ei jumalauta mitä liirumlaarumia. Asiahan on niin, että näin typerästä sakista ei irtoa parempaa tai enempää. Ei vaikka laitettaisiin minkä lingon läpi. Tyhjästä on paha nyhjästä. Suljetaan ja arkistoidaan.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Thunderilla on asiaa

Olen katsellut varvastani ja laskenut niitä, mutta aina jokin iso tulee eteen ja lasken senkin ja väärin menee laskelmat.

Otin oikean tai vasemman jalan varpaat, aina tulee eteen joku helvetin iso ja lasken väärin.

Myöhemmin huomaan laskeneeni nenäni lukumääräksi ja kun lasken nenäni, niin tulee sitten häiritsevä, heiluva elin, senkin olen laskenut väärin. Laskelmieni mukaan olen laskenut varpaani: yhteensä 14 kpl.
Ihan parasta.

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Siinä se on. Tuli sellaisella tunteella että oksat pois.

http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=1565040&postcount=52666
Tarttee quotata talteen, ettei katumus iske veitsimiehelle.

Niin, ja on vielä turvallisempaa haukkua ja arvostella porukkaa netin kautta. Tulepa sanomaan sama face to face ja sulla on puolmetrinen veitsi niin syvällä sun perseessä, että se pitää ottaa suun kautta pois.

Ihan oikeasti helvetin säälittävää. Tulkaa joku, tai edes yrittäkää tulla kun te paskahousunörtit ette kuitenkaan siihen pysty, sanomaan tollasta vitunmoista skeidaa KKWCS-porukasta ja siihen kuuluvasta jäsenestä niin saatte juosta aika helvetin kovaa jos meinaatte päästä karkuun henkenne kanssa.

Saatanan idiootti. Onko sulla mitään sanottavaa? Mä oon valmis ottamaan 1vs1 matsia vaikka heti. Pistä vaan paikka ja aika niin selvitetään tämä once and for all eikä huudeta sieltä ruudun takaa.

Vitun vässykät. Eikö kellään muulla ole munaa sanoa tähän mitään? Ei? On varmasti helvetisti helpompaa vaan pysyä sivussa kun sanoa asiaan oman mielipiteensä. Niinhän se on. Jatkakaa vain samaa rataa.

Juuri tällasen paskan takia, tosin isommassa mittakaavassa (kukaan ei tule sanomaan asioita paskahousuille niin kuin ne on) maailma on paska paikka.

Ei mulla muuta. 1vs1 voi kuka tahansa tulla ottamaan matsia jos on eri mieltä.