Örfil
Guest
Ei se ihme että Jonesta Wätsäppi on paska sovellus.
Naapurissa ei ole isäntää. Eikä mulla vaimoa.Naapurin isäntä oli vailla saunaseuraa. Vaimosi nimittäin?
Perustin mielipiteeni puolison kiroiluun ja omiin kokemuksiin, kun vuosia sitten käytin hetken tuota paskaa. Aika nopeasti hylkäsin sen tarpeettomana. Tekstari, multsari tai email lähtee kännykästä ärhäkkäämmin.Ei se ihme että Jonesta Wätsäppi on paska sovellus.
??Taidat unohtaa ainakin erään tapauksen, jossa sen edut ovat ylivoimaiset?
Tai oikeastaan kaksi.
Jaa. Ei mene montaa kymppiä vuodessa ulkomaan soittoihin ja viestittelyihin, että sen takia kannattaa ressata ja käyttää paskaa äppiä.1) Ulukomailta voi soittaa ja viestitellä ilmaiseksi, jos on wifin päässä esim. hotlassa tai ravintelissa
2) Albertille voi lähettää ääniviestinä VOKJ -terveiset
No ärsyttävin on se puheluominaisuus sellasessa paikassa että tulee vahingossa painettua sitä. Muutenhan se on jees. En yleensä ees jaksa spämmäillä. Ääniviestit on jees.Hylkäsin sovelman se paskuuden takia.
En kyllä osaa, en sitten millään. Kaikkea olen yrittänyt. JA NÄITÄ VAUVAKUVIA VAIN TULEE JA TULEE!!Ota asetuksista kuvien automaattinen lataus pois päältä.
Ota asetuksista kuvien automaattinen lataus pois päältä.
Asetukset - Keskustelut ja puhelut - autom. lataus - Kuvat - Ei koskaan!!!En kyllä osaa, en sitten millään. Kaikkea olen yrittänyt. JA NÄITÄ VAUVAKUVIA VAIN TULEE JA TULEE!!
Tää ei muuten toimi. Toi asetus on päällä ja sinne vaan random-kuvia pulpahtelee valokuva-albumiin. VOI SANONKOMÄMIKÄ!!Asetukset - Keskustelut ja puhelut - autom. lataus - Kuvat - Ei koskaan!!!
Tää ei muuten toimi. Toi asetus on päällä ja sinne vaan random-kuvia pulpahtelee valokuva-albumiin. VOI SANONKOMÄMIKÄ!!
Se on Herra Tohtori sulle.