Tallenne tulee jostain syystä parin päivän viiveellä vasta nähtäväksi.Aih , mulla ei ainakaan näkynyt tallenetta siitä tänään .
Tallenne tulee jostain syystä parin päivän viiveellä vasta nähtäväksi.Aih , mulla ei ainakaan näkynyt tallenetta siitä tänään .
Niin no, striimi on livestriimi, mutta sisältö uusintaa.Aih , mulla ei ainakaan näkynyt tallenetta siitä tänään . Ja live osiosta sain sitten pyörimään tuon jakson eikä sitä pystynyt kelaamaan tai muuta vaan toimii ihan niinkuin live. Eli jos pistän pauselle hetkeksi , niin jää kuulematta välistä pätkä Mutta hyvät vieraat kyllä .
Oorraid. Ken mahtoi muuten olla tuo kuski mistä tuossa loppuvaiheilla oli puhetta ? Siis se kenellä oli vaikeuksia nähdäNiin no, striimi on livestriimi, mutta sisältö uusintaa.
Arturo Merzario. Ehkä tunnetuin siitä, että oli kiskomassa Laudaa palavasta autosta Nürburgringillä. Tästä ISO Marlborosta taisivat puhua näkyvyysongelmien yhteydessä:Oorraid. Ken mahtoi muuten olla tuo kuski mistä tuossa loppuvaiheilla oli puhetta ? Siis se kenellä oli vaikeuksia nähdä
Jep. Laitetaan mainos paikkaan joka näkyyvain jossain makrokuvissa f1-sivustoilla. Eipä taida kauhean laajaa näkyvyyttä saada tuolla esim. liikkuvasta autosta No... eiköhän tuota kuvata harjoituksissa ja aika-ajoissa.Tuo Virginin aloittama ja nyt Williamsin jatkama nokan koristelu trendi on kyllä mielestäni mukava juttu. Tämä Williamsin on jo oikein hienokin, eiköhän nuo muutkin tallit hoksaa että tuo on aika hyvä markkinointi paikka :idea:
Näkyyhän tuo "maski" tässäkin hyvin:Jep. Laitetaan mainos paikkaan joka näkyyvain jossain makrokuvissa f1-sivustoilla. Eipä taida kauhean laajaa näkyvyyttä saada tuolla esim. liikkuvasta autosta No... eiköhän tuota kuvata harjoituksissa ja aika-ajoissa.
Kyllä ne punaiset raidat oli jo siinä värityksen julkistuskuvassa, kuten tältä ja edelliseltä sivulta voi luntata. Toki se kuva on sävyltään tummempi, mutta erottaa ne silti.Tuosta värityksestä vielä. Mun mielestä auton punaset vivahteet on uutta. Siitä ne raidatkin auton perään on tullut...
No kappas. Eivät siis vain ole yhtään tarttuneet mun haaviin... Kiitos ojennuksesta. :thumbup:Kyllä ne punaiset raidat oli jo siinä värityksen julkistuskuvassa, kuten tältä ja edelliseltä sivulta voi luntata. Toki se kuva on sävyltään tummempi, mutta erottaa ne silti.
Latasin tallenteen kys. jaksosta. Mielenkiintoisia juttuja, muun muassa se, että Barrichello jarruttaa vieläkin suurelta osin oikealla jalalla. Minä kun olin aivan varma, että tuo on jätetty jonnekin 2000-luvun alkuun ja nykyään kaikki jarruttaisivat pelkästään vasurilla, mutta ilmeisesti näin ei ole.The Flying Lap:issä on tänään williams spesiaali jakso . Paraikaa pyörii livenä , mutta on jo loppuvaiheilla joten katsastakaa ihmeessä kunhan tuo tulee tallenteena saataville. Itsekkin aloitin katsomaan about puolivälistä , kun tuon piti tulla jo keskiviikkona , mutta jostakin syystä tuli vasta tänään.
Ei kai nyt sentään.Lotus Renault GP siis fiilistelee JPS-sponsorin muistolla ja Williams edelleen BMW:n yhteistyön ajalla.
Kyllähän kaikkien lajia tuntevien pitäisi tajuta että väritys jäljitteleen Williamsin legendarista Rothams/Racing kuosia.
Lotus Renault GP siis fiilistelee JPS-sponsorin muistolla ja Williams edelleen BMW:n yhteistyön ajalla.
Tulee väkisin mieleen myös Brabham BMW:
Toisaalta kaikkien jo tätäkin topiccia lukevienkin pitäisi se tietää, mutta näköjään ei kaikille avaudu ihan joka asia....Kyllähän kaikkien lajia tuntevien pitäisi tajuta että väritys jäljitteleen Williamsin legendarista Rothams/Racing kuosia.
...vaikka se olisi jo useita kertoja aiemmissa viesteissä (jopa usein siinä juuri edellisessä viestissä) todettua...Toisaalta kaikkien jo tätäkin topiccia lukevienkin pitäisi se tietää, mutta näköjään ei kaikille avaudu ihan joka asia....
No joillekkin se ei mene päähän,vaikka kuinka yrität juntata Vaikka kertaus onkin opintojen äiti, niin sekään ei päde paikkaansa.......vaikka se olisi jo useita kertoja aiemmissa viesteissä (jopa usein siinä juuri edellisessä viestissä) todettua...
Tuo kuva on missä lukee Racing on vain tekemäni muunnelma, miltä nyky-Willy olisi näyttänyt 90-luvulla, nythän keulan päällinen on hieman erilainen. Jokin valkoinen teksti sivuponttoonissa kieltämättä tekisi hyvää nykyväritykselle, mutta varsinkin takaviistosta katsottuna tulee joka tapauksessa Rothmans-ajat mieleen.Kyllähän kaikkien lajia tuntevien pitäisi tajuta että väritys jäljitteleen Williamsin legendarista Rothams/Racing kuosia.