Vuoden kommentti 2011

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Sun anuspuukko makaa muuten mun telkkarin edessä.
Kouvon hampaat ja silmät löytyi taasen kylppäristä.
Leevin oksennus makuuhuoneesta.

Vissiin ihan hyvin meni?
Joo, havaitsin että reppu tuntui jotenkin kevyeltä, kun se vesuri jäi sinne :D

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Originally Posted by WebSlave View Post
Pitää olla aika luupää, jos ei opi edes omista virheistään.
Originally Posted by vmjs View Post
Hamiltonin kohdalla ei tästä ole pelkoa. Miehestähän tulee joka kauden jälkeen aina vaan vahvempi ja vahvempi, ja joka kolarin jälkeen entistäkin viisaampi ja kypsempi. Rajoja ei tunnu olevan lainkaan. Käsittämätön tyyppi, kerta kaikkiaan.
vmjs Hamilton toikissa.:alppu:

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Ei saatana
Itse olen pienellä harjoittelulla Teräsmies.
Mä olen ajatellut samaa monta kertaa: turhauttaahan se, kun tuntuu, että olisi valtavat lahjat Hypermieheksi. Mä olen esim. voittanut kaikki kaverit aina, kun on lennetty kaupallisessa ilmatilassa, vaikken syöksykään ilmojen halki kun kerran parissa vuodessa viitta lepattaen.

Myös maassa olen kokemuksien perusteella erittäin taitava superhessu: esim. viimeksi eilen koitti joku uudehkolla noin 25 vee kropallaan leikkiä isäntää nostamalla peräkärryynsä lecaharkkoja ja pakkohan se oli 41 vee laiskalla kaveri pudottaa sementtisäkkien kohdalla maan pinnalle.. En ole koskaan hävinnyt K-raudan noutopihalla lastaus-skabaa.

Tollaset kokemukset ruokkii sitä itseluottamusta ja realistista käsitystä omien ominaisuuksien ylivertaisuudesta. Kyllä mä uskon, että sanotaan 3kk treenillä pystyisin leikiten ohittamaan poimunopeutta ajavan Voyagerin jarrutuksessa samalla kun pätkin Tex Willeriä ja Mustanaamaria köniin.

Mehän voitais perustaa vaikka oma yli-ihmistiimi joskus? Miehetkin ois valmiina. Paikattais vauhdilla ja voimalla se, mikä hävitään mallikuvissa kun muilla nuoremmat myllyt ja viimeisimmät trikoot mitä hyllystä löytyy.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Argghhhh... Minuun osui... ei haittaaa... pystyn kyllä ratsastamaan....

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=1734237&postcount=959
Thunder sanoi:
Nouhau sanoi:
Quote:
Originally Posted by NouHau View Post
Kyllä on Kokoomuksen tulevaisuus hyvissä käsissä. Ryydmannit ja nyt tämä Helsingin piirin varapuheenjohtaja Elisa Siekkinen raiskauskantoineen. Heh. Paina, Kokoomus, paina.
On se kumma tyttö. Mitä jos se onkin tyttöystäväni ja ilmoitan sille, että en tee väkivaltaa enkä raiskausta vaan lähden toisen halukkaan naisen luokse ja painiskelen sen kanssa. Vastaus varmaan: OK.

Minä odotan tässä, että koskahan sitten kansa älähtää kunnolla, että valtio herää kunnolla?
Lopussa jäi vähän avoimeksi pitäisikö kansan älähtää ja valtion herätä KUNNOLLA Thuderille, Elisa Siekkisen kannoille vai mille, mutta ensimmäisen kappaleen esimerkin päättelyketju on huimaa thunderismia.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Enpä haluaisi kyseisen herran kanssa ajaa vastakkaisiin suuntiin samalla tiellä.
Useimmat foorumistit ovat jo tajunneet etteivät haluaisi ajaa samassa tieverkossa kyseisen herran kanssa.

Zaikomin pitäisi joskus tulla kokeilemaan näitä luoteis-Islannin teitä. Oppisipahan olemaan sooloilematta.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki