Williams FW32

CCMK

Well-known member
Liittynyt
9.11.2009
Viestit
14198
Rubensilta tänään oli vahvaa ajoa ja kierrosmäärät ja aika viittaisi melko raskaaseen muttei ehkä ihan täyteen autoon joten vielä on se nähtävä. Hyvältä kuitenkin näyttää.
 

Misa1

Flying finns
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
8254
Sijainti
Helsinki
Rubeni veikkailee Maikkarin sivuilla, että Williams voi yllättää Bahrainissa. No voihan se olla ja uskonkin, että Williams on Sauberin kans heti kärkitallien jälkeen seuraavana. Ei se tosin yllätys ole.
 

Joppe_001

Well-known member
Liittynyt
1.11.2003
Viestit
3764
Sijainti
Tois pual jokkee
Rubeni veikkailee Maikkarin sivuilla, että Williams voi yllättää Bahrainissa. No voihan se olla ja uskonkin, että Williams on Sauberin kans heti kärkitallien jälkeen seuraavana. Ei se tosin yllätys ole.
Vaan mitkäs niitä kärkitalleja onkaan? Ferrari nyt on paistatellut liuskojen kärjessä ja saanut paljon kehuja. RB, McLaren ja Mersu taas eivät ole esittäneet mitään äänivallit rikkovaa vauhtia, joten mistäs sen tietää jos Williams, Sauber ja ehkä joku muukin lyö vahvasti kiilaa näiden "kärkitallien" väliin. Tässä on nyt niin paljon keskitytty tuohon neljän koplaan että sieltä takaa on helppo yllättää. Mä ainakin olen hiukan pettynyt jollei Rubens möykytä Schumia Bahrainissa.
 

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
8418
Sijainti
Vantaa
Vaan mitkäs niitä kärkitalleja onkaan? Ferrari nyt on paistatellut liuskojen kärjessä ja saanut paljon kehuja. RB, McLaren ja Mersu taas eivät ole esittäneet mitään äänivallit rikkovaa vauhtia, joten mistäs sen tietää jos Williams, Sauber ja ehkä joku muukin lyö vahvasti kiilaa näiden "kärkitallien" väliin. Tässä on nyt niin paljon keskitytty tuohon neljän koplaan että sieltä takaa on helppo yllättää. Mä ainakin olen hiukan pettynyt jollei Rubens möykytä Schumia Bahrainissa.
Williamsin nopeus osoittaisi myös Cossulla menestymisen mahdolliseksi. Nicon kannalta olisi harmi jos Williams olisi vahvempi kuin Mersu. Mietin, että olisiko tämä mahdollista? Aluksi pohdin ei. Toisaalta, olihan Williams huipputalli myös 90-luvulla, tosin moottorina ei ole tehdasmyllyä nyt. Moottorin erot ovat pienemmät nykyään kuin 90-luvulla.

Itsellä on sellainen kutina, että Williams olisi yksi neljästä/viidestä kärkitallista kauden alussa. Tiedä vaikka koko kauden ajan.
 

Ghost_Glove

Jääkausi
Liittynyt
19.1.2005
Viestit
4457
Sijainti
Ylöjärvi
Cossu on kyllä yllättänyt positiivisesti....ainakin vielä.
Mä odotin sen olevan aivan jämä mylly.

Nyt pitää muistaa myös se, että Cossu saa vissiin vielä(kin) kehittää mottiaan kauden alussa.
En usko silti Williamsin yltävän pysyvästi kärkipäähän, mutta vahva viides se voisi olla ainakin. Muutama yllätys Rubensilta ei olis paha ollenkaan. :thumbup:
 

CCMK

Well-known member
Liittynyt
9.11.2009
Viestit
14198
Kyllä siitä viitospaikasta tulee melkoista taistelua kauden mittaan kun Force India ja Sauber ovat myös taistossa mukana ja lisäksi jos raskaalla autolla eli kisassa auto toimii niin myöskin Rellu ja Toro Rosso voivat olla mukana taistossa ainakin satunnaisesti.:dunno:
 

Ghost_Glove

Jääkausi
Liittynyt
19.1.2005
Viestit
4457
Sijainti
Ylöjärvi
Nyt on mennyt kyllä täälä ainakin ihan ohi, että Williamskin kokeili Barcelonassa hainevää.
Äkkisälteen en löytänyt parempaa kuvaa, mutta kyllä se sielä on.


Ja sekä Williams että Sauber käyttää myös Mäkin kohuttua "ahdettua" siipeä (blown rear wing). Keksintö on itse asiassa vissiin Sauberin viime kaudella keksimä. Mäkkärin nykynen versio siitä on vaan hainevineen kehitetty.
 

CCMK

Well-known member
Liittynyt
9.11.2009
Viestit
14198
Kyllähän ne evät rumentaa autojen näköä, mutta joidenkin tiimien väritys kätkee ne sen verran hyvin ettei ne haittaa jos ne siellä ovat vaikka toivon kyllä itsekin, että mokomat poistuisivat autoista.
 

M1gu

Well-known member
Liittynyt
24.1.2009
Viestit
161
Tuo Williamsin versiohan on aivan ku Batmobilesta. :)
 

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
Hulkilla on asenne kohdillaan:

The German added that his target for the Bahrain Grand Prix was "to qualify in the top 10 and then to score points in the race", but insists that he is unconcerned by the prospect of being the best of this year's five newcomers.

"I'm not worried about it. In Formula BMW, Formula 3, you win rookie championships but it's bullshit," he said. "Yes, you are the best of the new guys, but I don't want to be the best of the new guys. I ultimately want to be the best of everyone so that doesn't mean a lot to me.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/82002
 

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
Tallin uusi päivityspaketti vaikuttaa näillä näkymin epäonnistuneen. Päivän hitaammat ajat kellottanut Barrichello ajoi uusilla osilla, Hulk taas Barcelonan asetuksilla. Bensoissa ei tallikaverusten välillä välttämättä ollut suuria eroja, mutta uudet päivitykset eivät yksinkertaisesti toimineet. Auto yliohjasi ja raskaalla kuormalla ajaminen tuottaa vaikeuksia.
 

CCMK

Well-known member
Liittynyt
9.11.2009
Viestit
14198
Niin ja lisäksi rengaskulutus on etenkin superpehmeän renkaan osalta ja takarenkaissa ainakin hyvin suuri... keskikovalla ei niin paljoa vaikuta ajoon mutta raskaalla tankilla ja huonoilla säädöillä voidaan tuhota rengasetu melko nopeasti näinkin.
 

mn97

Banned
Liittynyt
25.1.2004
Viestit
1707
Tyypillistä Williamsia vuodesta toiseen. Auto osataan rakentaa teknisesti nopeaksi, mutta sitten itse kisoissa sössitään milloin epäluotettavuudella, milloin huonoilla lähdöillä, milloin huonoilla taktiikoilla, milloin kolaroidaan seinään ja milloin milläkin syyllä. Ongelmia on myös nyt ilmeisesti moottorin kanssa.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Tyypillistä Williamsia vuodesta toiseen. Auto osataan rakentaa teknisesti nopeaksi, mutta sitten itse kisoissa sössitään milloin epäluotettavuudella, milloin huonoilla lähdöillä, milloin huonoilla taktiikoilla, milloin kolaroidaan seinään ja milloin milläkin syyllä. Ongelmia on myös nyt ilmeisesti moottorin kanssa.
Ja tämä onkin osuva kommentti Williamsin kauden ylivoimaisesti parhaan sijoituksen jälkeen. ;)
 
Ylös