Kyllä Williamsilla on monta plussaa myös ensi kautta ajatellen. Menestysbonukset ovat varmastikin aika messeviä, joten resursseja pitäisi löytyä myös sitä kautta ja tämän kauden näyttöjen myötä luulisi, että sponsorihankintakin onnistuisi. Tiimihenki on kuitenkin varmasti se paras resurssi tässä vaiheessa kun vaikuttaa ihan aidosti siltä, että koko porukka puhaltaa yhteen hiileen. Massan ja Bottaksen välillä on juuri sopiva kilpailu, jossa tuskin on kovinkaan suuri riski kuohahtaa yli, mutta joka riittävässä määrin pitää myös heidän omien tiimiensä välistä positiivista kilpailuhenkeä, joka saa koko tallin menemään vahvasti eteenpäin. Pysyvyys on myös perinteisesti tärkeää ja Williamsilla pitäisi kaikkien olennaisten palikoiden pysyä muuttumattomina ensi kaudelle.
Ferrari on niin täydellisessä kaaoksessa, etten usko heillä olevan mitään asiaa Williamsin vauhtiin ensi vuonna. Mersun moottori jyrää ja autoa suunnittelemassa on erittäin pätevää väkeä ilmeisen hyvässä työskentely-ympäristössä. Ferrarilla asiat juuri päinvastoin. RB voi hyvin olla taas kovempi ensi vuonna, mutta toisaalta Neweyn jääminen enemmän taka-alalle saattaa ennakoida tätä perinteistä aaltoliikettä tallien suorituskyvyssä siihen suuntaan, että nyt alkavat RB:n huonot vuodet, joista tänä vuonna saatiin jo vähän ensimakua.
McLaren-Honda on ihan täysi kysymysmerkki, josta ei voi vielä sanoa mitään. Ja vaikka Hondan kone olisikin menestys, ei McLarenin autokaan nyt ihan täyden 10:n vekotin ole viime kausina ollut. Kuskien osalta on tulossa suuria muutoksia, joista ei niistäkään voi vielä tietää, miten ne vaikuttavat. Alonso voi turhautua yllättävänkin nopeasti jos vauhti ei ole voittoihin riittävää. Siksihän hän Ferrarilta lähti.
Eli kyllä Williamsilla pitäisi olla pullat hyvin uunissa.