Olen samaa mieltä. Markoj parhaimmillaan!
Tuo on pahin loukkaus mitä miehelle voi heittääNo muutamaa viestiä ylempänä jjv "vertasi" Formulanomia Jussi Parviaiseen. :wall:
Ei silloin, kun minä olen maisemissa.http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=1763142&postcount=17
Jos Jumala on olemassa, hän siunatkoon Turkua.
Pyryf on rotunainen, joka kantaa kilonsa uljaasti. Lisäksi sillä on vitummoiset läskitissit. FLAP FLAP FLAP FLAP kuuluu, kun kipuaa porraskäytävässä kohti Hervannan yksiön oveaan. Oven takana odottaa 7 vittumaista kissaa, joita Pyryf kuitenkin rakastaa. Asunnossa haisee kusi.
Pyryf tietää olevansa elämässä naisten asialla ja onkin aktiivinen feministi. Pyryf on neitsyt.
Haista vittu.
Mä tulin vastaan aika helvetin paljon ja jätkä kuittaa ylimielisesti vaan että "tätähän minäkin".
Jos olisit ollut reilu ja tilanteen tasalla niin olisit laittanut jotain vaikka että "no joo, olinhan minäkin tuossa vähän turhan kärkkäästi jarna-asetelmissa" tai "ei sun burbbi tartte olla pahoillaan, syytähän oli meissä molemmissa" tai "ottaessasi jarnan syyt niskoillesi osoitit taas olevasi ylivertainen, haluan lapsia kanssasi".
Nyt jäi katkera maku suuhun tästä.
Toi oli kyllä rautanen. Ensin vaikutti että hommahan kuivuu kasaan, mutta juuri kun tuuli vähän tyynty, niin rävähti sellainen laidallinen ja aika puun takaa, että oksat pois!