Bobakki
@f1hog
Noissa viittaamissani McRaen ja Sainzin tapauksissa häviämään tuomittu pyyhälsi molemmilla kerroilla edelle ja hidasti tai otti aikasakon lopussa. Tuolloin se tapahtui toki puhtaasti ajamalla.Tämä meni testaukseen saman tien.
Noissa viittaamissani McRaen ja Sainzin tapauksissa häviämään tuomittu pyyhälsi molemmilla kerroilla edelle ja hidasti tai otti aikasakon lopussa. Tuolloin se tapahtui toki puhtaasti ajamalla.Tämä meni testaukseen saman tien.
Ajat muuttuvat, Nogier perusteli jäädytystä nimenomaan sillä ettei Ogier ottaisi liian suuria riskejä yrittäessään haastaa Loebia. Kyse ei (väitteen mukaan) ole järjestyksestä, vaan kaksoisvoiton varmistamisesta. Kaiken järjen mukaan nyt siis pitäisi Loebille kertoa sama ohje, tuolta takamatkalta kun on turha edes yrittää saavuttaa ajamalla.Noissa viittaamissani McRaen ja Sainzin tapauksissa häviämään tuomittu pyyhälsi molemmilla kerroilla edelle ja hidasti tai otti aikasakon lopussa. Tuolloin se tapahtui toki puhtaasti ajamalla.
Tuskin kuuntelis vaikka sanoisin.Sano se Ogierille.
Hei, se on maikkari, mitäs kuvittelet? Sieltä varmaan Jouhki sanoo että toista on lähestytty tjms.Tekisi aika namiskuukkelia jos Latvala siirtyisi VW:lle, mutta olettaisi että se on VW joka näistä asioista ilmoittelee, eikä managerit jonkun kohu-apua-katso-kuvat -kanavan haastattelussa. Eli noinkohan sieltä oikeaa uutista tulee.
Mads Östberg säväytti rallikauden avauksessa, kun hän ajoi toiseksi Ruotsin lumilla. Norjalaisen kauden päätöskilpailu Saksan asfalteilla sen sijaan päättyi rajuun ulosajoon.
Östbergin kilpailu meni pilalle jo avauspäivänä, kun hän ajoi ulos kolmannella erikoiskokeella. Sunnuntain avauspätkällä oli vuorossa astetta rajumpi mälli.
- Se oli harvinainen virhe kartturiltani. En saanut häneltä nuottia ja menin tiukkaan kurviin nasta laudassa ja vitosvaihde silmässä, Östberg selitti WRC:n ralliradion haastattelussa.
- Menimme suoraan seinään hurjalla vauhdilla. Onneksi emme lentäneet ulos tieltä. Se oli raju kolari.
Ulosajojen lisäksi Östbergin viikonloppuun mahtui rengasrikkoja. Saksan MM-ralli oli alkuperäisen suunnitelman mukaan norjalaisen Ford-kuskin kauden viimeinen kilpailu. Pienet toiveet Ranskan asfalttikisassa ajamisesta pienenivät entisestään ulosajon myötä.
- Viikonloppu oli meille todella hankala. Lauantaina kärsimme kaksi rengasrikkoa ja tänään ajoimme ulos heti ensimmäisellä erikoiskokeella.
- Teemme kaikkemme, jotta pääsisimme ajamaan Ranskassa. Tästä kolarista tuleva lasku taitaa olla kuitenkin liian suuri. Toivotaan, että saamme auton kuntoon, Östberg päätti.
Östberg keräsi kauden yhdeksän erikoiskokeen aikana 56 MM-pistettä. Ruotsin kakkossijan hän sijoittui viidenneksi Meksikossa, Italiassa ja Argentiinassa. Heinä-elokuun vaihteessa hän oli Suomen MM-rallissa kuudes.
YLE Urheilu
Video poistettu North Onen vaatimuksesta, ilmeisesti ei haluta näyttää yleiseen levitykseen miten järjettömissä paikoissa kaverit on parhaimmillaan kuvaamassa, vai mikä tämän taustalla on? Tuota kuvakulmaa ei osunut ainakaan omaan silmään mistään virallisista WRC:n koosteista.http://www.youtube.com/watch?v=BHjp4SDutuc
Meniköhän WRC-kuvausryhmän pojilla housut pyykkiin?
Ei tosiaan ole ensimmäinen kerta kun kuvaavat suhteellisen järjettömässä paikassa. :doubtful: