Kausilla 1999-2000 kaikki matkivat McLarenia... Eli vuoroin vieraissa käydään.Misa1:
Tästäpä pääsemme taas siihen että kaikki matkii Ferraria!?
Suunnittelijoilla sattunut kämmi. eek!vermula:
En näe pakoputkia missään eek!
toivottavasti, ei jaksais katsoo ferrarin sopupeliä enää toistavuotta...Mikko_A:
joo, todella mahtava ja nopean näköinen auto. Etusiipi ja takasiipi ovat loistavia lisäksi erittäin hyvän näköinen köli. Tällä voitetaan mestaruus, jos ei niin ihme kyllä.
Kun tuota kuvaa katsoon, niin voi jo kuvitella että tällä mennään lujaa.
ja tuolla potkurilla varustettuna menestys on taattu...PekPoy:
Kaunis köli.
Ja vielä Ferrari-pakoputket! Ei tuolla voi olla voittamatta.Cage:
ja tuolla potkurilla varustettuna menestys on taattu...PekPoy:
Kaunis köli.
eikö ferrari käytä lainkaan pakoputkia enää, kun ovat ne pois myyneet... vai onko ne varastettu ... joo, perjantai-iltapäivä menossa, kuten jutuista huomaa.PekPoy
Ja vielä Ferrari-pakoputket! Ei tuolla voi olla voittamatta.[/QB]
Ei ne tiedä sitä itsekkään.Cage:
<strong>eikö ferrari käytä lainkaan pakoputkia enää, kun ovat ne pois myyneet... vai onko ne varastettu ... joo, perjantai-iltapäivä menossa, kuten jutuista huomaa.PekPoy
Ja vielä Ferrari-pakoputket! Ei tuolla voi olla voittamatta.
Olen taas vähän hukassa näistä jutuista, joten esitän tyhmän kysymyksen: mites sen maklarenin kanssa nyt meni? tuleeko niillä uus auto vasta joskus vai oliko se uus motorixi mikä "myöhästyy"?
Mä oon kieltämättä aina ollu huono vertaamaan eri kausien autojen ulkonäköjä toisiinsa, joten voin olla väärässäkin, mutta musta tuo näyttää aivan viimekauden Ferrarilta eek!Observer:
Sivukuva: