Renngeist
Soldiers of Antisthenes
Kurski on aika vahvoilla tässä kisassa. :thumbup:
http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=1756538&postcount=261Niin minä mieleni pahoitin, kun sinne keskustelupalstalle tuli joku uusi käyttäjä. Koko ajan piti hölöttää, vaikka mitään asiaa ei ollut. Eikö ne ymmärrä, ettei sellainen käy laatuun? Ei ollut maallamaalla enerkiajuomalla ylivilkkaiksi marinoituja tai muutoin turhan äänekkäitä teinejä. Silloin puhuttiin, jos oli asiaa, muuten oltiin hiljaa. Tai yksi vitsi oli, ja sille naurettiin. Samat ihmiset tuli, samat ihmiset oli ja samat ihmiset meni. Jos tuli joku uusi, niin ensimmäiseen kuukauteen ei sopinut sanoa kuin päivää.
Se Päiväni murmelina on muuten hieno elokuva. Ensinnäkin ovat mainioita eläimiä, ne murmelit, hiljaisia ja älykkäitä, mutta vaatimattomia. Ja se Pil Murray on hyvä näyttelijä, aina on oma itsensä eikä yritä esittää mitään toisin kuin jotkut muut. Ja myös on sanomaa, siinä elokuvassa. Elämässä ei saa olla liikaa muuttujia, muuten on hankalaa. Kun on samat asiat joka päivä, niin pian ne tekee jo oikein hyvin. Sitten ei enää harmita kuin säätila.
Viime syksynä meni viikko niin, ettei ollut säätä lainkaan ja kyllä oli ihmisen hyvä. Huomenen toivotus Huomenta-säikeessä joka aamu kello neljä kolmekymmentäkaksi ja sitten uudet Vingerporit ja Viivit ja Vaaknerit. Vähän kyllä aluksi niitä karsastin, mutta nyt kun on samaa vitsiä toistettu jo useampi vuosi niin kyllä ovat hyviä. Säätilaotsikkoon saattoi joka aamu laittaa, että harmaata, plus yhdeksän ja sellaisen aurinkolaseja käyttävän hymiön. Iltapäivästä kun vielä muisti ilmoittaa päiväunet ja illalla sanoa tsup, kun meni nukkumaan niin jo oli päivä pulkassa. Eikä tullut lainkaan höpöteltyä mitään turhuuksia!
P.S. Työpaikan ruokalasta kysyin, josko voisi olla samaa ruokaa aina viikon kerrallaan. Ei kuulemma käy.
Jep, jep. Mode vastustaa kiusaamista kiusoittelemalla.:thumbup:
Ymmärrät kuitenki sen verran, että kiusaamisella ja kiusottelulla on eroa. :thumbup:Jep, jep. Mode vastustaa kiusaamista kiusoittelemalla.:thumbup:
Toki...vaihdoin viime tingassa sanan kiusaaminen tilalle kiusoittelu. :thumbup: Kuvasi paremmin ko. kirjotuksen henkeä.Ymmärrät kuitenki sen verran, että kiusaamisella ja kiusottelulla on eroa. :thumbup:
Pöljä. Aina pitää viedä henkilökohtaisuuksiin. Henkilökohtainen ote on hyvästä, kato.Siitois hyvä ymmärtää se, ettei tarkoitus ole ketään henkilöä rienata, vaan kaavoihin kangistumista keskusteluyhteisössä.
Ymmärätkö kirjoituksen pointin Bobbiksen selvennyksen jälkeen?Toki...vaihdoin viime tingassa sanan kiusaaminen tilalle kiusoittelu. :thumbup: Kuvasi paremmin ko. kirjotuksen henkeä.
ps. Itse tunnistin siitä kirjoituksesta erään henkilön...tai sit mulla on vaan liian hyvä mielikuvitus.
Minusta tämä menee jo kiusoitteluksi Nomia kohtaan!Ymmärätkö kirjoituksen pointin Bobbiksen selvennyksen jälkeen?
Yritin kyllä vittuilla.Minusta tämä menee jo kiusoitteluksi Nomia kohtaan!
Toki. Olennainen ero on se, että toisin kuin porilaisessa argumentaatiossa, jutun itsetarkoitus ei ollut vittuilu.Pöljä. Aina pitää viedä henkilökohtaisuuksiin. Henkilökohtainen ote on hyvästä, kato.
Olet ymmärtänyt Porilaisen vittuilun ytimen totaalisen väärin. Vai onko mielestäsi polttomoottorin itsetarkoitus polttaa bensaa?Toki. Olennainen ero on se, että toisin kuin porilaisessa argumentaatiossa, jutun itsetarkoitus ei ollut vittuilu.
Tavallisesti ei, mutta porilaisen polttomoottorin kyllä.Olet ymmärtänyt Porilaisen vittuilun ytimen totaalisen väärin. Vai onko mielestäsi polttomoottorin itsetarkoitus polttaa bensaa?
Se on muuten ihan hyvä, että et kovastikaan keskity täällä vittuilemiseen. :thumbup:Tavallisesti ei, mutta porilaisen polttomoottorin kyllä.
Teksti toki ymmärretty, eri juttu uskonko...ehkä tahtoisin uskoa.Ymmärätkö kirjoituksen pointin Bobbiksen selvennyksen jälkeen?
Ihan rohkeasti vaan...katotaan tulisko banaania.:ahem:Mulla olis ihan huisin hyvä kommentti tähän paikkaan, mutta kun siitä tulis bänniä, niin enpä kirjoita. Kostoks.
Kysymys ei ole viidakkorummuista tai tiedosta vaan ymmärtämisestä.Teksti toki ymmärretty, eri juttu uskonko...ehkä tahtoisin uskoa.
Mä luulen myös, että täällä on viidakkorummut soineet paljon aikaisemmin.eli sen minkä olen tiennyt eilisestä lähtien on joidenkin osalta tiedetty jo aiemmin. Ehkä jokunen kommentti olisi jäänyt kirjoittamatta, jos kaikilla olisi ollut samat vaktat tiedossa. No joo...en tämän selvemmin tai siis epäselvemmin viitsi kirjoittaa.