Lumipallo
Well-known member
Aika halvalla lähti, mutta kiva jos kelpas...
Aika halvalla lähti, mutta kiva jos kelpas...
Voi sun kanssasVoi jummijammi, kun oli naurussa pidättelemistä...
Sinäputki on typerä kusipää. Ei siitä kannata välittää.Sama. En ymmärrä mitä hauskaa siinä oli.
Sööttiä. :thumbup:Tuota minun mielestäni Sinäputkessa ei mitään vikaa ole, vaan hämmennyin siitä, kun hän väitti sen olleen hauska. Ja haukkuminen on kai kielletty. (menee varmistamaan asian)
Olet jo muutamassa aiemmassa kommentissa taiteillut trapetsilla. Ymmärrät varmaan mitä tarkoitan.Ehkä muita eivät naurata kirjoitusvirheet, mutta minulle ne tarjoavat hervottomia naurukohtauksia. Pyydän anteeksi, mikäli aiheutin jollekin pahaa mieltä tai muuta vastaavaa.
Mitä? Jos luulet sitä mitä luulen, niin olen varattu.
Aha, tosta oli kysymys.Ehkä muita eivät naurata kirjoitusvirheet, mutta minulle ne tarjoavat hervottomia naurukohtauksia. Pyydän anteeksi, mikäli aiheutin jollekin pahaa mieltä tai muuta vastaavaa.
Ehkä ymmärsit hiukan väärin. Minusta on hienoa se tapa millä suhtaudut muihin...jopa tuohon Sinäputkeen. Sitä tarkoitin siis.Mitä? Jos luulet sitä mitä luulen, niin olen varattu.
Olen ollut matkassa pilke silmäkulmassa, mutta olet oikeassa, että voisi hieman nostaa kaasua.Olet jo muutamassa aiemmassa kommentissa taiteillut trapetsilla. Ymmärrät varmaan mitä tarkoitan.![]()
Tää mesta on täynnä kielipoliiseja. Tiedoksi.Aha, sori. En huomannut siitä mitään hauskaa ja Sinäputkelle ilmoitus:
Koeta itse kirjoittaa joidenkin kuskien nimet ilman mallia niin ehkä sitten ei naurata. Etsin osiin kuskeihin mallin, koska pelkäsin tota, mutta luulin, että pienistä ei välitetä, mutta olin väärässä.
Näytä liitetiedosto 15777 Ja tota noin, eh, ... menenpä tästä tuonne takavasemmalleKiitti ja näköjään. Pitää olla nykyään ihan prikuleen oikein. Vihastuin tuosta sinäputkelle, kun pitää olla noin.... pilkun viilaaja.
Sööttiä. :thumbup:
Formulanomi, tuo foorumin Jussi Parviainen, taiteilee trapetsilla nytMitä? Jos luulet sitä mitä luulen, niin olen varattu.