Vuoden kommentti 2014

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Kuka niin sanoi? Kilpailu on vaan armottovan kovaa että nopeat syö hitaat tai nopeat syö nopeammat taktisilla kuvioilla kuten formuloissa.
No kun jostain vedit tämän kommentin...
Kieltämättä Koviksessa on vähän samoja piirteitä ja samalla tavalla moititaan miestä kuten itseäkin. Haters gonna hate.
... nähtävästi liittyen tuolla Heikki-toikissa kirjoittamaani viestiin:
JPP sanoi:
Hiukan jo pelkäsin, että Heikillä sellainen ikään kuin Croucho Marx -asenne kilpa-autoluokkiin (muihin kuin F1:siin) eli ei kiinnosta sellaiset sarjat joihin hänet hyväksytään kuljettajaksi.
niin siitä sitten vedin johtopäätöksen, että kun tuo nimenomainen Heikkiin liityvä kirjoitus aiheutti kommentin, että teillä on samoja piirteitä (sulla ja Heikillä), niin se sama piirre on sitten tuo, josta kirjoituksessani mainitsin. Eli että ei kelpaa kuin sellainen mitä ei saa. Tai siis että ei kelpaa se mitä olisi saatavilla. Ja kun sun pillun- ja boss-tason duunien saalistukseen liittyvät jutut ja kyseisten saalistuskohteiden haluttu kampaamotasoisuus ovat jo lähes semilegendaarisehkoja meemejä täällä foorumilla, niin laskeskelin sitten yhteen 2 ja kaksi, saaden lopputulokseksi 4eljä.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Tämä Cave canemin viesti Belgian kisan jälkilöylyissä. Hyvin kirjoitettu ja perusteltu. Ja kaiken lisäksi olen itse samaa mieltä kirjoittajan kanssa. Muutama kirjoitusvirhe ikäänkuin kruunaa hyvän kokonaisuuden.

No tuota. Ymmärrän hyvin Rosbergin tarkoituksen tuossa kolarissa - "making point". Hamilton on uransa alusta saakka niittänyt kyseenalaista kunniaa kohtuullisen härskinä kuljettajana, jonka melkeinpä tavaramerkkinä voi pitää sitä, että muut väistäkööt, ja hän ajelee ja kiilailee niin röyhkeästi kuin haluaa. Hamiltonhan tavallaan ajotavallaan loi itselleen etua sillä, että jossain vaiheessa muut alkoivat väistämään häntä huomattaavsti enemmän kuin muita, johtuen juuri hänen röyhkeydestään. Siitä voi tietysti olla montaa mieltä, haittaako se mitään vai onko tuon tyyppinen röyhkeys jopa suotavaa, siihen en ota kantaa.
Eikös Nico ollut sanonut ettei ole yksin hänen tehtävänsä väistää osumia ja yhteenottoja, ja minusta Nico on kyllä siinä oikeassa, koska niinhän se on aina mennyt Hamiltonin kanssa ajotilanteissa. Siis kaikkien muidenkin kuskien kanssa. Muut väistäkööt, Hamilton tulee joka tapauksessa mistä haluaa.

Se, että Nicolla kävi moukan tuuri tässä pointin osoittamisessa, vahvistaa hänen asemiaan. Hamitonin kisa oli pilalla, Nico nilkutti hyville pisteille, ja taatusti, aivan taatusti Hamilton miettii seuraavalla kerralla kaksi kertaa miten tiukasti haluaa kisata Nicon kanssa tulevissa kilpailuissa.

Kolaria en pidä suinkaan tahallisena, Nico vain oli ilmeisestikin päättänyt että Hamiltonkin saa ottaa vastuuta siitä, ettei osumia tule. Koska sitä minusta Hamilton ei ole tehnyt, vaan se on tosiaan on jäänyt Nicon tehtäväksi - periksiantaminen ja väistäminen. Nico otti kuitenkin hirveän riskin, välikohtaushan olisi voinut päättyä miten vain - hänen omaan keskeytykseensä (ja Hamiltonin voittoon) tai molempien keskeytykseen tai aivan mihin tahansa. Ilmeisesti Nico katsoi kuitenkin mielipiteensä osoittamisen riskin arvoiseksi. Ajankohta oli toki myös aika sopiva, jos sen niin haluaa nähdä.

Kaiken kaikkiaan Span kolari on myrskyä vesilasissa, aivan turhaa draamaa, vastaavia töpeksintöjä tapahtuu koko ajan.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tämä Cave canemin viesti Belgian kisan jälkilöylyissä. Hyvin kirjoitettu ja perusteltu. Ja kaiken lisäksi olen itse samaa mieltä kirjoittajan kanssa. Muutama kirjoitusvirhe ikäänkuin kruunaa hyvän kokonaisuuden.
Ai että niinku muka vuoden kommenttiksi joku ihan asiallinen ja ajatuksella kirjoitettu kommentti? Älä ny viitti, iso mies :nope:

burb

.
Ai että niinku muka vuoden kommenttiksi joku ihan asiallinen ja ajatuksella kirjoitettu kommentti? Älä ny viitti, iso mies :nope:
Olin melkein taiteilemassa samansisältöistä viestiä. OoPee säästi mut siltä vaivalta. Palkinnoksi saakoon öö vaikkapas tuota noin hmm tämän viestin.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Juu, sori, järkytin nyt hiukan foorumin perusrakenteita, mutta eiköhän tämä tästä.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Siis onko Forumilla joku järkikirjoittelija vai??

CC kirjoittanut 4,5 vuodessa 12 viestiä. Kertooko se hänestä vai meistä vai niistä.

Captain Howdy

Well-known member
En ota tähän tapaukseen nyt erikseen kantaa, mutta suositeltavaa on tukea kannattamansa tallin kehitystyötä jos vain voi. Itse sain kiitosviestin kun lähetin vuonna 2008 Ferrarille sähköpostia siitä, miten auton rattia kannattaisi muuttaa. Vastaanotto tallin puolelta oli siis hyvinkin positiviinen kehitysehdostani kohtaan. En mene sen enempää yksityiskohtiin, mutta kannustan kyllä auttamaan jos vain rahkeet riittävät. Voi tuntua hassulta, että suuren budjetin F1-tallikin kaipaa kehitysvinkkejä tietynlaisia ”out-of-the-box” –ajatuksia, mutta joskus sielläkään ei silti kaikkea oteta huomioon ja tällöin joku yksittäinen fani voi auttaa keskeisellä tavalla. Itse en mitään rahaa ehdotuksestani pyytänytkään, en tosin tiedä olisinko saanut jos olisin pyytänyt. Ei tullut edes mieleen pyytää itseasiassa. Halusin auttaa Kimiä ja Ferraria.
Pendellstock määrää! WORD!