Antsa Rieppo
Well-known member
Tuliko muita muutoksia aeroon uudella nokalla ja etusiivellä? Muut 'kuoret' ja ilmanohjaimet samanlaiset kuin pidemmällä nokalla?
Splitter levyt pohjalevyn etuosaan + uudet jarrukotelot taakseTuliko muita muutoksia aeroon uudella nokalla ja etusiivellä? Muut 'kuoret' ja ilmanohjaimet samanlaiset kuin pidemmällä nokalla?
Miten se voi kun tallista vakuuteltiin Bottas etunenässä että nämä ongelmat on nyt selätetty ja selvitettyWilliams käyttäytyy edelleen ihan samalla tavalla, kuin on turbo-kauden alusta asti käyttäynyt. Sutii ja luikertelee kuin mikäkin cossusierra.
Joka vuosihan ne väittää ne ongelmat korjanneensaMiten se voi kun tallista vakuuteltiin Bottas etunenässä että nämä ongelmat on nyt selätetty ja selvitetty![]()
Nyt lähdettiin q2 osiossa ajamaan vielä ylimääräistä, kun ihmeteltiin onko se vanha siipi nopeampi...Clairelle vinkiksi, jos haluatte testata uusien päivitysten absoluuttista auton nopeutumista, laittakaa ne aina Valtterille ensin...![]()
Niin mutta kun Smedleyn täytyy pitää Felipe-baby tyytyväisenä ettei pääse itku.Clairelle vinkiksi, jos haluatte testata uusien päivitysten absoluuttista auton nopeutumista, laittakaa ne aina Valtterille ensin...![]()
Vähän saamaa uumoilin, ettei millään voi hakea autoon balanssia noin nopeasti.En vielä lyttää Williamsin päivityksiä. Massan mukaan auton balanssi oli muuttunut kovasti etupainotteiseksi eivätkä ehtineet säätää autoa kunnolla.
"it was too much front flap" Tämä saatta olla hyvä uutinen, jos ovat käyttäneet ensin samaa kulmaa kuin vanhassa siivessä. Ehkä ilmavirtaukset taakse tehostuu, kun ei tarvitse käyttää yhtä suurta etusiiven kulmaa kuin ennen?http://www.f1fanatic.co.uk/2016/04/02/316633/
Felipe Massa says Williams haven’t got the most out of their new front wing following its last-minute introduction in Bahrain this weekend
Just one example of the revised wing and nose arrived in time for today’s final practice session for Massa to use.
“We had a very difficult day having the new front wing straight away in the session this morning,” he told reporters after qualifying. “The car was completely undriveable when I tried that front wing, it was too much front flap, too much grip on the front.”
“So we need to balance the car completely for the qualifying so until the last minute we were not sure if we use or not the front wing. We managed to balance in a better way.”
“Maybe it’s not a hundred per cent correct but I think it was OK and I hope anyway the new front wing can give a little bit for me in the race tomorrow.”
Massa will start tomorrow’s race seventh behind team mate Valtteri Bottas who is still using the old front wing,
“Valtteri did a very good lap even running with the old front wing so I think we need to really analyse everything if it’s better or not,” said Massa. “He’s in front of me so it’s really another reason to analyse a hundred per cent.”
Massa was just two-thousandths of a second slower than Bottas following their final runs in Q3.
Eikä verrata kierrosaikaa eri säädöillä ajaneeseen Valtteriin mistä joku huolestui Williamsin kehityksen takia.Vähän saamaa uumoilin, ettei millään voi hakea autoon balanssia noin nopeasti.
Bottaksen pitää päästä tuolta nopeasti pois. Ei hyvältä näytä Williams. Lähtösäkä osataan munata aivan totaalisesti.Mä olen jo viimekaudesta "paasannut" että Williamsin auton kehityskaari on tiensä päässä, uutta suuntaan ja ideaa tarvittaisiin. Kisavauhti ja strategia oli todella suuri pettymys, niin tyypillistä Williamssia pitkä päätyy ja perään (kovat alle ja yritetään vähäisillä stopeilla päästä maaliin). Radan piti sopia vielä Williamsille hyvin, kiihdytä ja jarruta rata...
Olisi hyvä päästä, mutta minne? Red Bullin kahdella tallilla lienee omat kasvatit ratissa vastaisuudessakin, tätä vauhtia Mersulla ei odota paikka ja Ferrari-paikkakin menee näillä otteilla Grosjeanille, mikäli Kimi pistää hanskat naulaan kauden päätteeksi.Bottaksen pitää päästä tuolta nopeasti pois. Ei hyvältä näytä Williams. Lähtösäkä osataan munata aivan totaalisesti.