Ihan hyvin.Ei voinut kirjoittaa tosissaan, ei voinut. Eihän?
Sun anuspuukko makaa muuten mun telkkarin edessä.Ihan hyvin.
Eiku Havajille Ironman-kisoihin!Ei saatana
Itse olen pienellä harjoittelulla Teräsmies.
Jep. Hankin kahta numeroo liian pienet raidalliset juoksutrikoot ja meen Lantsaroottelle niihin Iron Maiden -kisoihin.Eiku Havajille Ironman-kisoihin!
Jaqqulle luuta kurkkuun. Tai muu harja.:ahem:
Joo, havaitsin että reppu tuntui jotenkin kevyeltä, kun se vesuri jäi sinneSun anuspuukko makaa muuten mun telkkarin edessä.
Kouvon hampaat ja silmät löytyi taasen kylppäristä.
Leevin oksennus makuuhuoneesta.
Vissiin ihan hyvin meni?
Originally Posted by WebSlave View Post
Pitää olla aika luupää, jos ei opi edes omista virheistään.
vmjs Hamilton toikissa.:alppu:Originally Posted by vmjs View Post
Hamiltonin kohdalla ei tästä ole pelkoa. Miehestähän tulee joka kauden jälkeen aina vaan vahvempi ja vahvempi, ja joka kolarin jälkeen entistäkin viisaampi ja kypsempi. Rajoja ei tunnu olevan lainkaan. Käsittämätön tyyppi, kerta kaikkiaan.
Mä olen ajatellut samaa monta kertaa: turhauttaahan se, kun tuntuu, että olisi valtavat lahjat Hypermieheksi. Mä olen esim. voittanut kaikki kaverit aina, kun on lennetty kaupallisessa ilmatilassa, vaikken syöksykään ilmojen halki kun kerran parissa vuodessa viitta lepattaen.Ei saatana
Itse olen pienellä harjoittelulla Teräsmies.
__________________Thunder sanoi:On se kumma tyttö. Mitä jos se onkin tyttöystäväni ja ilmoitan sille, että en tee väkivaltaa enkä raiskausta vaan lähden toisen halukkaan naisen luokse ja painiskelen sen kanssa. Vastaus varmaan: OK.Nouhau sanoi:Quote:
Originally Posted by NouHau View Post
Kyllä on Kokoomuksen tulevaisuus hyvissä käsissä. Ryydmannit ja nyt tämä Helsingin piirin varapuheenjohtaja Elisa Siekkinen raiskauskantoineen. Heh. Paina, Kokoomus, paina.
Minä odotan tässä, että koskahan sitten kansa älähtää kunnolla, että valtio herää kunnolla?
Tuskin olet ainoa. Sitä uutista odotellessa, jossa lukee jotain.. :thumbfh:http://www.f1-forum.fi/vb/newreply.php?do=newreply&p=1739643
Enpä haluaisi kyseisen herran kanssa ajaa vastakkaisiin suuntiin samalla tiellä.
Useimmat foorumistit ovat jo tajunneet etteivät haluaisi ajaa samassa tieverkossa kyseisen herran kanssa.Enpä haluaisi kyseisen herran kanssa ajaa vastakkaisiin suuntiin samalla tiellä.
Kännissä.Ihan saletisti.:frank:
Kohta se ilmoittaa jälleen kerran, että ei koske alkoholiin.Kännissä.Ihan saletisti.:frank:
Fiksu kuitenkin, kun vaihtoi maitoauton junaan :ahem:Kännissä.Ihan saletisti.:frank:
Ei saa. Ei saa myöskään opettaa dinosauruksista, alkuräjähdyksestä tai sitä, mistä vauvat tulevat. Ei saa kertoa ehkäisystä eikä Afrikan nälänhädästä.
Lapsia pitää SUOJELLA!
Juuri noin.
Ei sitten suojella, heitä.