Sama vika rahikaisellaDevice sanoi:Itse en kannata pätkääkään Larenia tämän kauden tapahtumien takia. Ainoastaan Heikkiä kannustan.
Sama vika rahikaisellaDevice sanoi:Itse en kannata pätkääkään Larenia tämän kauden tapahtumien takia. Ainoastaan Heikkiä kannustan.
Siinä on vaan se vika, että kannattamalla Heikkiä, kannatetaan samalla myös Larenia.Device sanoi:Itse en kannata pätkääkään Larenia tämän kauden tapahtumien takia. Ainoastaan Heikkiä kannustan.
Ehkä oikeampi sanamuoto fanitukseen onkin, että "kannatetaan Heikin menestystä McLarenilla".Hmmp sanoi:Siinä on vaan se vika, että kannattamalla Heikkiä, kannatetaan samalla myös Larenia.
Tallin tuotto??? Eiköhän mäkinkin tuotto ole jossain muualla kuin F1-piireissäVJR sanoi:Mä ainaki toivon että ens kaudella Heikki ja Kimi ottaa kuljettajien mm-pisteissä kaksoisvoiton, mutta tallimestaruus menee mustalle hevoselle, täysin vapaaehtoisvoimin pyörivälle tallille jonka kaikki tuotto menee hyväntekeväisyyteen.
Varmasti McLaren-konsernilla on tuottoa muualtakin, mutta mikäli pelkästä F1-tallista puhutaan, niin olen useammankin kerran lukenut eri lähteistä, että McLaren on ainut F1-talli joka tuottaa voittoa. Nykytilanteesta en tosin tiedä, tuo tieto on muutaman vuoden takaa.Rami sanoi:Tallin tuotto??? Eiköhän mäkinkin tuotto ole jossain muualla kuin F1-piireissä
No ei kannata sotkea sanoja ja niiden merkitystä keskenään. Eihän jonkin inhoaminen ole samalla sen vihaamista.Rami sanoi:Inhokki team, vihan kohde???
Mä en vihaa enkä inhoa ketään, vaikka jonkun vuosikymmenen FERRARI on ollut 1. en silti ymmärrä, pitäis jotain inhota tai vihata... haiskahtaa muslimi touhulta.
Kylläpä sitä tuli irvisteltyä Laareniakin päin suomalaispanoksesta huolimatta kun renkaat irtoilivat, mutterit lentelivät, omasavutusjärjestelmä toimi ja magneettiletku nytkähteli..L4z! sanoi:Mäkin suuntaan vittuilu, on täysin suhteessa suomalais panokseen. Kyllä sitä aikanaan tuli kovasti irvisteltyä Ferraria päin, mut näinhän tää menee. Ei kukaan järjellä fanita.
Niin, eikä se sitä tarkoita, että täytyy olla jyrkkä mielipide jostain asiasta puolesta tai vastaan -tai sitten käännetään heti takkia ja ollaan kusipäisiä perseennuolijoita. Mclarenissa riittää elementtejä jotka inhottaa ja miellyttää. Tällainen ambivalenssi ei vaan tunnu kovin moneen päähän istuvan. Se on saatana joko rakastettava tai vihattava.Ylen Sankia Priha sanoi:Kylläpä sitä tuli irvisteltyä Laareniakin päin suomalaispanoksesta huolimatta kun renkaat irtoilivat, mutterit lentelivät, omasavutusjärjestelmä toimi ja magneettiletku nytkähteli..
Mutta asiathan voi nähdä juuri niin kuin ne haluaa nähdä.
Minulla, jolla suomalaismenestys ei ole lainkaan olennainen tekijä formulainnostuksessa McLarenin ongelmat aiheuttivat lähinnä sääliä ja surua. Ja toivomuksen siitä, että vehkeet joskus kestäisivät. Niinpä olin lähinnä iloinen McLarenin suorituksista menneellä kaudella. Valitettavasti nekin sitten tahraantuivat vakoiluskandaalin takia, joten täysin iloinen tallin puolesta ei voinut vieläkään olla.Ylen Sankia Priha sanoi:Kylläpä sitä tuli irvisteltyä Laareniakin päin suomalaispanoksesta huolimatta kun renkaat irtoilivat, mutterit lentelivät, omasavutusjärjestelmä toimi ja magneettiletku nytkähteli..
Eihän huijaamalla saatuja tuloksia voi ottaa edes laskuun. Urheilussa sellaiset tulokset tavataan mitätöidä, mm. tapaus Marion Jones. Miten kukaan voi olla lainkaan iloinen McLarenin 2007 tuloksista tai kaudesta, en tiedä. Negatiivista tulosta tekivät menneellä kaudella, ei muuta.WebSlave sanoi:Niinpä olin lähinnä iloinen McLarenin suorituksista menneellä kaudella. Valitettavasti nekin sitten tahraantuivat vakoiluskandaalin takia, joten täysin iloinen tallin puolesta ei voinut vieläkään olla.
Mäkki on se suurin huijari.Kimin kannustaminen jatkuu edelleen.Renessanssinero sanoi:Ensi kaudella sitten vihataan Ferraria, koska Ferrari on aina ollut se huijaritalli ja MäkLärenillä ajaa suomalaiskuski.
McLaren sai rangaistuksensa, eikä se ollut kaikkien tulosten hylkääminen. Jos FIA voi ottaa tuloksia laskuun, voivat muutkin.Calvin sanoi:Eihän huijaamalla saatuja tuloksia voi ottaa edes laskuun.
Filosofisten kysymysten äärellä. Miksi vihata jotain tallia, kun voisi rakastaa niitä kaikkia.sooda sanoi:Miksi pitää jotain tiimiä vihata tai inhota? Lapsellista. Kannattaa tai ei kannata.