Enkä minä yhtään, että tämä on Jjusbanin postaus.En ihmettele yhtään, että tämä on Balthazarin postaus.
Enkä minä yhtään, että tämä on Jjusbanin postaus.En ihmettele yhtään, että tämä on Balthazarin postaus.
Kysy burbilta ja odota, että oldez vastaa.:doubtful: Mitä on "kivekseen luuleminen"? No, oli mitä tahansa, niin Leevi ei siihen kykene. Voi sitä!
Se on esi-Bobakki.Miksi tuo apinaneekeri kantaa Alppua?
Lisäksi osasto ja otsikko ovat väärät. Suljetaan.Rönsyvvää.
Tuleeko tästä sitten suljettu osasto? Kaikkea sitä, että Alppu tuntee itsensä kotoisaksi.Lisäksi osasto ja otsikko ovat väärät. Suljetaan.
Ilmeisesti viime toukokuussa oli ollut ja silloin saanut varoituksen tuosta.Onks Joni joskus aikaisemmin vai postannut jonkun kirjoittajan henkilötietoja forumille?
Turhaan lakkoilit!No sitte ei ole mitään epäselvyyttä.
Pahalta, niin kovin pahalta. :frown:Turhaan lakkoilit!
Miltä nyt tuntuu?
Kannatit terrorismia, saamari!Pahalta, niin kovin pahalta. :frown:
En tarkoittanut että banskun kierrossa olisi ollut linjattomuutta. Selkeää linjattomuutta on ollu tietovuotobanskuissa, kiertobanskuissa sen sijaan on linja, mutta mielestäni huono sellainen.Tuosta bännin kiertämisestä kakkosnikillä on tehty ihan linjapäätös, jonka perusteella alkuperäiseen bänniin tulee lisää mittaa.
Se, että näin ei aina ole eri moderaattorien virka-aikoina joskus vuonna miekka ja kivi ollut, ei vaikuta asiaan.
Viran puolesta on pakko kysyä, että mitä lie tämä mainitsemasi linjattomuus? Vaikka ei pätkääkään kiinnostakaan.En tarkoittanut että banskun kierrossa olisi ollut linjattomuutta. Selkeää linjattomuutta on ollu tietovuotobanskuissa, kiertobanskuissa sen sijaan on linja, mutta mielestäni huono sellainen.
Sitä ettei yksityiselämään liittyvien tietojen paljastaja ole kaikissa tapauksissa saanut bannia tai edes varoitusta.Viran puolesta on pakko kysyä, että mitä lie tämä mainitsemasi linjattomuus? Vaikka ei pätkääkään kiinnostakaan.
Kuten?Sitä ettei yksityiselämään liittyvien tietojen paljastaja ole kaikissa tapauksissa saanut bannia.
Jaska varikolla 1995.Kuten?
Mä muistan ton. Siinä meni vanhat sekä nuoret samanlailla. Aitaa kaatu. Oli hurja meininki. Sauna palo poroks mutta maattiin vaan.Jaska varikolla 1995.
Pidä ihmeessä.Meinaako kukaan pitää kirjoituslakkoa hajun bannin takia?