Vuoden kommentti 2011

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Mikä tuossa oli hauskaa oli väännettävä rautalangasta, kun siä veikattiin Räikkösta ja Saloa?

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Sama. En ymmärrä mitä hauskaa siinä oli.
Sinäputki on typerä kusipää. Ei siitä kannata välittää.

"Missä on JJ" on aikanaan Kyllösen eli selostajalegendan lausahdus, joka oli ennen lainattua kommenttiasi. Ja muutenkin varmaan hiukan pilailtu jne.

Viimeksi muokattu:

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Tuota minun mielestäni Sinäputkessa ei mitään vikaa ole, vaan hämmennyin siitä, kun hän väitti sen olleen hauska. Ja haukkuminen on kai kielletty. (menee varmistamaan asian)

Sinäputki

Troll
Sijainti
Trollhättan
Ehkä muita eivät naurata kirjoitusvirheet, mutta minulle ne tarjoavat hervottomia naurukohtauksia. Pyydän anteeksi, mikäli aiheutin jollekin pahaa mieltä tai muuta vastaavaa.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Ehkä muita eivät naurata kirjoitusvirheet, mutta minulle ne tarjoavat hervottomia naurukohtauksia. Pyydän anteeksi, mikäli aiheutin jollekin pahaa mieltä tai muuta vastaavaa.
Olet jo muutamassa aiemmassa kommentissa taiteillut trapetsilla. Ymmärrät varmaan mitä tarkoitan. :mad:

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Aha, sori. En huomannut siitä mitään hauskaa ja Sinäputkelle ilmoitus:

Koeta itse kirjoittaa joidenkin kuskien nimet ilman mallia niin ehkä sitten ei naurata. Etsin osiin kuskeihin mallin, koska pelkäsin tota, mutta luulin, että pienistä ei välitetä, mutta olin väärässä.

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Aha, sori. En huomannut siitä mitään hauskaa ja Sinäputkelle ilmoitus:

Koeta itse kirjoittaa joidenkin kuskien nimet ilman mallia niin ehkä sitten ei naurata. Etsin osiin kuskeihin mallin, koska pelkäsin tota, mutta luulin, että pienistä ei välitetä, mutta olin väärässä.
Tää mesta on täynnä kielipoliiseja. Tiedoksi.

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Kiitti ja näköjään. Pitää olla nykyään ihan prikuleen oikein. Vihastuin tuosta sinäputkelle, kun pitää olla noin.... pilkun viilaaja.