Sun_0)))
Well-known member
Oma ehdotukseni WRC Tunturin poweriksi https://www.rally-maps.com/Snow-Rally-Rings-2019/Outoviita
Luin kyllä nuo Porasen kommentit, mutta jos ollaan inhottavan realistisia, se iso työ joka tähän asti on tehty, voi valua tammikuun osalta hukkaan joka tapauksessa. Lapin AVI on kieltänyt yli 50 hengen yleisötapahtumat 6.1 asti, eikä ole kovin todennäköistä että rajoituksia ollaan heti sen jälkeen purkamassa. Ajankohdan siirtäminen voi olla joka tapauksessa edessä tai pahimmillaan koko kisan peruminen. Ilman yleisöä kisa voitaisiin varmaan muuten viedä läpi, mutta taitaa Arctic Rallynkin kassa olla aika riippuvainen lipputuloista. Jos tässä alkaa ihan voimasanoja käyttään, niin vois jopa sanoa että Hitsin korona. Tai Gardemeisterin tyylillä Perkuleen korona.Vielä kolmannen kerran viittaan tähän Ylen juttuun:
Toisin sanoen sitä duunia, mitä Tunturin järjestäjät on tehneet tähän pisteeseen asti, ei voida sellaisenaan siirtää helmikuulle, vaan tien luvat yms. on kysyttävä uudestaan. Tämän vuoksi järjestäjät haluavat katsoa loppuun asti, josko voivat järjestää SM-rallin sellaisenaan ja sitten MM-rallin erikseen.
Kansallinen (tai SM) Tunturi vaan vie paukkuja siltä mahdolliselta (ja promoottorin toivomalta) MM-tunturilta aika isosti. Jos nyt sen MM-skaban pystyisivät jollain auttavalla tavalla järjestämään niin sekin olisi jo ison yrkän takana.Olisit toki voinut lukea kahta viestiä ylempää postaamani haastattelun, jossa Poranen sanoo, ettei toivo, että kansallista Tunturirallia joudutaan perumaan tammikuulta
Ralli on rouheeta meininkiä. Kaikki jaksaa kaikkea, rahaa ei tarvita juurikaan ja yleisö on niin innokasta tulemaan koronarajoitukset huomioiden paikalle, että ne kapuaa vaikka puihin istumaan sopivalle etäisyydelle toisistaan. Oikein kun kannustaa ja lämmintä mustikkasoppaa (ja Pervitiiniä) tarjoaa, porukat hiihtää pitkin kairaa melkein minne vaan.Kansallinen (tai SM) Tunturi vaan vie paukkuja siltä mahdolliselta (ja promoottorin toivomalta) MM-tunturilta aika isosti. Jos nyt sen MM-skaban pystyisivät jollain auttavalla tavalla järjestämään niin sekin olisi jo ison yrkän takana.
Tai sit joku joka tuo fyrkkaaJassoo, ei haluttu liian nopeaa haastajaa Solbergille.
We have demonstrated our commitment to identifying and supporting up-and-coming talent for a number of years, having added Finnish driver Jari Huttunen to our books three years ago. “We can’t talk about rising stars without mentioning Jari,” said Andrea. “He has had a fantastic season in 2020 including the Polish title and the WRC 3 championship. We are working on Jari’s programme for 2021 and more will be known on that in due course.”
Vi##u mikä pettymys, elättelin jo toiveita osaamisen merkityksestä rahapussin sijaan. Ajetaan taas Puolan kalustolla jäljet norskin selkään, siitä hyvä siirtyä Toyotan Rally2 projektiinEiköhän se Jari sieltä saa ihan kunnon ohjelman.
Vi##u mikä pettymys, elättelin jo toiveita osaamisen merkityksestä rahapussin sijaan. Ajetaan taas Puolan kalustolla jäljet norskin selkään, siitä hyvä siirtyä Toyotan Rally2 projektiin
Kyllä se Solbergkin varmasti ison rahakassin tuo Hyundaille tätä kautta varten. Tänä vuonnahan Grönholm sanoi suoraan, ettei ole varaa ostaa paikkaa Hyundain WRC2-talliin. Joko tänä vuonna ne rahat käytetään sitten WRC-ajoihin, tai jotain ajetaan tehtaan piikkiin.Joo, pikkusen jäi tämä kuvio häiritsemään. Sen nyt tosiaan ymmärtää, että Solberg on poikkeuksellisen lahjakkaana nuorena skloddina lunastanut Adamon luottamuksen, jopa paremmin kuin Huttunen. Mutta että Veiby? Raha haisee tänne asti, en edes kehtaa arvailla paljon norskit on kantanut rahaa tiimiin tuon paikan vastikkeeksi. Huttunen jää taas vähän kuin löysään hirteen. Puolan Hyundailla on taas pakko onnistua joka kisassa, puhumattakaan mahdollisesta WRC kisasta.
Kyllä se Solbergkin varmasti ison rahakassin tuo Hyundaille tätä kautta varten. Tänä vuonnahan Grönholm sanoi suoraan, ettei ole varaa ostaa paikkaa Hyundain WRC2-talliin.
En menisi vannomaan, että Solberg maksaa paikastaan. Adamon silmissä Solberg on lähes 100% varma tulevaisuuden supertähti, Huttunen taas "vain" tuleva huipputason kuski kuten moni muukin, jos kaikki menee nappiin.Kyllä se Solbergkin varmasti ison rahakassin tuo Hyundaille tätä kautta varten. Tänä vuonnahan Grönholm sanoi suoraan, ettei ole varaa ostaa paikkaa Hyundain WRC2-talliin. Joko tänä vuonna ne rahat käytetään sitten WRC-ajoihin, tai jotain ajetaan tehtaan piikkiin.
Tässä viestissä muoto ja sisältö kohtaa mitä sykähdyttävimmällä tavalla.taitaa nyk W-RC olla aikamaista pelleilyä.
Tavallaan voi olla hyväkin, ettei Huttuselle tarjottu WRC2-sopimusta Hyundailla. Silloin kauteen WRC2-luokassa olisi pitänyt sitoutua täysillä, eikä Huttusella ole oikeastaan tarvetta enää todistaa osaamistaan tässä luokassa. Hän oli viime kaudella ihan kuningas R5-autoissa, kuten AnttiL:n hienosti tekemä taulukko yhdistetyistä WRC2/WRC3-pisteistä osoitti. Ehkä nyt on parempi mahdollisuus räätälöidä parempi ohjelma, jolla noustaan vielä WRC-luokkaan. Ensi kaudella voi olla hyvinkin 1-3 WRC-kisaa, ainakin se yksi. Lisäksi tähän kylkeen satunnaisia kisoja yksityisellä R5-kalustolla. Ja kyllähän Adamo muisti mainita, että Huttuselle ollaan myös jotakin suunnittelemassa.Vi##u mikä pettymys, elättelin jo toiveita osaamisen merkityksestä rahapussin sijaan. Ajetaan taas Puolan kalustolla jäljet norskin selkään, siitä hyvä siirtyä Toyotan Rally2 projektiin