Whitney Houston 1963-2012

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Nonih, nyt kun on Whitney saatu haudanlepoon, niin uskaltavat jo kaikenmaailman pikkujulkkiksetkin kärkkyä haaskalle:

Kirsi Ranto aavisti Whitneyn kuoleman:
"Tiesin, että jotain on vinossa"

Intiassa aikaansa viettävä laulaja kirjoitti blogiinsa oudosta sattumuksesta.

Kirsi Ranto matkusti vuoden alussa Intiaan, äiti Amman ashramiin, ja on kertonut satunnaisesti kuulumisiaan omassa blogissaan. Eilen laulaja kertoi hetkestä, jolloin Whitneyn Houstonin kuolinuutinen tavoitti hänet.

- Kaikki viime päivien tuntemukset räsähtivät kerralla pintaan ja purkautuivat sielustani niin voimallisena itkuna, että hyvä että henkeä sain.

Rannon mukaan hän oli jo aiemmin huomioinut päivämäärän jossa toistuu ykköset ja kakkoset, mutta ei ollut ajatellut asiaa sen enempää. Houston kuoli 11.2.

- Yhtäkkiä jokainen pala viime päiviltä sai merkityksen: minä tunsin tämän, minä tiesin, että jotain on vinossa, jotain on tapahtumassa, kirjoittaa Ranto.

Laulaja löysi tavan kunnioittaa suurta idoliaan matkan päällä. Hän esitti I Will Always Love You -kappaleen ja sai myöhemmin kuulla esityksensa osuneen juuri Houstonin hautajaispäivälle.

- Sain olla saattamassa esikuvaani viimeiselle matkalle - ja vielä Amman läsnäollessa. Kiitos, kiitos, kiitos! hehkuttaa Ranto blogissaan.

Kirsi Ranto on palaa matkaltaan noin viikon kuluttua.

IL
:yuck::thumbdown
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
juu siis opetellaan sitä lukemisen jaloa taitoa, puhe oli hieno ja mies on edelleen hieno. :)
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Huoh, selvä. Pienestä oli Costnerin henki kiinni. Yhdestä pilkusta :thumbfh:
Juu olis kyllä mahtanu Keviniä vituttaa, jos olis Knoukka unohtanu pilkun :nope:

Mitä mieheen (siis Costneriin, ei Knoukkaan) tulee, niin hieno mieshän tua on ja olen aina pitänyt. Kriitikot haukkuvat kundin leffat järjestäen paskoiksi, mutta jostain syystä mä pidän niistä.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24210
Sijainti
lappeen Ranta
Mitä mieheen (siis Costneriin, ei Knoukkaan) tulee, niin hieno mieshän tua on ja olen aina pitänyt. Kriitikot haukkuvat kundin leffat järjestäen paskoiksi, mutta jostain syystä mä pidän niistä.
Jossain vertailtiin hepun Waterworld ja Postman -elokuvia. Ihmeteltiin mm. sitä kun Waterworldissa esittämänsä hahmo katamaraanilla purjehtiessaan suodattaa kusesta juomavettä. Vaikka siinä ympäröivässä meressä olisi suodatettavaa raaka-ainetta riittämiin. Postman elokuvasta taas mainittiin, että huomiota kiinnittää se, että siinä ei suodateta juomavettä virtsasta, vaikka ympärillä on pelkkää hiekka-aavikkoa. Tais mennä off-topiciksi nyt :eek: :frown:.
 

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
Ruumis on roudattu meikattuna, tupeerattuna viiden sadan tonnin koruissa lepoon. Sopii tyyliin mutta silti mautonta.
 

Lumipallo

Well-known member
Liittynyt
3.10.2009
Viestit
2168
Jossain vertailtiin hepun Waterworld ja Postman -elokuvia. Ihmeteltiin mm. sitä kun Waterworldissa esittämänsä hahmo katamaraanilla purjehtiessaan suodattaa kusesta juomavettä. Vaikka siinä ympäröivässä meressä olisi suodatettavaa raaka-ainetta riittämiin. Postman elokuvasta taas mainittiin, että huomiota kiinnittää se, että siinä ei suodateta juomavettä virtsasta, vaikka ympärillä on pelkkää hiekka-aavikkoa. Tais mennä off-topiciksi nyt :eek: :frown:.
Ehkä Whitney meni taivaaseen ja suodattaa siellä virtsasta juomavettä.

(Anna anteessi Whitney :eek:...)
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Jossain vertailtiin hepun Waterworld ja Postman -elokuvia. Ihmeteltiin mm. sitä kun Waterworldissa esittämänsä hahmo katamaraanilla purjehtiessaan suodattaa kusesta juomavettä. Vaikka siinä ympäröivässä meressä olisi suodatettavaa raaka-ainetta riittämiin. Postman elokuvasta taas mainittiin, että huomiota kiinnittää se, että siinä ei suodateta juomavettä virtsasta, vaikka ympärillä on pelkkää hiekka-aavikkoa.
Yhtä kaikki, kusiset paikat molemissa tapauksissa :p
 
Ylös