jaska:
pmv:
Kylläpä sinä jaska olet itsekkin sanonut, että monin paikoin Suomi on pelannut hyvää peliä ja vain viimeistely on ontunut. Nyt tässä vaiheessa karsintaa olen samaa mieltä, ei ne muutkaan ole aina järin hyvin pelanneet. Suomi sai luotua peliä monissa otteluissa ja sitä ei huonoilla pelaajilla voida tehdä. Vai?
Ei voikaan, olen aina sanonut, että Suomen kärki on laadukas, mutta kapea. Veskan ja topparin tontit on oikeastaan ainoat, joille meillä on minkääntasosta varamiestä....
pmv:
Aikaisemmin olen sanonut sitä, että Suomi on tuudittautunut liikaa siihen pelin hallintaan ja sen kautta haeuttuun voittoon. Järjestään joka ottelussa viimeistely on jäänyt toissijaiseksi. Tietyllä tapaa sanoisin tuota Muurisen taktiikkaa pään seinään hakkaamiseksi. Jos sama virhe toistetaan ottelusta toiseen, ilman että kehitystä tapahtuu, niin mistä sitten on kyse?
Minusta tästä karsinnasta kertoo Suomen maalintekijäpörssin kärki
2. Hyypiä
2. Forssell
Suomella on siis selkeää ongelmaa viimeistelyssä. Se voidaan lukea Muurisen mogaksi, että härkämäisesti yritti JJ:tä ja Sumialaa "Forssell" roolissa... Mutta jos luotettavat viimeistelijät ei onnistu avopaikoista, ni se ei ole valmentajan vika - taktiikka toimii, pelaajat saa paikkoja, pelaajat mogaa! V***** jos litti tuhrii avopaikan + läpiajon samassa pelissä, ni onko se muurisen vika? (Viittaan vieraspeliin jugoja vastaan1)
Ett silleen!!!!!!!