Valde sanoi:
No miten se nyt yhden auton tiimiksi muuttui yhdessä talvessa? Ajoihan siellä aiemmin Eddie Irvine ja Pedro De La Rosa tasatahtia. Saman tallin autojen epätasaisuuksiin vetoaminen on yleensä ottaen aika onttoa selittelyä. Ja miksi Webberiä olisi alettu suosimaan; olihan Pizzonian hypetys ihan kohtuullista ennen kautta.
No, mikä ne nyt yleensä muuttaa? Jaguar potki pellolle työntekijöitään ennen kauden 2003 alkua ja muutenkin talli lähti kauteen huomattavasti matalammalla profiililla kuin aiemmin muun muassa jälleen tehtyjen henkilöstömuutosten takia.
Uutinen leikkauksista, "Jaguar expecting difficult times".
Sen verran olin epätarkka, että eihän toisen kuljettajan suosimiseen tuollaisella tallilla ole tietenkään mitään syytä, jos resurssit riittävät tasavertaisen kaluston tarjoaimiseen kuten oli tallin alkutaipaleella. Vaan jos vähemmillä resursseilla toimiessa saa toisen auton suorituskykyä parannettua laiminlyömällä toista, niin eikös se ole aika perusteltua?
Löyhästi aiheeseen liittyen, olihan talli yhden kuljettajan varaan rakennettu myös sen vielä toimiessa Stewart-nimellä, tallin ensimmäisinä kausina Barrichello sai parhaat osat ja muille jäi rippeitä . Johnny Herbertin tullessa talliin Stewart jopa vakuutti erikseen julkisuudessa kuljettajien saavan saman palvelun...
Jaa miksi Webber? No kumman valitsisit, kokeneemman vai kokemattomamman, kypsyytensä osoittaneen vai raakileeksi osoittautuneen? Kauttahan edelsi Pizzonian Jaguar-siviiliauton pistäminen lunastuskuntoon pr-tilaisuudessa ja vähintääänkin epätasaiset testit.