Villeneuve tietysti. Ehta Williams-mestari näyttämään Räkälle ja Ferkulle kaapin paikan.Bottas ilmeisesti itse ainakin on sitä mieltä, että on ajokunnossa Malesiassa. Mutta jos ei ole, kuka voisi tulla paikkaamaan? Valmistajien kakkossijasta taistellaan, niin tuskin päästävät Wolffia rattiin. Alonso tai Magnussen tuskin mahdollisia, Vergne ajoi e-formulaa tänä viikonloppuna, Kobayashin omat kisat alkaisivat vasta huhtikuun puolivälissä, missä on Sutil? Vaiko sittenkin Heikki tai Rubinho.
Skylla ainakin Symonds sanoi että Susie on testi- eikä varakuljettaja, eikä ajaisi. Ei tosin nimennyt vaihtoehtoja.Taisivat jo kertoa, että Susie ajaa jos Vale ei pysty. Mikä on ainoa oikea päätös, koska hän tuntee auton ja on ajanut ihan kohtuullisen määrän kilometrejä testeissä.
Mistä tuo tieto on peräisin?Taisivat jo kertoa, että Susie ajaa jos Vale ei pysty. Mikä on ainoa oikea päätös, koska hän tuntee auton ja on ajanut ihan kohtuullisen määrän kilometrejä testeissä.
Williams-tallin apulaistallipäällikkö Claire Williams vahvistaa, ettei Susie Wolffia oteta kisakuskiksi, jos Valtteri Bottas joutuu jäämään pois myös Malesian F1-kisasta.
Bottas jäi sivuun Australian avauskisasta alaselän välilevyvamman takia. Wolff pääsi Barcelonan testeissä Williamsin rattiin, mutta tallipomon mukaan häntä ei kelpuuteta kisakuskiksi.
– Susie Wolff on meidän testikuljettajamme, ei varakuskimme, Williams perustelee BBC:lle.
Öö, millä ihmeen järjellä Alonson saa näihin spekulaatioihin edes mukaan?Bottas ilmeisesti itse ainakin on sitä mieltä, että on ajokunnossa Malesiassa. Mutta jos ei ole, kuka voisi tulla paikkaamaan? Valmistajien kakkossijasta taistellaan, niin tuskin päästävät Wolffia rattiin. Alonso tai Magnussen tuskin mahdollisia, Vergne ajoi e-formulaa tänä viikonloppuna, Kobayashin omat kisat alkaisivat vasta huhtikuun puolivälissä, missä on Sutil? Vaiko sittenkin Heikki tai Rubinho.
Jos Bottas todella tarvitsisi tuuraajan Malesiaan, olisi kieltämättä ollut varsin huono ratkaisu valita hänen tuuraajaksi sellainen kuljettaja joka olisi tiukoilla jopa Manoreitten kanssa.Mistä tuo tieto on peräisin?
Itse uskoisin tätä viimeisintä lausuntoa:
Ajatetaan perjantaisin, mutta ei sitten ole kuitenkaan edes varakuljettaja tarvittaessa? Ei voi kuin.. :nope:Mistä tuo tieto on peräisin?
Itse uskoisin tätä viimeisintä lausuntoa:
Sanoppa se. Well spent money.Ajatetaan perjantaisin, mutta ei sitten ole kuitenkaan edes varakuljettaja tarvittaessa? Ei voi kuin.. :nope:
Mikä järki sille on antaa yhtään testikilometria, jos ei kisakuskiksi kelpaa edes viimeisessä hädässä? :yuck: