Toki toki. Kyse enemmänkin siitä, mikä on luontokuvan määritelmä. Tätä katsoessa mulle tulee mieleen, että onko tämä luontokuva? Ja jos on, niin mikä sitten ei ole? Onko mikä tahansa asetelma, jossa on luonnosta löytyviä objekteja, luontokuva?Ei kuvauksessa käytettävät lamput suinkaan aina kamerassa kiinni ole, voivat olla sijoitettuna ihan tarkoituksella sivuun.
Vuoden luontokuva 2008Toki toki. Kyse enemmänkin siitä, mikä on luontokuvan määritelmä. Tätä katsoessa mulle tulee mieleen, että onko tämä luontokuva? Ja jos on, niin mikä sitten ei ole? Onko mikä tahansa asetelma, jossa on luonnosta löytyviä objekteja, luontokuva?
Sille varmaan on ihan hyvät määritelmät, ainakin kilpailusäännöissä, mutta enpä jaksa perehtyä.
Mulle tulee mieleen, että mikä on privaviesti? Että jospa perehtyisit.Toki toki. Kyse enemmänkin siitä, mikä on luontokuvan määritelmä. Tätä katsoessa mulle tulee mieleen, että onko tämä luontokuva? Ja jos on, niin mikä sitten ei ole? Onko mikä tahansa asetelma, jossa on luonnosta löytyviä objekteja, luontokuva?
Sille varmaan on ihan hyvät määritelmät, ainakin kilpailusäännöissä, mutta enpä jaksa perehtyä.
Heh. Eipä ollut ainoa lukematon. Jee jee, hyvin menee.Mulle tulee mieleen, että mikä on privaviesti? Että jospa perehtyisit.
Sama! Jänistä itsekin äänestin. Aivan mahtava tilannekuva. Muut suosikkini ovat Mehe-sammakko ja kamera-orava.Jänöä äänestin sekä täällä että itse kilpailusivulla. Loistava.
VOI! PUPU ON SIELLÄ!Foorumin suosikiksi äänestettiin nisäkäs:
Hauskin kuva.tuota Nuoret 1991-1993
Kasvit: **ttu mitä tekotaiteellista **skaa
Linnut: asiallinen kuva naakkaparvesta
Maisemat: en osaa arvostaa hidasta valotusta
Nisäkkäät: peruskettu
Muut eläimet: kuvassa jotain solulimaa?
Sommittelu ja muoto: hyvä lentokuva, mutta tausta kurskittu
Luonto ja ihminen: jooh
Lapset: jooh
Nuoret: haha
Jos sellainen on mahdollista, niin siitä vaan.Haluaako arvon herra Jjusban tähän toikkin pollinsa päivitettäväksi tämänvuotisia ehdokkaita koskevaksi?
On sellainen mahdollista.Jos sellainen on mahdollista, niin siitä vaan.