Vuosi ilman tavaraa

  • Viestiketjun aloittaja AJ
  • Aloituspäivämäärä

Örfil

Guest
Onko aivan pakko? Mitä tapahtui akateemiselle vapaudelle?
No kun en jaksanut keskittyä 2 sek pitempään tuohon vastaukseen. Enkä ymmärtänyt ensi lukemalta.

Olen liikaa hands on pertti.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
No kun en jaksanut keskittyä 2 sek pitempään tuohon vastaukseen. Enkä ymmärtänyt ensi lukemalta.

Olen liikaa hands on pertti.
Ilmeisesti tässä kautta rantain vihjattiin siihen mahdollisuuteen, etten minä osaa tehdä käsillä mitään. Mikä voi olla kyllä tottakin.

Loppukyssärinä vielä, että mitähän vastausta mahdoit tarkoittaa?
 

Örfil

Guest
Ilmeisesti tässä kautta rantain vihjattiin siihen mahdollisuuteen, etten minä osaa tehdä käsillä mitään. Mikä voi olla kyllä tottakin.

Loppukyssärinä vielä, että mitähän vastausta mahdoit tarkoittaa?
Siis et osaa hitsata paksua rautaa?
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Eihän toi vuos oo temppu eikä mikään. Käsitykseni mukaan moni forumin sinkkumies on ollu huomattavasti pidempiäkin aikoja vailla tavaraa.
 

Örfil

Guest
Minä en ole hitsannut mitään sen jälkeen, kun hamassa peruskoulussa metallikäsityön tunnilla käytin pistehitsauskonetta. Varsinaista hitsaamista en ole ikinä edes kokeillut.
Äh, et ole lukenut muita toikkeja...

NYT HITSATAAN!
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Äh, et ole lukenut muita toikkeja...

NYT HITSATAAN!
Mun forumselailuni perustuu jonkinlaiseen hallittuun kaaokseen. Mä näen viestejä. Saatan lukeakin niitä. Joskus jopa vastaan johonkin niistä jotain. Ja sitten unohdan koko asian. Kunnes sitten joskus aivan sattumalta nousee desavuu pintaan ja saatan jotenkin yhdistää mielessäni kaksi asiaa ja vastata johonkin viestiin niin, että siinä on viittauksia aiemmin lukemiini/kirjoittamiini viesteihin.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Forumin ainoa akateemikko lienee nimimerkki patriot.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Kaikenlaiset lupaukset ja kausittaiset kikkailut sopii mulle huonosti, mutta tässä aiheessa on kyllä sisälmyksiä.

Täytyis oikeesti pyrkiä eroon paljosta turhasta tavarasta ja olla hankkimatta lisää. Vois ottaa vähän niinkuin vuoden ohjenuoraksi.

Kaikkee paskaa sitä on nurkat täynnä. Ja mä en edes ole mitenkään erityisen perso shoppailulle tai teknisille vitkuttimille.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Kaikenlaiset lupaukset ja kausittaiset kikkailut sopii mulle huonosti, mutta tässä aiheessa on kyllä sisälmyksiä.

Täytyis oikeesti pyrkiä eroon paljosta turhasta tavarasta ja olla hankkimatta lisää. Vois ottaa vähän niinkuin vuoden ohjenuoraksi.

Kaikkee paskaa sitä on nurkat täynnä. Ja mä en edes ole mitenkään erityisen perso shoppailulle tai teknisille vitkuttimille.
Ohjenuora vähän mutta parasta toimii. Poislukien puolessa vuodessa vanhentuva elektroniikka, jossa tämä tie vie helvettiin.
 
Ylös