Jaksoin lukea vain vähän alkua. :frank:
Jaksoin lukea vain vähän alkua. :frank:
Tai paremmista kristallipalloista....Kysymys ei ole viidakkorummuista tai tiedosta vaan ymmärtämisestä.
Kyllä vituttais porilaisena omistaa polttomoottoridildo. Pärinä ja bensankulutus perkeleellinen, mutta orkusta ei tietoakaan.:thumbfh:Tavallisesti ei, mutta porilaisen polttomoottorin kyllä.
Kyllä vituttais porilaisena omistaa polttomoottoridildo. Pärinä ja bensankulutus perkeleellinen, mutta orkusta ei tietoakaan.:thumbfh:
Mossen kannattais kyllä lotota, jos tuuri on tätä luokkaa.
Kerrankin postattu jo valmiiksi ihan oikeaan ketjuun.
Mossehan lottoo kestona. Jos voitan, ostan koko foorumin ja palkkaan sut modeksi. Lisäksi ostan MaalleMaalle ja ilmastointilaitteen ja annan Olkulle ne.Mossen kannattais kyllä lotota, jos tuuri on tätä luokkaa.
Luulis olevan melko veemäistä saada ikibanjo omalle foorumilleen :ahem:Mossehan lottoo kestona. Jos voitan, ostan koko foorumin ja palkkaan sut modeksi. Lisäksi ostan MaalleMaalle ja ilmastointilaitteen ja annan Olkulle ne.
Voi minua houkkaa.:thumbfh:Luulis olevan melko veemäistä saada ikibanjo omalle foorumilleen :ahem:
Tissit Momomomomomomomomo, omomomomom.
Taidat olla perustavanlaatuisen totuuden jäljillä.Kurski olla tosi viksu.... tai sitten ei.
http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=1756279&postcount=134En nyt ole ihan kauhian hyvin perillä Vettel-fanista, hänen täällä kärsimistään vääryyksistä tai hänen muille aiheuttamista kärsimyksistä, mutta...
Sen vähän perusteella mitä olen hänen viesteihinsä törmännyt niin minulle tulee hahmosta mieleen sellainen lutunen, pörröinen orava joka sinkoilee ympäri foorumia postailemassa viestejä ja piilottelemassa pähkinöitä. Tuhisten. On ne niin ihania ne oravat, tulee niin hyvä mieli niistä.
Hei älä mee Vettel-fani! Mullon pähkinöitä, tui tui tui...