Reaktio tästä sun viestistä oli aivan hillitön nauru! Ei voi mitään mut asiaan. Oli ihan pakko laittaa.Nyt alko heti pelottaan et onko ne zompiet tulossa ja mie oon tääl kellarissa yksin...*Hapuilee ympärilleen etsien järkälemäisen ITGn suojelevaa varjoa.*
Kunnes se löytyy on miun puolustauduttava puhelimella, kahvimukilla, tyhjällä hyvää makumaasta -karkkipussilla, pinkillä kansiolla ja pienellä kopiokoneella.
Ja kynällä.:eek!:
Te kiusitte nyt.Reaktio tästä sun viestistä oli aivan hillitön nauru! Ei voi mitään mut asiaan. Oli ihan pakko laittaa.
Ei helvetti! Voiks tää oikeesti olla totta! Mikä sä oot? Lara, sen alla lukee namupala, kuvana joku apina.
Mee ihmeessä jonnekkin itsepuolustuskurssille / hommaa ase tai jotain. Kuulostat niin avuttomalta/pelokkaalta ihmiseltä ettei ikinä!
BTW... Miten ikinä uskallat lähteä kotoos tai matkoille ikinä mihinkään!?? Hommaa ihmeessä apua!
Ihan vaan tiedoksi jos et ole huomannut niin mie oon postaillut huutomerkkejä jo kauan ennen fayaa.Lara alkanut käyttämään Timanfayamaisesti huutomerkkejä :nope:
Tolla heitetään sudenkorentoa silmiin lennosta. Aika vaikeeta, paitsi jos hallitsee. Ennakko sata.Mokkula, vanha radio ja sit olis tälläsiäOon siis hyvässä turvassa, jos ne zombiet sattuu olemaan miniatyyrikokoa.![]()
Sinua vai? Vai jotakuta toistaks?Te kiusitte nyt.![]()
No se selvis se kakkosnilkkijuttukin sitten ihan näin samoin tein.. kivasti.Ihan vaan tiedoksi jos et ole huomannut niin mie oon postaillut huutomerkkejä jo kauan ennen fayaa.
No toi yks noist huutomerkeistä ja sä tosta, et zombiet pelottaa vaikka mä kyllä ihan oikeasti tiedän et ei niitä oo..Sinua vai? Vai jotakuta toistaks?
Tuo mennyt ohi. Eli en ole sitten vaan huomannut.Ihan vaan tiedoksi jos et ole huomannut niin mie oon postaillut huutomerkkejä jo kauan ennen fayaa.
Paitsi niitä, joita on! Ne vaeltelee normaaleina päivätöissä ja saunoo ja käy ärrällä painamassa lottoa ja ruokkii puluja ja vetää uistinta ja muuta normipöllöä. Mutta heti tilaisuuden koittaessa ne imasee ohikulkijalta pään sisältä korvan kautta massat veke! Sen jälkeen enää vaan huminoi. Ja kaiku on kova, kun yrittää kuunnella ipodista jenkkaa.No toi yks noist huutomerkeistä ja sä tosta, et zombiet pelottaa vaikka mä kyllä ihan oikeasti tiedän et ei niitä oo..![]()
No pitäis kyllä.Edit: Jos ryssittely ja homottelu on kielletty, niin entä fayattelu?
*Pakenen pöydän alle.*Paitsi niitä, joita on!
*imee korvasta* EIKU!*Pakenen pöydän alle.*
:frank:Ton olis pitäny tapahtua jo tässä pöydän päällä. ITGn varjossa.*imee korvasta* EIKU!
Meni mun huumoriyritelmä näemmä förbi - eli tarkoitus ei ollut tuo. Pahoittelut.sä tosta, et zombiet pelottaa vaikka mä kyllä ihan oikeasti tiedän et ei niitä oo..![]()