Pidähän ne karvakuulas piilossaKohta lähtee täältä tulemaan fotoja pinseteistä, joiden taustalla on closeuppina epämääräinen karvainen kives.
Ai kauheeta!!! Mikä sua vaivaa!!?RIA:lle voisin suositella jotain vähän tämän tyylistä:
![]()
Eipähän aina tarvitsisi sitten hävetä kun tulee postanneeksi kuvia miniatyyrizombien lahtausvälineistä.
Et tiedäkkään kuinka pettyneen miehen teit Dompparista näillä sanoillasi.Jos ei nyt kuitenkaan. Ois melko mielenkiintonen kuvakulma, jos toi ois rintavako. Ei, en ottanu paitaa ja rintsikoita pois kuvatakseni ton tikun paljasta rintaani vasten, se on ihan vaan paperi siinä taustalla.
Lobotomia, pääasiassa.Ai kauheeta!!! Mikä sua vaivaa!!?
SamaRinnat siinä on. Mieleni on jo päätetty. Ja meinaa jopa vähän seistä.
Oi sua... Mä tuun lakkaa sun kynnet, löytyy hyvin monia ihania sävyjä minulta. Laita vaik privaa niin sovitaan tapaamisestaNo lobotomia tosiaan on pääasia pääasiassa. Ja siihen kysilakan puutteeseen en voi sanoa muuta, kun että mun lakkaamina ne kynnet vois näyttää pahemmilta kun ilman lakkaa. Muuhun aiheeseen mulla ei nyt oo kyllä kommentoitavaa. :nope:
ABC:lla ja muissa menomestoissa ne on kylläkin kappukkiinot. Ja jazz on jatstsia, joskus jassia. Sitä ei kuunnella.Oi sua... Mä tuun lakkaa sun kynnet, löytyy hyvin monia ihania sävyjä minulta. Laita vaik privaa niin sovitaan tapaamisestaKäydää samal nauttimas Caputsinot!
![]()
Sitä juuri nimenomaan kuunnellaan. Villapaita päällä. Storyvillessä bebop-natsien ja Claes Anderssonin kanssa.ABC:lla ja muissa menomestoissa ne on kylläkin kappukkiinot. Ja jazz on jatstsia, joskus jassia. Sitä ei kuunnella.