Vuoden pituisen McLaren vihan loppuminen..

arzipuppy

Well-known member
Liittynyt
18.2.2004
Viestit
1460
Sijainti
Helsinki
Mä olen vissiin tän palstan todennäköisin takinkääntäjä.
Pidin rellua parempana vaihtoehtona Hegulle ku Mäkkiä, pelkokerrointen noustessa sataan vuosien suomalaistuskaa mottien räjähtämisherkkyyden vuoksi muistellen. Sitten kuvittelin myös, että tasavertaisuus toteutuisi paremmin Rellulla Allun kaverina. Jaa-a, sanoisin, että kummassakin tallitapauksessa voidaan nähdä pientä sielunsa myynnin tiedstamista,sillä varsinkin mäkkiläisetovat aivan brittipojan pauloissa.
Koen asian niin, että kahdesta pahasta Hegu valitsi suuremman, houkuttelevamman ja rahakkaamman pahan, mutta niin sen täytyy mennäkin, vain voittajat muistetaan.

Joten kiljuin ilosta, kun kuulin McLaren-päätöksestä.
 

Make79

Well-known member
Liittynyt
27.5.2007
Viestit
742
Mielenkiinnolla odotan, että miten käy Hämiksen ja Kovalaisen välinen taisto ja tietenkin toivon Kovalaisen vievän ja Hamiltonin vikisevän.
McLarenista, tai oikeastaan sen päällikköstä Ronista en aivan hirveästi pidä, koska mielestäni pelaa likaista peliä. Mikan mestaruudet tietenkin oli plussaa itse tallia kohtaan, mutta sen jälkeiset tekniikka ongelmat on aiheuttanut harmaita hiuksia ja rytmihäiriöitä.
Itse veikkaisin Hamiltonin kohtaavan epäonnistumisia ensi kaudella enemmän, koska luulen, ettei Hamiksen paineensietokyky ole aivan huippuluokkaa.
Viime kaudella Hamiltonilta ei kuitenkaan odotettu juuri mitään ja sai ajella aikalailla muuten paineitta, mitä nyt tappeli Alonson kanssa ja joutui vakoilujupakan pyörteisiin.
Mutta kuitenkin, mielestäni hassasi Mestaruuden omalla hermoilulla, eli saapa nähdä miten pää kestää kun odotukset ovat korkeat.
 

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4850
Sijainti
Vantaa
Ensi kaudella sitten vihataan Ferraria, koska Ferrari on aina ollut se huijaritalli ja MäkLärenillä ajaa suomalaiskuski.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Renessanssinero sanoi:
Ensi kaudella sitten vihataan Ferraria, koska Ferrari on aina ollut se huijaritalli ja MäkLärenillä ajaa suomalaiskuski.
Itselle ensi kausi on helppo. Kannustan Kimin ja McLarenin mestariksi. Kimi näyttää hyvältä, kun on mestari vaikkei autonsa ole, ja jonkunasteinen suosikkitalli McLaren näyttää hyvältä myös, kun Heikki on pystyy hyvään suoritukseen.
 

talakem

Iltalehden toimitus
Liittynyt
4.3.2002
Viestit
3610
Ei hevon ........

Huippukuski itse kertoo ajatuksistaan nyt vain isänsä välityksellä.

- Ei voi vaihtaa sanaakaan ilman tiimin lupaa. Heikki sanoi, että joutuu itse ongelmiin, jos antaa lausunnon, isä välittää terveiset Savon Sanomien haastattelussa.

:jaska:

http://www.iltalehti.fi/formulat/200712166991357_fo.shtml
 
Viimeksi muokattu:

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
talakem sanoi:
Ei hevon ........

Huippukuski itse kertoo ajatuksistaan nyt vain isänsä välityksellä.

- Ei voi vaihtaa sanaakaan ilman tiimin lupaa. Heikki sanoi, että joutuu itse ongelmiin, jos antaa lausunnon, isä välittää terveiset Savon Sanomien haastattelussa.

:jaska:

http://www.iltalehti.fi/formulat/200712166991357_fo.shtml
Ehdin jo luulla että Heikille kävisi samalla tavalla kuin DC:lle kun tämä ekan kerran tuli Larenin pilttuuseen.

Reilu-Ron taas vauhdissa. :rolleyes:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
talakem sanoi:
Ei hevon ........

Huippukuski itse kertoo ajatuksistaan nyt vain isänsä välityksellä.

- Ei voi vaihtaa sanaakaan ilman tiimin lupaa. Heikki sanoi, että joutuu itse ongelmiin, jos antaa lausunnon, isä välittää terveiset Savon Sanomien haastattelussa.

:jaska:

http://www.iltalehti.fi/formulat/200712166991357_fo.shtml
Ensi kaudella kisan aikana näytetään kilvan Seppoa ja Anthonya:eek:
 

Aqualizer

Hengityksenpidättäjä
Liittynyt
24.2.2005
Viestit
570
Sijainti
In the deep end
talakem sanoi:
Ei hevon ........

Huippukuski itse kertoo ajatuksistaan nyt vain isänsä välityksellä.

- Ei voi vaihtaa sanaakaan ilman tiimin lupaa. Heikki sanoi, että joutuu itse ongelmiin, jos antaa lausunnon, isä välittää terveiset Savon Sanomien haastattelussa.

:jaska:

http://www.iltalehti.fi/formulat/200712166991357_fo.shtml
Ensi kaudella kaiketi nähdään sitten käytännössä, millainen on McLarenin paljonpuhutun tiukan käyttäytymiskontrollin vaikutus välittömään ja iloiseen Suomussalmen poikaan. Tuleeko Heikistä pr-robotti vai lentääkö läppä entiseen malliin. :doubtful:
 

Masa

Well-known member
Liittynyt
8.5.1999
Viestit
479
Kieltämättä aika mielenkiintoinen tilanne. Nyt sekä Ferrarilla että Mclarenilla on suomalaiskuski. Eipä olisi jokunen vuosi sitten uskonut, että moinen vielä joskus tapahtuu.

Taitaa Renault olla ensi kaudella inhokkitiimi nro. 1!
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Masa sanoi:
Taitaa Renault olla ensi kaudella inhokkitiimi nro. 1!
Ainakin ennusmerkit siihen suuntaan on aika vahva. Prinsessa Alonso ja Flavio hoitaa homman.
 

Jeeves

Well-known member
Liittynyt
19.2.2004
Viestit
2520
Masa sanoi:
Kieltämättä aika mielenkiintoinen tilanne. Nyt sekä Ferrarilla että Mclarenilla on suomalaiskuski. Eipä olisi jokunen vuosi sitten uskonut, että moinen vielä joskus tapahtuu.

Taitaa Renault olla ensi kaudella inhokkitiimi nro. 1!
Itse ainakin odotan, että Rellun kuskiduuo tarjoilee suurimman osan viihteestä ensi kaudella. Kaksi kuumakallea siinä tiimissä ja vielä Piquet'n isäukko leikissä mukana, jos noista eineksistä ei lööppejä synny, niin ei sitten mistään. :D
 

Rami

Well-known member
Liittynyt
16.10.1999
Viestit
898
Sijainti
Lohja
Masa sanoi:
Kieltämättä aika mielenkiintoinen tilanne. Nyt sekä Ferrarilla että Mclarenilla on suomalaiskuski. Eipä olisi jokunen vuosi sitten uskonut, että moinen vielä joskus tapahtuu.

Taitaa Renault olla ensi kaudella inhokkitiimi nro. 1!
Inhokki team, vihan kohde???
Mä en vihaa enkä inhoa ketään, vaikka jonkun vuosikymmenen FERRARI on ollut 1. en silti ymmärrä, pitäis jotain inhota tai vihata... haiskahtaa muslimi touhulta.
 

Aqualizer

Hengityksenpidättäjä
Liittynyt
24.2.2005
Viestit
570
Sijainti
In the deep end
Jeeves sanoi:
Itse ainakin odotan, että Rellun kuskiduuo tarjoilee suurimman osan viihteestä ensi kaudella. Kaksi kuumakallea siinä tiimissä ja vielä Piquet'n isäukko leikissä mukana, jos noista eineksistä ei lööppejä synny, niin ei sitten mistään. :D
Hehe, täysin samaa mieltä. Jos Alonso saikin viime vuonna kokemusta innokkaasta ja omapäisestä rookiesta niin se ei ole mitään ensi kauteen verrattuna varsinkin jos Renaultilla pystytään ajamaan vähänkin paremmista sijoituksista. Sen verta mitä olen pikku-Nelsonin otteita seurannut niin todellinen kuumakalle kyseessä ja isäpappa heittää vielä vettä myllyyn lausunnoillaan. Kypärät lentelee ensi kaudella :D
 

Ronzo

Sir
Liittynyt
3.8.2007
Viestit
247
Voi olla että ei ainoastaan kypärät vaan myös nyrkit viuhuvat Renault pilttuussa.
 

Hmmp

CEO
Liittynyt
26.6.2006
Viestit
361
Ei kukaan järkevä ihminen _vihaa_ jotain F1-tallia. Jos vihaa, niin sitten on todellisuudentaju pahasti vääristynyt.

Mutta yhtälailla jokainen järkevä ihminen on tällä kaudella tuominnut McLarenin vaikolupuuhat. (Piiloviesti niille, jotka eivät tuominneet sitä. :tongue: ) Ei siihen tarvita vihaa. Ihan sama mikä talli on kyseessä, niin yhtä tuomittavaa se on. Toki meillä suomalaisilla oli omakin lehmä ojassa, kun piti saada siinä sivussa Kimi mestariksi. :wink:

Mitä nyt tulee tähän Heikin siirtoon, niin tietysti jokainen sinivalkoinen kannattaa tallia, jossa ajaa suomalainen kuski! :D
 

Dev

Well-known member
Liittynyt
28.2.2007
Viestit
4020
Hmmp sanoi:
Mitä nyt tulee tähän Heikin siirtoon, niin tietysti jokainen sinivalkoinen kannattaa tallia, jossa ajaa suomalainen kuski! :D
Itse en kannata pätkääkään Larenia tämän kauden tapahtumien takia. Ainoastaan Heikkiä kannustan.
 
Ylös