Antsa Rieppo
Well-known member
Ota varapuhelin käyttöön.Huomenna työkeikalla pitäisi olla WhatsAppin tavoitettavissa. Vaan kun en ole. Ja sillä selvä.
KAIKILLA on varapuhelin.
Ota varapuhelin käyttöön.Huomenna työkeikalla pitäisi olla WhatsAppin tavoitettavissa. Vaan kun en ole. Ja sillä selvä.
Sovitte toisillenne. En häiritse teitä, kun ette tekään minua.Meinaat, että mun varapuhelin olisi mallia äly-? No voin kuule sanoa, että ei ole.
Mä olen, ammuin melkein maalilauttaa hinaavan botskin upoksiin armeijassa. Sen jälkeen jostain syystä mua ei päästetty enää lähellekkään tykkejä. Meni hiukan OT:n puolelle tämä.En ole koskaan ampunut minkäänlaisella tykillä.
Meillä? Luuleksä että minua on montakin täällä? Miksi olisi, miksipä ei? Ottakaa tuosta veni, vidi tai vici, hurahuhhahhei, kengät kengät kengät, dippeliduu, ylyväs pylyväs.Pidetään joskus tykilläpamauttelu-illanvietto. Vaikka teillä.
Ahtaudutaan kaikki pieneen huoneeseen ja hakataan toisiamme vielä risuilla.Ja kenellä on kesälläkin tykit -arvuuttelu! Hauska illanvietto luvassa :ahem:
Kolmasti tarvinnut jo varapuhelinta. Svois asiakkaat ihmetellä, kun ei kukaan vastaa viikkoon.Varapuhelimen hankkiminen erikseen tilannetta varten, jonka todennäköisyys on promilleja, on hyttysen ampumista telatykillä.
Saatanan tunari, se olit siis sinä -83 Hästö-Busössä joka meinasit tappaa sen maaliveneen miehistön!Mä olen, ammuin melkein maalilauttaa hinaavan botskin upoksiin armeijassa. Sen jälkeen jostain syystä mua ei päästetty enää lähellekkään tykkejä. Meni hiukan OT:n puolelle tämä.
Niinpä.Oho, editoinpa pois. Se olikin kaveri joka yritti Kambodsasta Whatsappailla