Niin saa! Niitten ei tarvii lehdistötilaisuuksissakaan puhua kuin yhdellä kielellä!Bobakki sanoi:Toivottavasti ei sentään. Brittikuskit saa muutenkin ihan liikaa anteeksi vain siksi, että ne on brittejä...
Aika typeräähän se olisi. Erityisesti, kun BAR on todennäköisesti ensi vuonnakin se toiseksi paras tiimi ja myös Williamsia edellä.patriot sanoi:Tuskin Button sentään niin idiootti olis! Vai harkitseeko kaveri välivuotta?:thumbdown
Mielestäni todennäköisempää on, että BAR tekee Jordanit... Eli sukeltaa seuraavalla kaudella takaisin paikalleen keskikastiin...Ukyo Katayama sanoi:Aika typeräähän se olisi. Erityisesti, kun BAR on todennäköisesti ensi vuonnakin se toiseksi paras tiimi ja myös Williamsia edellä.
Totta! Mutta Williamsin tilanne ei näytä mielestäni tällä hetkellä kovin ruusuiselta. Sponsorien panostus talliin on sidottu tuloksiin. Tallin pääsuunnittelija on sairaalassa ja ensi kauden auton suunnittelun aloittamisesta vastaa joku muu. Tallin organisaatio taitaa olla muutenkin vähän sekaisin tällä hetkellä. Sitten voisi Williamsin tilanne näyttää paremmalta jos BMW tulisi talliin osaomistajaksi ja näin päärahoittajaksi.Karpow sanoi:Minä taas perustan mielipiteeni sille, että Williams (ja McLaren) ovat perinteisiä voittajatalleja. Välivuodet ovat normaalia tilanteen elämistä, mutta aina em. tallit ovat palanneet takaisin kärkeen. Pitää muistaa myös se, että BAR hakee edelleen ensimmäistä voittoaan, eli voittajatalli se ei ole edelleenkään, joten puheet "huipulla olemisesta" ovat mielestäni silloin liioiteltuja. :doubtful:
Äläpäs ole noin varma. Mä oon hyvinkin vahvasti sitä mieltä, että autotehtaat tulevat vielä fykköset hylkäämään lähivuosina (n. 10v sisään (ei Ferrari)). Siinä vaiheessa vahvasti tehtaisiin kytketyt tallit saattavat yllättäen huomata olevansa kovastikin tyhjän päällä. Ford meni jo, Renault arpoo ja huhut ovat muuttamassa Toyotaa moottoritehtaaksi. Jos Mersulla ei kohta ala kulkemaan tätä kautta paremmin, on luovuttaminen silläkin suunnalla todennäköistä. Uusiakaan tehtaita tuskin on mukaan tulossa nyt, kun GM ajaa tehtaitaan alas.patriot sanoi:Sitten voisi Williamsin tilanne näyttää paremmalta jos BMW tulisi talliin osaomistajaksi ja näin päärahoittajaksi.
---
Mersu on ja pysyy F1-tasolla ---
Örgh tota lieneekö minulla unihiekat vielä silmissä vai mitä, mutta kuitenkin muistelen että ainakin täällä Foorumilla nimettiin McLaren ja Raeikkonen ennen kauden alkua vahvimmaksi haastajaksi Schumille ja Ferrarille. Joten tästä johtopäätöksenä vetäisin että tälle kaudelle odotettiin myös enemmän voittoja Laarenilta kuin Williamssilta.patriot sanoi:Paljon enemmän odotettiin voittoa Williamsilta tällä kaudella kuin McLarenilta.
Höpö höpö, Williamsin ensi kauden auton suunnittelu oli aloitettu jo pitkän aikaa ennen kuin Fisher könysi pyörällään.patriot sanoi:Tallin pääsuunnittelija on sairaalassa ja ensi kauden auton suunnittelun aloittamisesta vastaa joku muu.
Niin, muistetaas nyt pari asiaa, MB omistaa Mclarenista osan, eli yksistään ne ei voi Mäcciä sieltä pois kammeta (nyky omistuksella ainakaan) ja epätodennäköstä on että MB vetäytyis ja antais omistamansa tallin kisata jollakin muilla koneilla...Otto Hokkanen sanoi:Ford meni jo, Renault arpoo ja huhut ovat muuttamassa Toyotaa moottoritehtaaksi. Jos Mersulla ei kohta ala kulkemaan tätä kautta paremmin, on luovuttaminen silläkin suunnalla todennäköistä. Uusiakaan tehtaita tuskin on mukaan tulossa nyt, kun GM ajaa tehtaitaan alas.
En väittänytkään Mersun tiputtavan Larenia sarjasta. Ja mitä tulee omistukseen, kyllähän noita osakkeita voi tarvittaessa myydä. Mä oon hyvin vahvasti sitä mieltä, että mikäli Mercedes ei olisi tyhmyyttään mennyt tuota osaa ostamaan, olisi lähtö ollut jo edessä.FO110K sanoi:Niin, muistetaas nyt pari asiaa, MB omistaa Mclarenista osan, eli yksistään ne ei voi Mäcciä sieltä pois kammeta (nyky omistuksella ainakaan) ja epätodennäköstä on että MB vetäytyis ja antais omistamansa tallin kisata jollakin muilla koneilla...
Onko joku jotain muuta väittänyt?
ja eikös GM ja DaimlerChrysler ole kaksi eri asiaa?
no itse mainitsit ed. postauksessasi Mersun lähtemisestä ja perään totuuksia että GM:n tehtaiden alasajon takia ei tule uusia talleja, oletin sen liittyvän mäcin tilanteeseen.Otto Hokkanen sanoi:Onko joku jotain muuta väittänyt?