Weapon of choice

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Kohta lähtee täältä tulemaan fotoja pinseteistä, joiden taustalla on closeuppina epämääräinen karvainen kives.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
RIA:lle voisin suositella jotain vähän tämän tyylistä:

Eipähän aina tarvitsisi sitten hävetä kun tulee postanneeksi kuvia miniatyyrizombien lahtausvälineistä.

Timanfaya

Group Speed Devils
RIA:lle voisin suositella jotain vähän tämän tyylistä:

Eipähän aina tarvitsisi sitten hävetä kun tulee postanneeksi kuvia miniatyyrizombien lahtausvälineistä.
Ai kauheeta!!! Mikä sua vaivaa!!?

Ria

Jäässä
Jos ei nyt kuitenkaan. Ois melko mielenkiintonen kuvakulma, jos toi ois rintavako. Ei, en ottanu paitaa ja rintsikoita pois kuvatakseni ton tikun paljasta rintaani vasten, se on ihan vaan paperi siinä taustalla.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Jos ei nyt kuitenkaan. Ois melko mielenkiintonen kuvakulma, jos toi ois rintavako. Ei, en ottanu paitaa ja rintsikoita pois kuvatakseni ton tikun paljasta rintaani vasten, se on ihan vaan paperi siinä taustalla.
Et tiedäkkään kuinka pettyneen miehen teit Dompparista näillä sanoillasi.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Rinnat siinä on. Mieleni on jo päätetty. Ja meinaa jopa vähän seistä.

Ria

Jäässä
Ja se jos ei nyt kuitenkaan, kelvannee vastaukseksi myös noihin kynsikoristeisiin. Ne saattas haitata tätä näppäimistön näpyttelyä aika pahasti.

Sue_me

Well-known member
Näitä löytys:

-Stressipallo
-"Zippo" taskulamppu
-Empire State Buildingin miniatyyrimalli
-Pari paksua sanakirjaa
-Verkkosähköllä toimiva herätyskello
-Ulkoinen kovo

Knoukka

Well-known member
Noilla sais kaivettua vaikka minkä muotosia räkäpalleroita nenästä!

Ria

Jäässä
No lobotomia tosiaan on pääasia pääasiassa. Ja siihen kysilakan puutteeseen en voi sanoa muuta, kun että mun lakkaamina ne kynnet vois näyttää pahemmilta kun ilman lakkaa. Muuhun aiheeseen mulla ei nyt oo kyllä kommentoitavaa. :nope:

Timanfaya

Group Speed Devils
No lobotomia tosiaan on pääasia pääasiassa. Ja siihen kysilakan puutteeseen en voi sanoa muuta, kun että mun lakkaamina ne kynnet vois näyttää pahemmilta kun ilman lakkaa. Muuhun aiheeseen mulla ei nyt oo kyllä kommentoitavaa. :nope:
Oi sua... Mä tuun lakkaa sun kynnet, löytyy hyvin monia ihania sävyjä minulta. Laita vaik privaa niin sovitaan tapaamisesta :p Käydää samal nauttimas Caputsinot! :p

Rentta

Well-known member
Sijainti
Täällähä mä
Vajaa pullo lämmintä koksuu
7.1 setin vasen etukajari
Atrian hiillosta 2 maggaraa
Rapalan Minnow Spoon lusikkauistin
Tyhjä Pantterimix pussi
Haarukka
Vajaa tuubi Auran väkevää sinappia
Pakkausteippirulla
Hajuvettä (hom... miesten)
Kuulakärkikynä
Tulitikkuja
8m Rullamitta
Uv valossa näkyvä kynä
Vajaa tölkki lapparii
Digikamera

Nuo löytyy kosketusetäisyydeltä näytön vasemmalta puolelta , eiköhän noista jonkinlaise mäggaiver joukkotuhoaseen pysty virittämään :ahem:

Archie

Well-known member
Ulkoinen kovalevy. Ei paha, sillä johdon kanssa se on vaarallinen ase. Sitä voi heiluttaa, kuten moukaria.. ja sopivalla ranneliikkeellä levyasema irtoaa johdosta valtavalla voimalla - tuhoten kaiken mikä sattuu sen lentoreitille.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Oi sua... Mä tuun lakkaa sun kynnet, löytyy hyvin monia ihania sävyjä minulta. Laita vaik privaa niin sovitaan tapaamisesta :p Käydää samal nauttimas Caputsinot! :p
ABC:lla ja muissa menomestoissa ne on kylläkin kappukkiinot. Ja jazz on jatstsia, joskus jassia. Sitä ei kuunnella.