Bobakki
@f1hog
Ei kai tässä nyt missään vaiheessa ole ollut kyse siitä, että ovatko F1-kuljettajat valmiit ottamaan riskejä vai ei. Kommenttini koski sitä, mitä kuljettaja saa ja mitä ei saa tehdä rangaistuksetta - niin kauan kun renkaita ei millään peitetä, ei toisen renkaasta lentoon lähtöä juuri voi estää kuin kuljettajat itse ajotyylillään. Tuossa tilanteessahan ei vaaraa juuri ollut kun jarrutuksen jälkeen vauhti oli hiljainen, mutta noin yleisemmällä tasolla se on varsinkin kovemmissa vauhdeissa erittäin epäterveellistä.gnz sanoi:Tämän pitäisi kumminkin olla kilpa-autoilua. Riskinotto, jopa oman turvallisuuden uhalla, kuuluu asiaan. Niin, eihän sitä tiedä vaikka vastapeluri tekee odottamattoman liikkeen, autot törmäävät, rengas irtoaa, rengasvaijerit irtoaa, osuma päähän ja seurauksena kuolema (älkää nyt alkako jarnaamaan siitä, että voiko rengas tappaa kuskin. Kyseessä esimerkki).