Hyvä linkki
Hyvä linkki
No mitä nyt vittua taas PYRYF?Hyvä linkki
Ihan hyvää varmaan?No mitä nyt vittua taas PYRYF?
Tosiaan nykypäivänä kun lähden asioille ulos yleensä niin teen näin:
1. Harjaan hampaat hengityksen raikastavalla hammastahnalla
2. Siistin naaman höylällä jos on tarpeen(Yms paikat)
3. Käyn suihkussa
4. Levitän nivean päivävoiteen naamalle
5. Nivea Dry Impact + Joku suihkedödö kainaloihin jos tarviin
6. Apteekin laadukas huulivoide huulille
7. Laitan hiukset kampaamotuotetason geelillä.
8. Nuorelle miehelle sopivat tyylikkäät vaatteet päälle.
9. Joku laadukas hajuvesi. Hugo Boss, Chanel tai David Beckhamia suihkautan oikeisiin kohtiin.
10. Mynthonin extra väkevää 2-3 pastillia naamariin.
11. Nuorelle miehelle sopivat/tyylikkäät kengät jalkaan ja menoksi!
Tason nosto!NO MITÄ VITTUA NYT SAATANA! MÄ OON AINA LUULLU, ETTÄ SE ON VITTU KERMAVAAHTOA SIELLÄ VITUN VÄLISSÄ. JOTAIN HELVETIN KARPAAJIEN SUOLTAMAA MANTELIPERSETTÄ.
SILLÄLAILLA. PASKA ELÄMÄ.
Huikeata!Heikin suurin virhe oli vaihtaa Lotukselta Caterhamille edelliskauden päätteeksi. Oli toki ymmärrettävää väistyä Kimin tieltä, koska kahta suomalaista ei oikein samaan talliin mahdu.:wall:
Kop....Huikeata!
No oli mikä season tahansa, niin toi JERin heitto oli kyllä jo todella legendaarinen.Onks tää nyt se silly season?
Lopulta lupasin tarjota koko illan eikä silti imeny.Mahtavaa!!
Mä voin kuvitella, miten JER käy lähipubissa kattelemassa formuloita ja kehuu olevansa kovakin asiantuntija kertoillen aivan diipadaapaa heille joita lähiympäristössä kuunnella huvittaa.
"Kato Heikkihän ajo Lotuksella vielä viime vuonna, ois kannattanu vaan pysyä siellä kato"
"Ai ajo vai, voi että sä tiiät paljon, tarjoan sinulle kaljan, tulisitkö sen jälkeen imemään nännejäni"
"Emmä ehi ny ku on kisa kesken"
Juu eiköhän ihan tietoisena tiimien nimivaihdoksistaVoi olla löysä provokin. Ihan sama, kunhan kivaa riittää.
Kyllä tämä kokemuksen syvä rintaääni sai miettimään omaa huonouttaan.No tottakai vittu on et löytyy pituutta ja paksuutta mutta ennenkaikkea tärkein eli ne taidot, ne taidot mitä ei monilla löydy Myöhs hababelletkää ei pärjää edes höyhenille jos ei löydy nopeutta ja taitoja..