Vuoden törppö 2010 finaalin jatkoaika

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mangelo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Kumpi se törppö sitten on?

• Äänestäjiä yhteensä
    45
  • Äänestys suljettu. .
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ja minä kun olin aina varma, että vain jaska voi sössiä näin yksinkertaisen äänestyksen niin perusteellisesti. Rima on nyt haudattu peruskallioon, onnea vaan seuraavalle yrittäjälle.

Zaikom osoitti näillä äänestyksillään ansainneensa tittelin viime vuonna, joten miksipäs sitä häneltä poistamaankaan.

Katsoin tulosta, mutten voinut tasoittaa tasatilanteessa. Panttaan siis vielä hetken..

Ja minä kun olin aina varma, että vain jaska voi sössiä näin yksinkertaisen äänestyksen niin perusteellisesti. Rima on nyt haudattu peruskallioon, onnea vaan seuraavalle yrittäjälle.
Äänestyksen tahallisen jaskauksen välttämiseksi olisi oltava olemassa pollioptio, jolla tulokset saa näkyviin vasta äänestysajan päätyttyä. Kovin vaikeaa tuntuu olevan tämä jaskailusta pidättäytyminen.

Tasavahvat ehdokkaat. Ennen näitä törppöäänestyksiä kurskila oli kyllä vahvempi kiinnitys titteliin. Zaikom on kyllä näillä törppö-äänestyksillä tehnyt aivan huikean loppukirin.

Voisin äänestää sitä ehdokasta, joka antaa käsittämättömimmät perustelut, miksi hänet pitäisi valita.

threadclosed.gif

Nyt loppu se leikkiminen hymiöillä ja muilla persekuvilla.

Keskitytääs nyt itse asiaan eli miten saatais tosta Zaikomista tröpö.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.