dyrone69
Well-known member
- Liittynyt
- 24.11.2018
- Viestit
- 392
Taitaa Fergusi olla Jyväskylässä tyttöystävän luona kyläilemässä
Huhut on aina kivoja...
Taitaa Fergusi olla Jyväskylässä tyttöystävän luona kyläilemässä
Huhut on aina kivoja...
Tuo ei onnistunut SM-rallissa 2019 ja sen jälkeen Katsuta on saanut aika paljon lisää WRC-kokemusta, joten hankalaa voi olla MM-tasollakin Katsutan lyöminen.En nyt ehkä itse uskoisi tähän. Eiköhän Tidemand ja kumppanit ole osoittanut, että WRC on vähän eri maailman kuin R5. Pitäisin Huttusen kannalta jo hyvänä, jos ensimmäisessä mm-rallissa WRC-autolla pystyisi Katsutan voittamaan.
Taisi olla siinä kisassa Huttusella aika ankara ukaasi ajaa kestotestiä ja olla telomatta autoa. Toki Katsutalla alkaa olla nykyään kilometrejä jo runsaasti, ja vauhtikin hetkittäin hyvää.Tuo ei onnistunut SM-rallissa 2019 ja sen jälkeen Katsuta on saanut aika paljon lisää WRC-kokemusta, joten hankalaa voi olla MM-tasollakin Katsutan lyöminen.
Malcom karkaa rahasalkun kanssa?
Huhut on aina kivoja...
Minne ajattelit?Malcom karkaa rahasalkun kanssa?
Olisi kyllä mahtavaa! Jos tuo toteutuisi, toivottavasti olisi yleisö sallittu!
Twitterissä huhuillaan, josko Ruotsin rallin sijasta ajettaisiin talvinen MM-ralli Rovaniemellä...ei siis SM-tunturirallin yhteydessä, mutta myöhemmin talvella?
Mokki varattu..Olisi kyllä mahtavaa! Jos tuo toteutuisi, toivottavasti olisi yleisö sallittu!
Monte on tänä vuonna Tunturin jälkeisellä viikolla, joten hyvin epätodennäköistä että joku MM-sarjaa kiertävä ajaisi molemmat kisat...tietysti joku voi Monten skipata vaikka WRC2:n puolella.Ei voi olla samoja pätkiä ainakaan kuin tämän vuoden Tunturissa. Kaksi kisaa ja noin lähekkäin. Eivät anna poikkeusluvallakaan koska liian suuri etu niille jotka ajaisivat Tunturin...... Mutta eihän se ole pois suljettua että Tunturi siirretään kuukaudella eteenpäin... Kaikkiaan erittäin epätodennäköistä mutta jos se jollain tavalla onnistuu niin luulen että siirtäminen on se miten toimitaan...
Kuten viime vuonna kun Kalle oli mukana?Monte on tänä vuonna Tunturin jälkeisellä viikolla, joten hyvin epätodennäköistä että joku MM-sarjaa kiertävä ajaisi molemmat kisat...tietysti joku voi Monten skipata vaikka WRC2:n puolella.
Eiköhän tästä tunturi 2.0:sta tule vahvistus ennen alkuperäistä tunturia (minkä toteutuminen ei ole edelleenkään varmaa). Tällöin myös säännöt kieltäisivät WRC1/2/3 jne kuskien osallitumisen tähän kansalliseen ralliin.Ei voi olla samoja pätkiä ainakaan kuin tämän vuoden Tunturissa. Kaksi kisaa ja noin lähekkäin. Eivät anna poikkeusluvallakaan koska liian suuri etu niille jotka ajaisivat Tunturin...... Mutta eihän se ole pois suljettua että Tunturi siirretään kuukaudella eteenpäin... Kaikkiaan erittäin epätodennäköistä mutta jos se jollain tavalla onnistuu niin luulen että siirtäminen on se miten toimitaan...
Tiestoä on jonkun verran (eri variaatioita samoista pätkistä), mutta iso osa pikkuteistä avataan vain kisaa varten. Väliteitä ei aivan hirveesti ole, perinteisesti yleisöalueet on pätkien lähdöissä/maaleissa/lähellä valtatietä olevissa risteyksissä. Sissimmät kaivaa sitten autoilleen paikkoja hankeen pätkän varteen tai kävelee pitkiä matkoja. Tai saapuu kelkalla. Ei ole aiheuttanut ongelmia sm-rallin yleisömäärillä, koska sitä väkeä ei kovin runsaasti siellä ole. Sellasen nesterallimallin styroksilootainvaasion (josta puolet virolaisia) sijoittaminen tuonne mielikuvissa aiheuttaa joko hysteeristä naurua tai lohdutonta itkua, tai molempia.Ihan hirveesti en oo Tunturin pätkiin perehtynyt, että miten paljon siellä on tiestöä käytettävissä. Aika nopeita pätkiähän siellä on toki, viime vuonna Kalle ajoi yhden pätkän 143 km/h keskinopeudella. Tutkin tuossa Siikakämän onboardia, että viime vuoden suuntaan ajettuna siinä on 14 kilsaa täysiä ajamista ja sitten 28 kilsaa teknisempää, eli kyllä siitäkin MM-rallin pätkän saisi, en tosin tiedä että onko se 28 kilsaa sitten pelkkää umpimetsää, kun jossain välissä pitäisi varmaan olla pelastustietä ja ehkä joku voisi mennä katselemaankin sitä pätkää...